W210 E270CDI srebrna eminencja
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Trochę lipa bo nie mam pomysłu.Jeśli chodzi o automaty jestem świeżaczkiem Jedyne o co mi przychodzi zapytać to czy wymieniłeś olej w skrzyni po zakupie?Chociaż to banalne pytanie i pewnie odpiszesz tak. Niech się inny wypowiedzą.
W210 E270CDI Elegance Select 2001 Sedan 170KM 5G-Tronic
WDB2100161B414271
Po prostu gwiazda.Nic więcej nie wymaga komentarza. The best or nothing.
WDB2100161B414271
Po prostu gwiazda.Nic więcej nie wymaga komentarza. The best or nothing.
Olej wymieniony, na kompie zero błędów. Cholera wie co to, czasami skrzynia szybko zmienia biegi i jak wcisnę kicka to przy zmianie wchodzi w wyższe obroty i zrzuca na luz - wtedy nie reaguje na zmiane jakiegokolwiek biegu. Trzeba zgasić i odpalić i jest OK. Zdarza sie to bardzo żadko ale wkurza bo boje sie wyprzedzać.
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Teraz ssprawa ma się tak, jak auto jest zimne to pięknie płynnie zmienia biei, jak sie rozgrzeje to przy zmianiez 3 na 4 oroty na chwilę rosną i lekko szarpie. Jak np chcę przyśpieszyć i wcisnę więcej gazu to auto nie redukuje tylko ciągnie dalej aż do 4 tys i w końcu zmienia, jak wcisnę bardziej to bardzo agresywnie nagle redukuje i często wyrzuca na luz. Nie wciskam przycisku pod pedałem. Teraz kolejna sprawa to ciągle po wciśnieciu rano hamulca wyskakuje komunikat ze klocki kaput, klocki są OK, płyn jest, auto hamuje naprawdę super... co to może być.
Ciekawostka jest też to że jak szybko jadę, np 160, 180 dłużej to zapala się check oil.... Olej jest.... jak auto zgaszę i jadę wolno do 150 to jest OK.
A i kolejna sprawa - zbliża się SERVICE - już zostało 800km, co jak stuknie 800km ? Gdzie i jak usunąć ?
Ciekawostka jest też to że jak szybko jadę, np 160, 180 dłużej to zapala się check oil.... Olej jest.... jak auto zgaszę i jadę wolno do 150 to jest OK.
A i kolejna sprawa - zbliża się SERVICE - już zostało 800km, co jak stuknie 800km ? Gdzie i jak usunąć ?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
zaworki na płycie hydraulicznejmietek851 pisze:jak sie rozgrzeje to przy zmianiez 3 na 4 oroty na chwilę rosną
wywal czujniki bo one pokazują klocki do wymiany już w połowie zużyciamietek851 pisze:wyskakuje komunikat ze klocki kaput, klocki są OK
dolej pół litramietek851 pisze:Ciekawostka jest też to że jak szybko jadę, np 160, 180 dłużej to zapala się check oil
jest na forummietek851 pisze:A i kolejna sprawa - zbliża się SERVICE - już zostało 800km, co jak stuknie 800km ? Gdzie i jak usunąć ?
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: W210 E270CDI srebrna eminencja
Dzis zmienilem olej w silniku. Filtr paliwa, oleju, powietrza. Znalazlem swietna paste polerska i na kwiecien bedzie poprawa wizualna + renowacja felg i kilka malutkich wypryskow chce sie pozbyc oraz bedzie pranie wnetrza. Auto ma sie znakomicie. Zimowki kupione w sumie bez sensu bo zimy brak....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości