Mercedes clk w208 by rataj_111 2.0K
: 26 cze 2016, o 23:40
Z racji tego, że jakiś czas już używam tego forum pochwale się w końcu moją gwiazdą nie jest co w210 ale troszkę pokrewne auto a więc w208 2.0K 193 km 2000r.
Miało być BMW e39 ale po przejechaniu się Mercedesem zakochałem się od razu
Przed mercedesem miałem królową lawet czyli lagune II wbrew opinii nie psuła się w niej elektryka ale przede wszystkim zawieszenie... ciagle cos pukało stukało a ja bardzo tego nie lubię wiec postanowiłem zmienić na coś niemieckiego
swojego clk szukałem dość długo i przejeździłem Polskę w dłuż i w szerz , mieszkam w samym centrum kraju a wszystkie co mi się podobały były na krańcach Polski i tak pozwiedzałem sobie ;p łącznie przejechałem jakies 2500 km zanim znalazłem egzemplarz taki jaki chciałem czyli bez grama rdzy
Egzemplarz który posiadam nie był to ten po który jechałem ;p gdy podjechałem do komisu po docelową clk ona właśnie odjeżdżała z nowym właścicielem, szlak mnie trafil bo to już 5 wyjazd ponad 400 km z którego by nic nie było ale szybko wszedłem na neta wyszukałem w okolicy właśnie moją srebrną strzałem i tak stałem się jej posiadaczem
auto bez rdzy nigdzie, podwozie całe zabezpieczone, wymienione kupe części, nowe tarcze, klocki dużo rzeczy w zawieszeniu naprawde widać, że ktoś dbał
Po zakupie założyłem instalacje gazową bo robie dość dużo km, instalacja STAG 4 QBOX , wtyryski Hana zielone, parownik do 250 km, przewody 8 mm, butla w kole wchodzi około 55 litrów, wlew ukryty w klapce od paliwa a włącznik w popielniczce więc nic nie widać że Mieciu ma gaz ;p
dodatkowo przy mocnym przyspieszeniu podawane jest razem z gazem benzyna żeby nie tracić nic z mocy, zobaczymy jak będzie chodził
podobno instalacja już naprawdę z najwyższej półki a zakładana w Bosch servis
Do tej pory wymieniłem
- uszczelki pod głowicą,
- zmiana skrzyni biegów,
- poduszki silnika, skrzyni,
- nowe tłumiki
- oryginalny katalizator
- końcówkę wydechu 2 rury
- alufelgi 17 AMG z oponami Pirelli P7 Cinturato przód 225/45/R17, tył 245/40/R17
- założyłem moduł komfortu z automatycznie otwieranymi szybami przy otwieraniu drzwi
- lusterko fotochrom z diodą podświetlającą
- roletę elektryczną tylnej szyby
- nową gałkę zmiany biegów
- oryginalne gumy na stabilizator od Mercedesa
- oleje filtry paski
- olej w tylnym moście
- gumowe w tylnym zawieszeniu
zbliżam się już powoli do przekroczenia ceny zakupu z cenami części i napraw ;p ale w planach jeszcze sporo
Clk jest bardzo zadbane, co może potwierdzić fakt że mechanicy w warsztacie kolegi NOC powiedzieli że nie mają co do roboty przy nim
Dodam że clk ma oryginalny lakier i nie ma w ogole rdzy może dlatego że pochodzi z Włoch
Piszcie jak wam się podoba
Miało być BMW e39 ale po przejechaniu się Mercedesem zakochałem się od razu
Przed mercedesem miałem królową lawet czyli lagune II wbrew opinii nie psuła się w niej elektryka ale przede wszystkim zawieszenie... ciagle cos pukało stukało a ja bardzo tego nie lubię wiec postanowiłem zmienić na coś niemieckiego
swojego clk szukałem dość długo i przejeździłem Polskę w dłuż i w szerz , mieszkam w samym centrum kraju a wszystkie co mi się podobały były na krańcach Polski i tak pozwiedzałem sobie ;p łącznie przejechałem jakies 2500 km zanim znalazłem egzemplarz taki jaki chciałem czyli bez grama rdzy
Egzemplarz który posiadam nie był to ten po który jechałem ;p gdy podjechałem do komisu po docelową clk ona właśnie odjeżdżała z nowym właścicielem, szlak mnie trafil bo to już 5 wyjazd ponad 400 km z którego by nic nie było ale szybko wszedłem na neta wyszukałem w okolicy właśnie moją srebrną strzałem i tak stałem się jej posiadaczem
auto bez rdzy nigdzie, podwozie całe zabezpieczone, wymienione kupe części, nowe tarcze, klocki dużo rzeczy w zawieszeniu naprawde widać, że ktoś dbał
Po zakupie założyłem instalacje gazową bo robie dość dużo km, instalacja STAG 4 QBOX , wtyryski Hana zielone, parownik do 250 km, przewody 8 mm, butla w kole wchodzi około 55 litrów, wlew ukryty w klapce od paliwa a włącznik w popielniczce więc nic nie widać że Mieciu ma gaz ;p
dodatkowo przy mocnym przyspieszeniu podawane jest razem z gazem benzyna żeby nie tracić nic z mocy, zobaczymy jak będzie chodził
podobno instalacja już naprawdę z najwyższej półki a zakładana w Bosch servis
Do tej pory wymieniłem
- uszczelki pod głowicą,
- zmiana skrzyni biegów,
- poduszki silnika, skrzyni,
- nowe tłumiki
- oryginalny katalizator
- końcówkę wydechu 2 rury
- alufelgi 17 AMG z oponami Pirelli P7 Cinturato przód 225/45/R17, tył 245/40/R17
- założyłem moduł komfortu z automatycznie otwieranymi szybami przy otwieraniu drzwi
- lusterko fotochrom z diodą podświetlającą
- roletę elektryczną tylnej szyby
- nową gałkę zmiany biegów
- oryginalne gumy na stabilizator od Mercedesa
- oleje filtry paski
- olej w tylnym moście
- gumowe w tylnym zawieszeniu
zbliżam się już powoli do przekroczenia ceny zakupu z cenami części i napraw ;p ale w planach jeszcze sporo
Clk jest bardzo zadbane, co może potwierdzić fakt że mechanicy w warsztacie kolegi NOC powiedzieli że nie mają co do roboty przy nim
Dodam że clk ma oryginalny lakier i nie ma w ogole rdzy może dlatego że pochodzi z Włoch
Piszcie jak wam się podoba