Tym razem Mieczysław:)
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Tym razem Mieczysław:)
Siema. W sobotę 2 kwietnia kupiłem auto i moje dzieci nazwały go Mieczysław. Otóż Mietek jeździł sobie po Barlinku u pana Andrzeja. Pan Andrzej nakulał nim 268 tys km, a w 2013 roku zagazował Miecia.
Miecio jest po remoncie blacharsko lakierniczym wiec na dzień dzisiejszy rdzy na nim nie widać za to widać inne odcienie malowanych elementów , ale cóż nie można mieć wszystkiego. Wygodnie się tym jeździ choć demon prędkości to to nie jest, napędza go silnik benzynowy 2.0 litry i 136 kucy. LPG BRC butla w kole 53 litry, skóra klima elektryka , wszystko działa dwa kpl kół lato zima.
W tym tygodniu do wymiany idzie standardowo: na dniach olej+flitr, 5W40 castrol, filtr gazu BRC fazy lotnej, wymiana kółek na letnie.
Reszta jest nowa, 3 filtry,2 p pyłkowe, 1 kabinowy, filtr powietrza , wymienione.
Co zrobiłem w nim do tej pory, to wymieniłem wszystkie żarówki w lampach,założyłem inne radio, w planach w tym tygodniu montaż cb radia.
Potem przyciemnienie tylnych szybek,i muszę wstawić coś zamiast katalizatora(strumiennica?), bo ten jest pusty i sama pucha brzęczy, mycie i czyszczenie przepustnicy, i takie tam:)
No i kilka innych pierdółek które mnie drażnią , a mam nadzieje znaleźć i rozwiązanie tutaj na forum i często korzystać z waszej pomocy jak i udzielać jej innym userom.Pozdro.
Miecio jest po remoncie blacharsko lakierniczym wiec na dzień dzisiejszy rdzy na nim nie widać za to widać inne odcienie malowanych elementów , ale cóż nie można mieć wszystkiego. Wygodnie się tym jeździ choć demon prędkości to to nie jest, napędza go silnik benzynowy 2.0 litry i 136 kucy. LPG BRC butla w kole 53 litry, skóra klima elektryka , wszystko działa dwa kpl kół lato zima.
W tym tygodniu do wymiany idzie standardowo: na dniach olej+flitr, 5W40 castrol, filtr gazu BRC fazy lotnej, wymiana kółek na letnie.
Reszta jest nowa, 3 filtry,2 p pyłkowe, 1 kabinowy, filtr powietrza , wymienione.
Co zrobiłem w nim do tej pory, to wymieniłem wszystkie żarówki w lampach,założyłem inne radio, w planach w tym tygodniu montaż cb radia.
Potem przyciemnienie tylnych szybek,i muszę wstawić coś zamiast katalizatora(strumiennica?), bo ten jest pusty i sama pucha brzęczy, mycie i czyszczenie przepustnicy, i takie tam:)
No i kilka innych pierdółek które mnie drażnią , a mam nadzieje znaleźć i rozwiązanie tutaj na forum i często korzystać z waszej pomocy jak i udzielać jej innym userom.Pozdro.
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
Re: Tym razem Mieczysław:)
VIN zapodaj.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
Proszę: WDB2100351A083666Muniek pisze:VIN zapodaj.
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
Re: Tym razem Mieczysław:)
Kod: Zaznacz cały
Ident. number (FIN) WDB2100351A083666
VIN WDB2100351A083666
Baumuster 210035
Sales name E200
Order number 0 5 543 31853 (Destination: Italy)
Delivery date 31 01 1996
PAINT1 366 No code designation available
Interior color 202A LEATHER BLUE
Engine 111942 00 009937
Gearbox 717417 06 963003
200A LEATHER
202A LEATHER BLUE
249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR
366 No code designation available
533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
630 ECE - WARNING TRIANGLE
655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
Muniek pisze:Kod: Zaznacz cały
Ident. number (FIN) WDB2100351A083666 VIN WDB2100351A083666 Baumuster 210035 Sales name E200 Order number 0 5 543 31853 (Destination: Italy) Delivery date 31 01 1996 PAINT1 366 No code designation available Interior color 202A LEATHER BLUE Engine 111942 00 009937 Gearbox 717417 06 963003 200A LEATHER 202A LEATHER BLUE 249 AUTOMATICALLY DIPPING INSIDE REAR VIEW MIRROR 366 No code designation available 533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO 543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 570 FOLDING ARMREST, FRONT 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 630 ECE - WARNING TRIANGLE 655 SPORTS CHASSIS WITH L.A.WHLS, 5-HOLE 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
A na nasze ojczyste?? to git czy nie git?
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: Tym razem Mieczysław:)
Jak chcesz mieć skórę na tylnej kanapie w dobrym stanie to podłóż jakiś kocyk pod jeden i drugi fotelik bo te plastiki od nich się odciskają na skórze. Tak ogólnie to fajne autko gratuluje
Re: Tym razem Mieczysław:)
Silnik: E200 - benzyna 136KM, manual, vmax 205km/h
Kraj przeznaczenia: Włochy
Dostarczenie do salonu: 31 stycznia 1996
Lakier: Azurite Blue, czyli niebieski (kod 366)
Wnętrze: niebieska skóra (kod 202A)
Wyposażenie:
- automatycznie przyciemniane lusterko wsteczne
- głośniki z przodu i z tyłu, bez fabrycznego radia
- słoneczniki z lusterkami
- otwierany podłokietnik
- klimatyzacja automatyczna
- doświetlanie drogi pod drzwiami kierowcy
- trójkąt ostrzegawczy
- zawieszenie sportowe z alufelgami 5-otworowymi
- akmulator o zwiększonej pojemności 100Ah
- szyby atermiczne, szary pasek przeciwsłoneczny na przedniej, tylna ze szkła hartowanego
- pakiet avantgarde (chromowane listwy, twardsze zawieszenie, inne drewno etc.)
- brak certyfikatu własności, ale z dokumentami homologacyjnymi
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
Oooooo to chodziło kolego Muniek:) Jeśli chodzi o skórę to tak właśnie zrobię, fotki były robione zaraz po zakupie Miecia, i nie było czasu żeby coś podkładać , trzeba było cisnąc na wieś i się pochwalić heheheh:)
Dobra chłopaki słuchajcie mam kłopot z Mieciem.
zobaczcie filmik:
https://youtu.be/RCeiaVRynsE
Wydłubałem licznik -sprawa banalnie prosta, ale tam nic nie ma prawa brzęczeć, dla pewności luźne wiązki rapsami przypiąłem do ramy, i nie ma prawa nic brzęczeć za licznikiem, sam licznik pracuje gładko i cicho.
Ale po złożeniu wszystkiego z powrotem zaczęła mi się palić kontrolka SRS dłużej niż przed wyjęciem licznika. Teraz potrafi po odpaleniu silnika zniknąć aby za chwile na kilkadziesiąt sekund się zapalić i samoczynnie zgasnąć, a czasem jest jak wcześniej pojawia się i po uruchomieniu znika. Cos nie styka w kostkach???? Czy zdjęcie klemy pomoże???? licznik wyjmowałem na wyłączonym zapłonie, kluczyk był w kieszeni.
Wracając do brzęczenia to zauważyłem że jak zaczyna brzęczeć w czasie jazdy jak na filmie to po uruchomieniu wycieraczki i spryskiwacza to brzęczenie ustaje wiec stawiam na to że to coś w podszybiu siedzi i furgota, jutro będę to rozbierał i sprawdzał. Co sadzicie o tym chlopaki??? Jakieś wskazówki?
Dobra chłopaki słuchajcie mam kłopot z Mieciem.
zobaczcie filmik:
https://youtu.be/RCeiaVRynsE
Wydłubałem licznik -sprawa banalnie prosta, ale tam nic nie ma prawa brzęczeć, dla pewności luźne wiązki rapsami przypiąłem do ramy, i nie ma prawa nic brzęczeć za licznikiem, sam licznik pracuje gładko i cicho.
Ale po złożeniu wszystkiego z powrotem zaczęła mi się palić kontrolka SRS dłużej niż przed wyjęciem licznika. Teraz potrafi po odpaleniu silnika zniknąć aby za chwile na kilkadziesiąt sekund się zapalić i samoczynnie zgasnąć, a czasem jest jak wcześniej pojawia się i po uruchomieniu znika. Cos nie styka w kostkach???? Czy zdjęcie klemy pomoże???? licznik wyjmowałem na wyłączonym zapłonie, kluczyk był w kieszeni.
Wracając do brzęczenia to zauważyłem że jak zaczyna brzęczeć w czasie jazdy jak na filmie to po uruchomieniu wycieraczki i spryskiwacza to brzęczenie ustaje wiec stawiam na to że to coś w podszybiu siedzi i furgota, jutro będę to rozbierał i sprawdzał. Co sadzicie o tym chlopaki??? Jakieś wskazówki?
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
- zawieszenie sportowe z alufelgami 5-otworowymi
- pakiet avantgarde twardsze zawieszenie
To dlatego on tak nisko siedzi i faktycznie jest sztywny, a ja myślałem ze coś kombinowane było:)
- pakiet avantgarde twardsze zawieszenie
To dlatego on tak nisko siedzi i faktycznie jest sztywny, a ja myślałem ze coś kombinowane było:)
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
Re: Tym razem Mieczysław:)
Motorek proszę Cię skończ z tym Mieciem plisss. Mercedes to kobieta.
Jeśli Ci się wydaje że nisko siedzi to sprawdź ile ma od podłoża do rantu nadkola.
Jeśli Ci się wydaje że nisko siedzi to sprawdź ile ma od podłoża do rantu nadkola.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
Kakadu hehehe. Ja wiem kim była Mercedes. Każde moje auto jest jakoś nazywane przez moja familie, i ten egzemplarz jest Miecio. No nikt tego nie zmieni.
Poczytałem trochę tez o tej nieszczęsnej kontrolce SRS, mata siedzenia, faktycznie jak dłubałem przy zegarach to siedziałem bokiem na siedzeniu nogi na zewnątrz auta. Możliwe ze coś tak skiepscilem??? Jutro zobaczę.
I poszukam tutaj w ZSW kogoś kumatego z kompem, może to tylko błąd jest i wystarczy skasować? Rzuciłem okiem pod fotel jest tylko jedna dwupinowa kostka, najprawdopodobniej od tej maty w siedzeniu.
Poczytałem trochę tez o tej nieszczęsnej kontrolce SRS, mata siedzenia, faktycznie jak dłubałem przy zegarach to siedziałem bokiem na siedzeniu nogi na zewnątrz auta. Możliwe ze coś tak skiepscilem??? Jutro zobaczę.
I poszukam tutaj w ZSW kogoś kumatego z kompem, może to tylko błąd jest i wystarczy skasować? Rzuciłem okiem pod fotel jest tylko jedna dwupinowa kostka, najprawdopodobniej od tej maty w siedzeniu.
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
Re: Tym razem Mieczysław:)
Mata jest pod fotelem pasażera bo i po co u kierowcy? Zakłada się, że kierowca zawsze jest obecny w momencie wypadku Otwórz maskę i sprawdź czy nie masz liści pod podszybiem a później odegnij wycieraczkę i wtedy się przejedź.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Tym razem Mieczysław:)
Brzęczy Ci ten czarny plastik na podszybiu. Ten plastik na styku z szybą, powinien mieć taką wąską uszczelke. Przypuszczam że się zawinęła lub odkleiła. Przerabiałem temat.
vin WDB2100101A153256
- motorek4612
- Posty: 132
- Rejestracja: 4 kwie 2016, o 17:59
- Lokalizacja: ZCH
Re: Tym razem Mieczysław:)
Dzięki panowie, za podpowiedzi, a powiedzcie mi co z ta kontrolką SRS, w sumie ona gaśnie po jakiś 2 minutach , ale czy podpięcie pod kompa załatwi sprawę????
Człowiekiem jestem i nic co ludzkie nie jest mi obce.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości