Czy warto pomagać?

Rozmowy na różne tematy, niekoniecznie o motoryzacji.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Leszek304
Posty: 1226
Rejestracja: 8 wrz 2011, o 15:16
Lokalizacja: Nakło nad Notecią

Re: Czy warto pomagać?

Post autor: Leszek304 »

hammond24 pisze:Zaobserwowałem smutną rzecz.Wielu użytkowników zgłasza problem,szuka porady i....znika.Wygląda na to,że rozwiązanie znaleźli,ale podzielić się relacją,co było przyczyną i sposobem naprawy to już ni ch....a.A po jakimś czasie,bach znowu problemik.Może wydziwiam albo się starzeje.
Widać to szczególnie po datach i godzinach założenia konta. Przychodzi na forum taki klient, o godzinie 12:15 zakłada konto i po 10 minutach zakłada temat z problemem. Ewidentnie widać że założył konto tylko po to aby zdobyć informacje. Czasami zdarzają sie wśród nich nawet mechanicy którzy rozebrali auto i nie wiedzą co dalej.
Proponowałbym jakąś blokadę polegającą przykładowo na tym że jeśli ktoś założy konto to przez np 10 dni nie może zakładać tematów w dziale technicznym. Wyeliminowałoby to cwaniaków którzy potrzebują informacji natychmiast i tylko w tym celu zakładają konto.
kilka lub kilkanaście dni czekania skutecznie ich zniechęci i będzie łatwiej moderatorom w usuwaniu tematów-smieci.
Jest: W210 kombi, 2.0 benzyna WDB2102351A959463
Był: S-klasa, W220 S320 CDI 2001.
Był: E-klasa, W210, 2.9TD, Avantgarde, sedan.
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Bardzo dobry pomysł , ale chyba nikt go nie zrealizuje a szkoda
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
ayreon
Posty: 556
Rejestracja: 9 lut 2013, o 17:47
Lokalizacja: Tczew

Post autor: ayreon »

sanon,

Kajtka nie ma, to i afery się skończyły :hyhy:
W210 220D Classic '96 Obrazek
W201 2.5 TD ex
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Leszek304 ale każde konto na tym forum zostało założone w celu uzyskania informacji.
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

tonidriver, najpiękniejszą i najczystszą jest pomoc bezinteresowna ;)
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

ayreon pisze:Kajtka nie ma, to i afery się skończyły :hyhy:
Afery sie skonczyly, bo sanona nie ma :)
Nie planuje wrocic do MB w najblizszym czasie, wiec forum jest bezpieczne :)
perzu126
Posty: 517
Rejestracja: 29 lip 2014, o 01:16
Lokalizacja: Perzów

Post autor: perzu126 »

Troszkę inny temat ale w sumie podobny.

LUDZIE TO IDIOCI

Znajomy z pracy kupił sobie Mercedesa A140 L. Ładny, zadbany. Problem jest taki, że na zimno miał problemy z obrotami. Dowiedział się, że mam SD więc umówilismy sie na diagnoze. Auto na zimno ma problemy z obrotami, co wg pierwszych sugestii z forum wskazuje na przepływkę, która jest zintegrowana z komputerem silnika... Koszt conajmniej kilkaset zł za regenerację.
Po podłączeniu SD błedy sterownika MSN, ESP, poduchy, radia centralnego zamka. Błąd MSN oznacza ryzyko uszkodzonej przepływki. Wartości rzeczywiste na ciepłym silniku OK. Zastanowił mnie tylko słaby akumulator który jest jeszcze oryginalny i po pół godziny włączenego zapłonu padł...
Umówiłem sie jeszcze że podjade jak auto będzie zimne i wtedy sprawdzimy, bo w sumie problemy z praca silnika są tylko na zimno.

To przyjechałem za tydzień. Okazało sie, że błedy które usunąłem za pierwszym wyskoczyły ponownie. To nie przypadek- wiedziałem że cos jest nie tak i radio sie tez rozkodowywało. Po odpaleniu faktycznie obroty falują, silnik reaguje słabo na gaz. Co ciekawe masa powietrza jest w granicach normy co raczej świadczy, że przepływka jest ok. Po chwili SD na czerwono pokazało komunikat napięcie 11V rozłączając sie z autem :shock: Teraz zobaczyłem, że alternator wzbudza się po jakiś 2minutach pracy silnika :!: Ciekawostka jest taka, że jak alternator zaczął ładować i wskoczyło 14V to silnik momentalnie złapał równe obroty. Do tego pojawił się charakterystyczny gwizd pracującego alternatora. Kilka razy odpalałem auto i za każdym razem to samo. Po krótkiej dyskusji okazało się w czasie jazdy przygasaja światła wyskakuje komunikat ESP i poduchy- ewidentnie alternator wali w kulki. Do zrobienia w pierwszej kolejności. Stwierdził, że ma kanał i zrobi sam, mimo że chciałem mu to naprawić.

Po tygodniu dzwonie z ciekawości pytam czy zrobił. Gośc stwierdził, że dzwonił do szwgra do znajomego mechanika (bo wyjęcie altka przerosło jego możliwości) i to napewno przepływomierz!! :twisted: więc dostał namiar na innego mechanika od Mercedesów do którego zawiózł auto. Wymienił mu... pompe paliwa za 550zł i stwierdził że alterantor jest ok i ma odrazu świateł nie włączać po odpaleniu auta to będzie ok. Mechanik naprawiający Mercedesy 8)
Chciałem mu uczciwie zrobić auto za może maks 200zł a wolał jechać do mechanika i zapłacić 2razy więcej :( Ludzie sami sie proszą, żeby mechanicy ich skubali. Oczywiście starej pompki nie dostał ręki. Ja obstawiam że gośc zrobił alternator a skasował jak za pompę paliwa.

Może to małe doświadczenie dla tych co nie wiedzą co to SD i jak sie robi dobra diagnozę ;)
C220D WDB2021211A313360
Obrazek
A208 CLK 200Kompressor
Forum W202
Star Diagnosis, okolice Kępna
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości