W210 300TD Pixel / W220 S320CDI / W204 / W221 S320CDi 4Matic

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

W210 300TD Pixel / W220 S320CDI / W204 / W221 S320CDi 4Matic

Post autor: JohnyPixel »

Witam ;)

Przedstawiam wam mój obecny wehikuł :) Jest to W210 300TD 177KM/330Nm. Jest to moje czwarte auto, z czego trzeci Mercedes :D Poprzednie Mercedesy to W124 300D z 91r (OM603), oraz W124 E300D z 93r (OM606) no i teraz przyszła kolej na uturbioną wersję tego silnika. Auto posiadam od czerwca 2011r, ma przejechane niecałe 260tys km (oczywiście licznikowe, w rzeczywistości daje mu z 400tys). Przyznaje, że auto kupiłem nie oczekując cudów, wiedziałem, że kupuje coś, w co będzie trzeba trochę zainwestować, aby było takie jak być powinno. Nie było mnie stać na idealne egzemplarze za ceny rzędu 20tys, tak też właśnie kupiłem tego i co miesiąc pochłania część mojej wypłaty stopniowo polepszając swój stan, a mnie cieszy fakt, iż w oczach widać postępy.

Po kupnie auto nie miało nawet gwiazdy (złamana), miało seryjne zawieszenie i atrapę Elegance, nie działający parkotronic (dzwon z przodu i z tyłu i poprzedni właściciel już nie naprawiał czujników, tylko założył zwykłe listwy). Przód był kiepsko spasowany, klima nie była nabita, rura do Intercoolera dziurawa, urwany kielich przedniej sprężyny, zawieszenie w stanie nagannym, pogubione zaślepki do progów, nie działająca tylna lewa szyba, zaniedbane wnętrze i sporo innych rzeczy, o których aktualnie nie pamiętam, jak mi się przypomni to dopiszę :)


Co zostało zrobione:

- wymieniony olej (Valvoline Maxlife 10W40), obecnie MOTUL 6100 10W40
- wymienione wszystkie filtry,
- wymienione łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy, końcówki drążków,
- pospawane + wzmocnione kielichy,
- wymienione sprężyny na avantgarde + nowe gumy (przód i tył),
- kupiona nowa oryginalna gwiazda w ASO,
- komplet nowych zaślepek do lewarka w próg + kilka na zapas,
- nowa rura + gumowy wąż do IC,
- kupiłem atrape avantgarde,
- wymiana gumy na kolumnie kierowniczej (w ścianie grodziowej)
- kupiłem rurę z katalizatorem, bo moja miała pustą puszkę i auto nieciekawie chodziło
- założony nowy termostat
- wymieniłem górny wąż chłodnicy (stary był pęknięty)
- wymiana klocków hamulcowych przód (Ferodo®)
- wymiana klocków hamulcowych tył (ATE)
- alu 18" (lato)
- alu 17" (zima)
- poduszki pod silnikiem - Lemforder
- lekko zaczęło cieknąć z pompy wody - nowa pompa wody
- wymienione oringi i podkładki miedziane na pompie wtryskowej (leciało z jednej sekcji) + ustawiony kat wtrysku
- wymienione elektrozawory ogrzewania
- okazało się że w moim aucie jest servotronik (zmienna siła wspomagania kierownicy), ale nie wiedziałem o tym, bo w vinie tego nie ma (wygląda jak by ktoś zamówił w serwisie jako opcja, bo instalacja jest fabryczna), poza tym przerwane były kable przy maglownicy i po prostu nie działał - teraz działa i w porównaniu do 270CDI mojego ojca który tego nie ma jest spora różnica na postoju i małych prędkościach :)
- nowy akumulator WARTA silver 100Ah, 830A
- nowy hokej zderzaka przedniego
- nowe halogeny + żółta folia (bo tak mi się podoba i już.)
- wymienione lampy tylne na polift avantgarde (oryginalne MB)
- wymienione kompletne wnętrze (fotele + kanapa + zagłówki + boczki) na skórzane, podgrzewane, elektrycznie regulowane obie strony + pamięci
- wymieniona kierownica na polift (oczywiście skórzana)
- wymienione klocki tył + kompletny ręczny razem ze wszystkimi sprężynkami
- dorzeźbiłem podświetlanie klamek wewnętrznych w kolorze bursztynu + jestem na etapie podświetlania nóg również w tym samym kolorze
- w związku z tym, ze fotele są podgrzewane, kupiłem drewnianą ramkę z guzikami do podgrzewania foteli... aaaale, trafiła się taka, która ma jeszcze guzik do sprysków reflektorów, więc to też będę rzeźbił + ramka jest na 2DIN!!! a więc będzie duża navi :D :D
- postojówki na diodach led + can bus
- podświetlenie tablicy na diodach led + can bus
- odkupiłem od ojca alufelgi 17", oryginalne MB i widzę ich przeznaczenie na zimę, bo nie mogę już patrzeć na stalówki :P

pewnie jeszcze o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę ;)


plany:

- na wiosnę lakiernik, bo jest kilka miejsc gdzie pojawiła się ruda (parchy na dołach drzwi, tylna klapa, pod prawą lampą) + polerka całego auta
- najniższe gumy nad sprężyny, teraz mam 2, albo 3 cycki.
- duża navi - tutaj widzę pioneera, co do modelu to się jeszcze nie zdecydowałem, ale nie mam zamiaru wstawiać commanda, bo oprócz wyglądu nie oferuje wg mnie nic.
- lekka śmiema wszystkich bocznych szyb + tył
- jak dołożę spryskiwacze, to myślę o lampach pod xenon + xenon ;)
- uruchomić parkotoronik + obrys USA na przednim zderzaku

i to na razie chyba tyle :)
Ostatnio zmieniony 28 cze 2018, o 22:11 przez JohnyPixel, łącznie zmieniany 21 razy.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

powodzenia w uzytkowaniu

daj zdjecia srodka.

pzdr
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Wszystkie zdjęcia które dałem, miałem akurat na telefonie. W weekend postaram się ustrzelić mu jakąś sesje, to będzie więcej zdjęć i w lepszej jakości ;)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

E300D rządzi z tą felgą! Jeden z kilku świetnych wzorów do tego auta i koloru! Masz więcej zdjęć z tą Gwiazdą?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

JohnyPixel pisze:Dodaje jeszcze kilka fotek mojej byłej E300D
Najs 8-) Niezła sztuka. Linią nadwozia bije na łeb Okulara.

Ile Ci palił?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

fakt, W124 to auto ponadczasowe. Sylwetka nawet po tylu latach jest atrakcyjna i może się podobać. Czy bije na łeb okulara? Kwestia gustu, mi się obie sylwetki podobają ;)
124 zmieniłem na okulara głownie z powodu silnika OM606 turbo i skrzyni 722.6, a tak poza tym to 124 nic nie brakowało. Co do spalania, to średnio paliło niestety w granicach 10l/100km, czasem udało się zejść w okolice 9l (mowa o jeździe mieszanej). Dodam, że skrzynia automatyczna. W trasie średnio 7,5-8l.
Co do okulara, to spalanie mnie pozytywnie zaskoczyło, bowiem mój rekord w spalaniu, to 6,9l! (trasa Poznań-Rewal). Fakt, że troche zamulałem, poprostu mi się nie śpieszyło, (90km/h max), bez klimy. Średnio pali mi ok 9l, czasem uda mi się zejść w okolice 8-8,5, ale to bez wariacji i bardziej latem tak się udawało, teraz im bliżej zimy, tym ciężej jest utrzymać nawet te 9l i ostatnio tak niecałe 10l łyka ;)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
maclaw
Posty: 312
Rejestracja: 9 sie 2011, o 09:43
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: maclaw »

śliczne autko to Twoje byłe W124... a oko też fajne...
MB W140 500SE
MB S210 E320 4MATIC
i inne
grzech103
Posty: 36
Rejestracja: 3 lut 2009, o 12:03
Lokalizacja: Białystok

Post autor: grzech103 »

Pamiętam Twoją E300D z ogłoszenia na mb201-124 miałem chęć ją w tedy
jechać obejrzeć :-)
W124 250D
W210 290 TD Avantgarde
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Za 11tys poszła ;)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
crasch
Posty: 479
Rejestracja: 18 paź 2009, o 12:38
Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post autor: crasch »

Śliczny okular, szczególnie (jak się domyślam) w konfiguracji letniej na tych, hmm... 17tkach?
Podoba mi się :).

Jeśli chodzi o wykładanie kasy to coś o tym wiem, swojego 270CDI mam zaledwie parę miesięcy a pochłonął już ponad 2k i to nie koniec, również chcę autko doprowadzić do stanu 'igła' ;).
Jak tam buda? Purchle jakieś się pojawiają?

Niech służy!
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI :super: :super:
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Tak, alu to 17stki ;)
Mój tata ma 270CDI i ma takie alu jak na tym zdjęciu co załączyłem w pierwszym poście, ze na takie chce zmienić i właśnie mam opcje, żę wezmę te felgi od niego, bo on chce kupić sobie jakieś 16stki i właśnie się zastanawiam :) Któregoś dnia będe musiał je przymierzyć, bo tata już jeździ na zimówkach.

Co do rudej, to jest kilka miejsc, gdzie pojawiają się delikatne bąble pod lakierem, ale tak ogólnie to nie jest źle i interwencja w tej sprawie nie jest póki co konieczna, a ja nie mam prawa narzekać :)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
crasch
Posty: 479
Rejestracja: 18 paź 2009, o 12:38
Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post autor: crasch »

Co do alusków to bym się nie zastanawiał, sam po naszej kochanej zimie z chęcią bym takie przygarnął ;)
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI :super: :super:
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

U mnie wygląda teraz to tak, że latam na zimówkach już, alu widoczne na foto są na sprzedaż, a ja przesiadam się na 18" ;) Z kolei mój tata, lubi jazdę emerycką, najchętniej to by w ogóle terenówkę, albo autobus sobie kupił, więc jest przeciwnikiem dużych felg i swoje obecne 17" planuje zamienić po zimie na 16", dlatego też jak będą na sprzedaż, to wystawie w dziale giełda ;)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
crasch
Posty: 479
Rejestracja: 18 paź 2009, o 12:38
Lokalizacja: Bory Tucholskie

Post autor: crasch »

Jakby co chętnie strzelę podmiankę i coś dorzuce, oryginalne 16tki za Twojego ojca 17tki :).
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI :super: :super:
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości