Strona 5 z 7

: 13 sty 2016, o 12:29
autor: gepardcheester
Ja przesiadłem się na w211 2008 rok i... powiem tak, skok jakościowy :) jestem zadowolony :hyhy:

: 13 sty 2016, o 21:29
autor: Sylwek_S
Przedlifty są znacznie lepiej wykonane. Mam obydwa i róznice są widoczne na pierwszy rzut oka.

: 13 sty 2016, o 23:59
autor: Hubi W210
Ktoś na forum W211 wymienił większość różnic, a raczej cięć budżetowych w polifcie... Sporo tego było...
Jak znajdę to wrzucę :D

: 14 sty 2016, o 02:42
autor: emil.86
tak na szybko przed i po lift w211
lampy tył, przód
zderzak
grill
lusterka
kierownica

: 14 sty 2016, o 18:08
autor: Hubi W210
Coś wyszperałem:

Autor - krzysiekl
W poliftach zaoszczędzono na wygłuszeniach np bagażnika. Osłony w bagażniku są cieńsze i bardziej papierowe - chodzi o te boczne. W przedliftach osłony są zdecydowanie grubsze i solidniejsze.
Co prawda nie jeździmy w bagażniku no ale byłem zdziwiony "oszczędnoscią"...
Niektórzy również uważają że SBC to nie wada, a wręcz przeciwnie...
Z drugiej strony czytając co to SBC robi to aż dziwne że z tego zrezygnowali... :przestraszony:

Autor - TomTom
Witam!
Tryby działania i ficzery SBC:
1. Hamowanie.
2. Hamowanie z BAS (gwałtowne wciśnięcie hamulca powoduje znaczne zwiększenie ciśnienia płynu hamulcowego - wspomaganie siły hamowania).
3. Gwałtowne cofnięcie stopy z gazu powoduje zbliżenie okładzin hamulcowych do tarcz, by skrócić czas reakcji hamulców w wypadku hamowania.
4. W deszczowe dni, przy jednostajnej jeździe, co ok. 15 minut SBC zbliża okładziny do tarcz celem ich suszenia.
5. SBC-S - przy prędkości do 20 km/h pociągamy manetkę tempomatu do siebie, włącza to układ (sygnalizowane na zegarach) i od tej pory przy lekkim dodaniu gazu auto jedzie do przodu, a po cofnięciu nogi, hamuje. Po popchnięciu manetki od siebie lub przekroczeniu prędkości 60 km/h układ SBC-S wyłącza się. Ułatwienie jazdy w "korku".
6. SBC-H - po zahamowaniu głębiej dociskamy hamulec, co powoduje przytrzymanie auta (pełzania) bez konieczności utrzymywania hamulca (jest to sygnalizowane na zegarach). Ponowne naciśnięcie gazu wyłącza SBC-H. Zatrzymania pod światłami etc.
7. Hamowanie komfortowe - osłabienie siły hamowania, gdy prędkość auta spada poniżej 5 km/h celem uniknięcia szarpania po zatrzymaniu. Działa przy delikatnym hamowaniu.
8. Adaptacja parametrów hamowania - wszystkie koła hamują identycznie.
Pzdr.

P.S. Przy SBC-S i SBC-H nie staramy się wysiadać z samochodu! Co prawda otwarcie drzwi kierowcy wywala czerwony komunikat na zegarach, ale dla chcącego...

: 16 sty 2016, o 08:53
autor: cerbera
To może lexus gs 300 ??Fajne autko dobrze wyglada,znajomy ma ta nowsza wersje juz 6 rok i mówi że nie ma na co zmienic bo się nie psuje .

: 16 sty 2016, o 10:02
autor: Gawra
cerbera pisze:To może lexus gs 300 ??Fajne autko dobrze wyglada,znajomy ma ta nowsza wersje juz 6 rok i mówi że nie ma na co zmienic bo się nie psuje .
Jezeli juz lexusa, to GS430 najlepszy(byc moze) w gamie silnikow 8 cylindrowych?
Komfort porownywalny z MB140 :padam:
Przejechalem nim kilka tys mil. i nadal uzytkowany w rodzinie :spi:

: 16 sty 2016, o 10:05
autor: Piasek
LS panowie... LS :padam:

: 16 sty 2016, o 11:35
autor: Gawra
Piasek pisze:LS panowie... LS :padam:


:ups: Prawda :D (tak dawno tym nie jechawszy ze, zabyl o literkach na tylnej kalpie :wstyd: )

Dodam jeszcze ze, w tym lexusie ekran nawigacji GPS wbudowany byl w zegarach na poziomie wzroku i uwagi mimowalnej :padam:
Podczas gdy, w MB E klas ten jakze wazny szczegol zreflektowano i dopracowano w E212 itd. :wstyd:

: 21 sty 2016, o 21:30
autor: Piasek

: 21 sty 2016, o 21:37
autor: yellowstone2012
Ja choruje na Cadillaca STS w jasnej skórze 2002-2004. Nie jest to drogie auto, jedyny słuszny silnik 4.6 305 KM, ale ...napęd na przód :kwasny:

Re: Na co sie przesiasc po W210

: 3 mar 2016, o 21:14
autor: rekin175
Czytam z zaciekawieniem cały temat gdyż sam będę podkreśla będę nie mam dylemat co po okularze kupić,
odnośnie w220 po lifcie jak tam wygląda temat z rdzą?

Re: Na co sie przesiasc po W210

: 3 mar 2016, o 21:29
autor: Piasek
Zależy jak dbane było. Widziałem `06r i też już ranty drzwi przy progach całe w purchlach i gdzieniegdzie na rantach błotników. Jak to tylko oglądało pistolet dystrybutora i raz na kwartał łopatą z dywaników wywalili żeby hebel znaleźć...
Natomiast co do W220 to bardziej bym się mechaniki obawiał niż korozji bo tą jeszcze ogarniesz za kilkanaście stówek ale jak zacznie szaleć airmatic albo inne "matic" to szybka droga do bankructwa.

Re: Na co sie przesiasc po W210

: 3 mar 2016, o 21:43
autor: rekin175
Piasek pisze: Natomiast co do W220 to bardziej bym się mechaniki obawiał niż korozji bo tą jeszcze ogarniesz za kilkanaście stówek ale jak zacznie szaleć airmatic albo inne "matic" to szybka droga do bankructwa.
Tu racja, entuzjazm do w220 stanowczo zwalnia jak się weźmie to pod lupę.

Co myślicie o W219, w sumie to 211 z inną budą.

Re: Na co sie przesiasc po W210

: 3 mar 2016, o 22:49
autor: Piasek
Uważam że najlepsze na co się można przesiąść po W210 to W211. Dużo radości z posiadania Merca za stosunkowo nieduże jak na Merca pieniądze. A jak masz na dorzutkę - polifta. Kosztowo to niemal W210, wiadomo że ma swoje wady ale jest to już dawno rozpracowane i nie miażdży cenami jak byle pierda w W220. Śrup stary jak W210 a ceny części jak do 3-latka nawet w używce.
W220 trzeba kupować jak W140: albo dobrze utrzymane albo wcale.