W210 300TD Pixel / W220 S320CDI / W204 / W221 S320CDi 4Matic
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
W210 300TD Pixel / W220 S320CDI / W204 / W221 S320CDi 4Matic
Witam
Przedstawiam wam mój obecny wehikuł Jest to W210 300TD 177KM/330Nm. Jest to moje czwarte auto, z czego trzeci Mercedes Poprzednie Mercedesy to W124 300D z 91r (OM603), oraz W124 E300D z 93r (OM606) no i teraz przyszła kolej na uturbioną wersję tego silnika. Auto posiadam od czerwca 2011r, ma przejechane niecałe 260tys km (oczywiście licznikowe, w rzeczywistości daje mu z 400tys). Przyznaje, że auto kupiłem nie oczekując cudów, wiedziałem, że kupuje coś, w co będzie trzeba trochę zainwestować, aby było takie jak być powinno. Nie było mnie stać na idealne egzemplarze za ceny rzędu 20tys, tak też właśnie kupiłem tego i co miesiąc pochłania część mojej wypłaty stopniowo polepszając swój stan, a mnie cieszy fakt, iż w oczach widać postępy.
Po kupnie auto nie miało nawet gwiazdy (złamana), miało seryjne zawieszenie i atrapę Elegance, nie działający parkotronic (dzwon z przodu i z tyłu i poprzedni właściciel już nie naprawiał czujników, tylko założył zwykłe listwy). Przód był kiepsko spasowany, klima nie była nabita, rura do Intercoolera dziurawa, urwany kielich przedniej sprężyny, zawieszenie w stanie nagannym, pogubione zaślepki do progów, nie działająca tylna lewa szyba, zaniedbane wnętrze i sporo innych rzeczy, o których aktualnie nie pamiętam, jak mi się przypomni to dopiszę
Co zostało zrobione:
- wymieniony olej (Valvoline Maxlife 10W40), obecnie MOTUL 6100 10W40
- wymienione wszystkie filtry,
- wymienione łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy, końcówki drążków,
- pospawane + wzmocnione kielichy,
- wymienione sprężyny na avantgarde + nowe gumy (przód i tył),
- kupiona nowa oryginalna gwiazda w ASO,
- komplet nowych zaślepek do lewarka w próg + kilka na zapas,
- nowa rura + gumowy wąż do IC,
- kupiłem atrape avantgarde,
- wymiana gumy na kolumnie kierowniczej (w ścianie grodziowej)
- kupiłem rurę z katalizatorem, bo moja miała pustą puszkę i auto nieciekawie chodziło
- założony nowy termostat
- wymieniłem górny wąż chłodnicy (stary był pęknięty)
- wymiana klocków hamulcowych przód (Ferodo®)
- wymiana klocków hamulcowych tył (ATE)
- alu 18" (lato)
- alu 17" (zima)
- poduszki pod silnikiem - Lemforder
- lekko zaczęło cieknąć z pompy wody - nowa pompa wody
- wymienione oringi i podkładki miedziane na pompie wtryskowej (leciało z jednej sekcji) + ustawiony kat wtrysku
- wymienione elektrozawory ogrzewania
- okazało się że w moim aucie jest servotronik (zmienna siła wspomagania kierownicy), ale nie wiedziałem o tym, bo w vinie tego nie ma (wygląda jak by ktoś zamówił w serwisie jako opcja, bo instalacja jest fabryczna), poza tym przerwane były kable przy maglownicy i po prostu nie działał - teraz działa i w porównaniu do 270CDI mojego ojca który tego nie ma jest spora różnica na postoju i małych prędkościach
- nowy akumulator WARTA silver 100Ah, 830A
- nowy hokej zderzaka przedniego
- nowe halogeny + żółta folia (bo tak mi się podoba i już.)
- wymienione lampy tylne na polift avantgarde (oryginalne MB)
- wymienione kompletne wnętrze (fotele + kanapa + zagłówki + boczki) na skórzane, podgrzewane, elektrycznie regulowane obie strony + pamięci
- wymieniona kierownica na polift (oczywiście skórzana)
- wymienione klocki tył + kompletny ręczny razem ze wszystkimi sprężynkami
- dorzeźbiłem podświetlanie klamek wewnętrznych w kolorze bursztynu + jestem na etapie podświetlania nóg również w tym samym kolorze
- w związku z tym, ze fotele są podgrzewane, kupiłem drewnianą ramkę z guzikami do podgrzewania foteli... aaaale, trafiła się taka, która ma jeszcze guzik do sprysków reflektorów, więc to też będę rzeźbił + ramka jest na 2DIN!!! a więc będzie duża navi
- postojówki na diodach led + can bus
- podświetlenie tablicy na diodach led + can bus
- odkupiłem od ojca alufelgi 17", oryginalne MB i widzę ich przeznaczenie na zimę, bo nie mogę już patrzeć na stalówki
pewnie jeszcze o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
plany:
- na wiosnę lakiernik, bo jest kilka miejsc gdzie pojawiła się ruda (parchy na dołach drzwi, tylna klapa, pod prawą lampą) + polerka całego auta
- najniższe gumy nad sprężyny, teraz mam 2, albo 3 cycki.
- duża navi - tutaj widzę pioneera, co do modelu to się jeszcze nie zdecydowałem, ale nie mam zamiaru wstawiać commanda, bo oprócz wyglądu nie oferuje wg mnie nic.
- lekka śmiema wszystkich bocznych szyb + tył
- jak dołożę spryskiwacze, to myślę o lampach pod xenon + xenon
- uruchomić parkotoronik + obrys USA na przednim zderzaku
i to na razie chyba tyle
Przedstawiam wam mój obecny wehikuł Jest to W210 300TD 177KM/330Nm. Jest to moje czwarte auto, z czego trzeci Mercedes Poprzednie Mercedesy to W124 300D z 91r (OM603), oraz W124 E300D z 93r (OM606) no i teraz przyszła kolej na uturbioną wersję tego silnika. Auto posiadam od czerwca 2011r, ma przejechane niecałe 260tys km (oczywiście licznikowe, w rzeczywistości daje mu z 400tys). Przyznaje, że auto kupiłem nie oczekując cudów, wiedziałem, że kupuje coś, w co będzie trzeba trochę zainwestować, aby było takie jak być powinno. Nie było mnie stać na idealne egzemplarze za ceny rzędu 20tys, tak też właśnie kupiłem tego i co miesiąc pochłania część mojej wypłaty stopniowo polepszając swój stan, a mnie cieszy fakt, iż w oczach widać postępy.
Po kupnie auto nie miało nawet gwiazdy (złamana), miało seryjne zawieszenie i atrapę Elegance, nie działający parkotronic (dzwon z przodu i z tyłu i poprzedni właściciel już nie naprawiał czujników, tylko założył zwykłe listwy). Przód był kiepsko spasowany, klima nie była nabita, rura do Intercoolera dziurawa, urwany kielich przedniej sprężyny, zawieszenie w stanie nagannym, pogubione zaślepki do progów, nie działająca tylna lewa szyba, zaniedbane wnętrze i sporo innych rzeczy, o których aktualnie nie pamiętam, jak mi się przypomni to dopiszę
Co zostało zrobione:
- wymieniony olej (Valvoline Maxlife 10W40), obecnie MOTUL 6100 10W40
- wymienione wszystkie filtry,
- wymienione łączniki stabilizatora, sworznie wahaczy, końcówki drążków,
- pospawane + wzmocnione kielichy,
- wymienione sprężyny na avantgarde + nowe gumy (przód i tył),
- kupiona nowa oryginalna gwiazda w ASO,
- komplet nowych zaślepek do lewarka w próg + kilka na zapas,
- nowa rura + gumowy wąż do IC,
- kupiłem atrape avantgarde,
- wymiana gumy na kolumnie kierowniczej (w ścianie grodziowej)
- kupiłem rurę z katalizatorem, bo moja miała pustą puszkę i auto nieciekawie chodziło
- założony nowy termostat
- wymieniłem górny wąż chłodnicy (stary był pęknięty)
- wymiana klocków hamulcowych przód (Ferodo®)
- wymiana klocków hamulcowych tył (ATE)
- alu 18" (lato)
- alu 17" (zima)
- poduszki pod silnikiem - Lemforder
- lekko zaczęło cieknąć z pompy wody - nowa pompa wody
- wymienione oringi i podkładki miedziane na pompie wtryskowej (leciało z jednej sekcji) + ustawiony kat wtrysku
- wymienione elektrozawory ogrzewania
- okazało się że w moim aucie jest servotronik (zmienna siła wspomagania kierownicy), ale nie wiedziałem o tym, bo w vinie tego nie ma (wygląda jak by ktoś zamówił w serwisie jako opcja, bo instalacja jest fabryczna), poza tym przerwane były kable przy maglownicy i po prostu nie działał - teraz działa i w porównaniu do 270CDI mojego ojca który tego nie ma jest spora różnica na postoju i małych prędkościach
- nowy akumulator WARTA silver 100Ah, 830A
- nowy hokej zderzaka przedniego
- nowe halogeny + żółta folia (bo tak mi się podoba i już.)
- wymienione lampy tylne na polift avantgarde (oryginalne MB)
- wymienione kompletne wnętrze (fotele + kanapa + zagłówki + boczki) na skórzane, podgrzewane, elektrycznie regulowane obie strony + pamięci
- wymieniona kierownica na polift (oczywiście skórzana)
- wymienione klocki tył + kompletny ręczny razem ze wszystkimi sprężynkami
- dorzeźbiłem podświetlanie klamek wewnętrznych w kolorze bursztynu + jestem na etapie podświetlania nóg również w tym samym kolorze
- w związku z tym, ze fotele są podgrzewane, kupiłem drewnianą ramkę z guzikami do podgrzewania foteli... aaaale, trafiła się taka, która ma jeszcze guzik do sprysków reflektorów, więc to też będę rzeźbił + ramka jest na 2DIN!!! a więc będzie duża navi
- postojówki na diodach led + can bus
- podświetlenie tablicy na diodach led + can bus
- odkupiłem od ojca alufelgi 17", oryginalne MB i widzę ich przeznaczenie na zimę, bo nie mogę już patrzeć na stalówki
pewnie jeszcze o czymś zapomniałem, jak mi się przypomni to dopiszę
plany:
- na wiosnę lakiernik, bo jest kilka miejsc gdzie pojawiła się ruda (parchy na dołach drzwi, tylna klapa, pod prawą lampą) + polerka całego auta
- najniższe gumy nad sprężyny, teraz mam 2, albo 3 cycki.
- duża navi - tutaj widzę pioneera, co do modelu to się jeszcze nie zdecydowałem, ale nie mam zamiaru wstawiać commanda, bo oprócz wyglądu nie oferuje wg mnie nic.
- lekka śmiema wszystkich bocznych szyb + tył
- jak dołożę spryskiwacze, to myślę o lampach pod xenon + xenon
- uruchomić parkotoronik + obrys USA na przednim zderzaku
i to na razie chyba tyle
Ostatnio zmieniony 28 cze 2018, o 22:11 przez JohnyPixel, łącznie zmieniany 21 razy.
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Wszystkie zdjęcia które dałem, miałem akurat na telefonie. W weekend postaram się ustrzelić mu jakąś sesje, to będzie więcej zdjęć i w lepszej jakości
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Chodzi Ci o W124 E300D? Tak, mam całą sesję
popołudniu wstawię więcej fotek
[ Dodano: 2011-10-14, 16:52 ]
:arrow: qoompel
Dodaje jeszcze kilka fotek mojej byłej E300D
http://img807.imageshack.us/img807/4959/merc1.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/6167/merc5.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/4822/merc4k.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/3994/124amg.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/7496/merc2xi.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/777/merc3a.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/2923/merc6b.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/7531/merc7.jpg
popołudniu wstawię więcej fotek
[ Dodano: 2011-10-14, 16:52 ]
:arrow: qoompel
Dodaje jeszcze kilka fotek mojej byłej E300D
http://img807.imageshack.us/img807/4959/merc1.jpg
http://img713.imageshack.us/img713/6167/merc5.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/4822/merc4k.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/3994/124amg.jpg
http://img651.imageshack.us/img651/7496/merc2xi.jpg
http://img715.imageshack.us/img715/777/merc3a.jpg
http://img191.imageshack.us/img191/2923/merc6b.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/7531/merc7.jpg
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
fakt, W124 to auto ponadczasowe. Sylwetka nawet po tylu latach jest atrakcyjna i może się podobać. Czy bije na łeb okulara? Kwestia gustu, mi się obie sylwetki podobają
124 zmieniłem na okulara głownie z powodu silnika OM606 turbo i skrzyni 722.6, a tak poza tym to 124 nic nie brakowało. Co do spalania, to średnio paliło niestety w granicach 10l/100km, czasem udało się zejść w okolice 9l (mowa o jeździe mieszanej). Dodam, że skrzynia automatyczna. W trasie średnio 7,5-8l.
