Strona 1 z 7

Na co sie przesiasc po W210

: 7 sty 2016, o 16:16
autor: pietia1908
Witam mam taki dylemat może mi ktos doradzi na co sie przesiasc po naszym ukochanym okularze na ktorego nie powiem złego słowa poza blacharka ale wygoda przestrzen prawdziwy mercedes ale juz mi sie znudził srodek wyglad itp i na co sie przesiąść hmmm u to sie zaczynaja schody zostaja do rozpatrzenia trzy modele w211 fajna gwiazda nowoczesna ale to juz nie to samo co okular a tak serio poprostu ciasnota w srodku bardzo jej blisko do C klasy a to żaden komfort w E klasie a jednak nasz okular to był prawdziwy krążownik szos w klasie E.
Druga opcja to przepiekna S klasa w220:) i z tego co wiem posiadacze 210 nie maja innego wyboru jak 220 ze względu na gabaryty jak na mercedesa przystało ale te koszty zawieszenia airmatic itp to juz wyższa liga i nie każdego bedzie stać na utrzymanie ale coś za coś wkońcu to eska.
Trzecia opcja to W140 tyle że juz stara inna epoka ale do tej pory przepiękna;) ale jeszcze trochę i bedzie zabytkiem.
Jeszcze została czwarta opcja zakupic poliftowego okulara z końca roku full opcje i przeczekac może koszta sie pozmieniaja co do 220 jesli chodzi o koszta utrzymania.
POZDRAWIAM SERDECZNIE BEZ GWIAZDY NIE MA JAZDY:)

: 7 sty 2016, o 16:45
autor: kakadu
pietia1908 pisze:w211 fajna gwiazda nowoczesna ale to juz nie to samo co okular a tak serio poprostu ciasnota w srodku
Mierzyłeś obydwa auta w środku.?? Ja mierzyłem w którymś moim poście są wymiary .Obyś się nie zdziwił ze swoją teorią. :padam:

: 7 sty 2016, o 16:54
autor: yellowstone2012
Na W211 polifta albo W220 polifta. Auta młode nie będą startujesz od 10 latków albo starszych. Przygotuj 40 tys. zł. na zakup + pakiet startowy.
A airmatic jak padnie i go zrobisz to następne 150tys. zapominasz o nim.

: 7 sty 2016, o 16:58
autor: Damian86 w210
Bierz W211 lub W220 lifta, problem rudej zniknie to na air będzie :P

: 7 sty 2016, o 17:11
autor: tonidriver
pietia1908 pisze:koszty zawieszenia airmatic itp to juz wyższa liga
kolegi ojciec jeździ na taxi i robił jeden amortyzator a auto ma na pewno 5 lat

Re: Na co sie przesiasc po W210

: 7 sty 2016, o 17:18
autor: JokeRq1337
pietia1908 pisze: ale te koszty zawieszenia airmatic itp to juz wyższa liga i nie każdego bedzie stać na utrzymanie ale coś za coś wkońcu to eska.
Moj Tata ma w220 polifcie 2004r, jezdzi nim już 5lat i jedyne co to poszła pompa air matic był to koszt chyba 1000zł. A jeśli bedziesz miał problem z amortyzatorami to nie musisz wymieniać wszystkich. Jeśli chodzi o komfort to jest bajka. :ok:

: 7 sty 2016, o 18:17
autor: Hubi W210
Przesiądź się do poliftowego (skoro znudził ci się przedlift) najlepiej E55 AMG

Nie ma czasu na oglądanie środka :hyhy:
Nie ma czasu na przyglądanie się czemukolwiek...

Ja pojechałem się tylko przejechać... (nawet bez zamiaru kupna)
Po tygodniu AMG już stało pod domem :hyhy:
A nikt mi nie powie że moja poprzednia gwiazdka to był jakiś śmietnik :hyhy:

: 7 sty 2016, o 18:21
autor: tonidriver
Hubi W210 pisze:Ja pojechałem się tylko przejechać..
Hubi W210 pisze:Po tygodniu AMG już stało pod domem
wszystko kwestia zarobków :)

: 7 sty 2016, o 18:25
autor: Hubi W210
tonidriver pisze:wszystko kwestia zarobków :)
W moim przypadku raczej zdolności kredytowej... :wstyd:

Ale co tam - raz się żyje :D

: 7 sty 2016, o 19:01
autor: --Arkadia--
pietia1908, w220 :hyhy:

: 7 sty 2016, o 19:06
autor: emil.86
osobiście polecam w211 :)
no a jezeli chodzi o wielkosc to moze w220 :rotfl:

: 7 sty 2016, o 19:19
autor: noc
W211 ciasne wzrokowo, koroduje.W220 bez Airmatic bardzo rzadkie ale kusi. ;)

: 7 sty 2016, o 19:27
autor: mesio14
Dziadzio zmartwystał :padam:

: 7 sty 2016, o 19:37
autor: tonidriver
noc pisze:koroduje.
Nie widziałem żadnego :) wróc,jednego ale to było 2 lata temu i stał za 20 koła więc musiał korodować

: 7 sty 2016, o 20:19
autor: noc
mesio14 pisze:Dziadzio zmartwystał :padam:
Leżę w kolejnym szpitalu od końca listopada uciekając co chwila kostusze i z nudów postanowiłem coś napisać.