S210 E280
: 26 mar 2017, o 20:04
Witam, od niedawna jestem posiadaczem S210 e280.
Jest to Kombi w wersji elegance, 1999r. silnik 2.8 v6 204 konie, skrzynia automatyczna.
Z bajerów to ma klimatyzacje dwustrefową i podgrzewane fotele. Za dużo jeszcze o tym aucie nie wiem, mam je od niedawna.
Kupiłem je za 400 euro (1600zł). W Niemczech, silnik i zawieszenie w jak najlepszym stanie, powód tej ceny to była rdza. Koszt zrobienia blacharki w Niemczech to ok. 2-3 tyś euro(Robiłem wszystko sam, praktycznie za free). Pracowałem tydzień przy tym aucie, zostało wypiaskowane, wspawane blachy, szpachlowane i polakierowane całe poza maską i dachem.
Niestety nie znalazłem nigdzie błotnika(Wgnieciony, tego nie wyklepiesz). To znaczy znalazłem, nawet po lifcie, bez kierunków, ale on nie pasuje bo jeszcze jeden lift gdzieś musiał być po drodze. Wrzucę fotki sprzed remontu i po.
Nie mam aktualnych zdjęć, jeszcze przez ponad tydzień nie mogę za bardzo go umyć na myjni, bo lakier świeży, jedna fotka "po" jest jeszcze zanim poskładałem go do kupy.
Jest to Kombi w wersji elegance, 1999r. silnik 2.8 v6 204 konie, skrzynia automatyczna.
Z bajerów to ma klimatyzacje dwustrefową i podgrzewane fotele. Za dużo jeszcze o tym aucie nie wiem, mam je od niedawna.
Kupiłem je za 400 euro (1600zł). W Niemczech, silnik i zawieszenie w jak najlepszym stanie, powód tej ceny to była rdza. Koszt zrobienia blacharki w Niemczech to ok. 2-3 tyś euro(Robiłem wszystko sam, praktycznie za free). Pracowałem tydzień przy tym aucie, zostało wypiaskowane, wspawane blachy, szpachlowane i polakierowane całe poza maską i dachem.
Niestety nie znalazłem nigdzie błotnika(Wgnieciony, tego nie wyklepiesz). To znaczy znalazłem, nawet po lifcie, bez kierunków, ale on nie pasuje bo jeszcze jeden lift gdzieś musiał być po drodze. Wrzucę fotki sprzed remontu i po.
Nie mam aktualnych zdjęć, jeszcze przez ponad tydzień nie mogę za bardzo go umyć na myjni, bo lakier świeży, jedna fotka "po" jest jeszcze zanim poskładałem go do kupy.