Co do okulara, to spalanie mnie pozytywnie zaskoczyło, bowiem mój rekord w spalaniu, to 6,9l! (trasa Poznań-Rewal). Fakt, że troche zamulałem, poprostu mi się nie śpieszyło, (90km/h max), bez klimy. Średnio pali mi ok 9l, czasem uda mi się zejść w okolice 8-8,5, ale to bez wariacji i bardziej latem tak się udawało, teraz im bliżej zimy, tym ciężej jest utrzymać nawet te 9l i ostatnio tak niecałe 10l łyka
124 zmieniłem na okulara głownie z powodu silnika OM606 turbo i skrzyni 722.6, a tak poza tym to 124 nic nie brakowało. Co do spalania, to średnio paliło niestety w granicach 10l/100km, czasem udało się zejść w okolice 9l (mowa o jeździe mieszanej). Dodam, że skrzynia automatyczna. W trasie średnio 7,5-8l.
Co do okulara, to spalanie mnie pozytywnie zaskoczyło, bowiem mój rekord w spalaniu, to 6,9l! (trasa Poznań-Rewal). Fakt, że troche zamulałem, poprostu mi się nie śpieszyło, (90km/h max), bez klimy. Średnio pali mi ok 9l, czasem uda mi się zejść w okolice 8-8,5, ale to bez wariacji i bardziej latem tak się udawało, teraz im bliżej zimy, tym ciężej jest utrzymać nawet te 9l i ostatnio tak niecałe 10l łyka
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Śliczny okular, szczególnie (jak się domyślam) w konfiguracji letniej na tych, hmm... 17tkach?
Podoba mi się .
Jeśli chodzi o wykładanie kasy to coś o tym wiem, swojego 270CDI mam zaledwie parę miesięcy a pochłonął już ponad 2k i to nie koniec, również chcę autko doprowadzić do stanu 'igła' .
Jak tam buda? Purchle jakieś się pojawiają?
Niech służy!
Podoba mi się .
Jeśli chodzi o wykładanie kasy to coś o tym wiem, swojego 270CDI mam zaledwie parę miesięcy a pochłonął już ponad 2k i to nie koniec, również chcę autko doprowadzić do stanu 'igła' .
Jak tam buda? Purchle jakieś się pojawiają?
Niech służy!
Aktualnie: VW Phaeton 3.0TDI
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
EX: Mercedes-Benz W211 E320CDI T Avantgarde/BMW 530dAT, BMW E39 530dAT, Jeep Grand Cherokee 2.7CRD, BMW E39 525dAT, Mercedes-Benz S210 E270CDI T Avantgarde
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
Tak, alu to 17stki
Mój tata ma 270CDI i ma takie alu jak na tym zdjęciu co załączyłem w pierwszym poście, ze na takie chce zmienić i właśnie mam opcje, żę wezmę te felgi od niego, bo on chce kupić sobie jakieś 16stki i właśnie się zastanawiam Któregoś dnia będe musiał je przymierzyć, bo tata już jeździ na zimówkach.
Co do rudej, to jest kilka miejsc, gdzie pojawiają się delikatne bąble pod lakierem, ale tak ogólnie to nie jest źle i interwencja w tej sprawie nie jest póki co konieczna, a ja nie mam prawa narzekać
Mój tata ma 270CDI i ma takie alu jak na tym zdjęciu co załączyłem w pierwszym poście, ze na takie chce zmienić i właśnie mam opcje, żę wezmę te felgi od niego, bo on chce kupić sobie jakieś 16stki i właśnie się zastanawiam Któregoś dnia będe musiał je przymierzyć, bo tata już jeździ na zimówkach.
Co do rudej, to jest kilka miejsc, gdzie pojawiają się delikatne bąble pod lakierem, ale tak ogólnie to nie jest źle i interwencja w tej sprawie nie jest póki co konieczna, a ja nie mam prawa narzekać
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
U mnie wygląda teraz to tak, że latam na zimówkach już, alu widoczne na foto są na sprzedaż, a ja przesiadam się na 18" Z kolei mój tata, lubi jazdę emerycką, najchętniej to by w ogóle terenówkę, albo autobus sobie kupił, więc jest przeciwnikiem dużych felg i swoje obecne 17" planuje zamienić po zimie na 16", dlatego też jak będą na sprzedaż, to wystawie w dziale giełda
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości