Re: Mercedes Perysa czyli 2.7 CDI na sterydach
: 28 sty 2018, o 01:17
dokładnie założenie pełnej elektryki to łatwa sprawa tylko całe wnętrze trzeba rozbierać ;/
Mercedes klasy E \"Okularnik\" (1995 - 2002)
https://w210.pl/
Dziękuje za info, właśnie tak podejrzewałem, że musiało być kilka etapów. Pastę Mothers używam do rantów felg - dość dobrze się sprawdza.perys92 pisze:Logo AMG jest dość mocno wklęsłe, a felgi kupiłem bez lakieru i po polerce wibracyjnej (wewnątrz też są na lustro) tylko że wymagały mocnego odświeżenia. Zaczynałem od papieru 800 i pozniej 1000-1500-2000-2500-3000. Następnie autosol na filcowym padzie, pozniej autosol na gąbce i na koniec pasta do aluminium z Mothers'a juz ręcznie. Całość zabezpieczyłem powłoką kwarcową.
Niestety większe turbo to i późniejsze wstawanie. Może zaizolowanie kolektora/okręcenie go by pomogło? Nie wiem czy w dieslach daje to taki sam efekt jak w doładowanych benzynach?perys92 pisze: Moc sie raczej nie zmienilła, trzeba by zrobic program od nowa i cos wiecej dmuchnąć, ale seryjny układ wtryskowy juz i tak nie pozwoli na wiele. Mysle, ze jakies 20KM dałoby sie jeszcze ugrać, ale nie wiem czy się połakomię, żeby to sprawdzic natomiast zmieniła sie troche charakterystyka oddawania mocy, większe turbo trochę wolniej wstaje i trzeba sie do tego przyzwyczaić.