Jedna z pierwszych "czyset" ;)

NOWOŚĆ!!!
Tutaj każdy może założyć swój własny temat i wklejać zdjęcia i opisy swojego auta.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Powoli do celu :) Fakt zmęczony, swoje lata już ma, dodatkowo od 97 roku jest w Polsce, a u nas niestety mało kto dba o to co ma. Cóż, padło na mnie i spróbuję przywrócić chociaż w jakimś stopniu do porządku i mam nadzieję, że na słowach się nie skończy. Zapał i chęci mam, po tej stronie wszystko gra. Jako że studiuję nie mam czasu na regularne prace przy aucie. W miarę możliwości to co w jakiś sposób odłożę z pieniążków wkładam w te budę. Staram się wykorzystywać każdą dłuższą przerwę w zajęciach, jedyną wielką szansą jest właśnie okres od lipca do września i tu możecie się spodziewać większego rozwoju sytuacji. :) Nie mniej jednak dziękuję za pozytywny odbiór i liczę na to, że to się nie zmieni ;)

A może takie małe post scriptum dodam do prac jakie wykonuję. Nie zdzieram całej izolacji z podłogi ze względu na to, że nie ma takiej fizycznej potrzeby. Wnikliwie przejrzałem podłogę od spodu i wszystkie zadziory czy też braki w "baranku" zostały potraktowane tak jak reszta rudego towarzystwa. W kabinie nie nakładałem podkładu reaktywnego na całość, bo też nie ma przymusu. Tam gdzie jest on nałożony powierzchnie zostały uprzednio wypiaskowane, zabezpieczone podkładami, a następnie profile i wszelkie łączenia blach wraz ze zgrzewami zabezpieczyłem środkiem do profili zamkniętych. Dodam jeszcze, że na szczęście gąbki miałem suche, jedynie w miejscach dziur były lekko wilgotne. O tylnej części już wspominałem, wózek do zdjęcia i jazda do gołej blachy. Czuć też wilgoć w bagażniku, ale to za sprawą tej nieszczęsnej wnęki.

Pozdrawiam
W210 '95 300D
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Podziwiam Twój zapał do pracy przy tym aucie. :padam: Ja bym się chyba poddał :zalamany:
vin WDB2100101A153256
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Prace blacharskie stoją, jednak pojawił się problem natury mechanicznej. ;) Zdiagnozowałem nieszczelność podgrzewacza już dawno, jednak w zeszłym tygodniu po nocy paliwo cofnęło do baku i po odpaleniu przez 30 sekund był dym, hałas, armagedon (mam film, na prośbę mogę udostępnić). Przyszło więc na wyciągnięcie podgrzewacza i próbę jego uszczelnienia, bo widziałem na forum w202.pl, że perzu126 podjął się rozłożenia elementu. Jednak jego przypuszczenia okazały się niesłuszne w moim przypadku, gdyż uszczelka gumowa wewnątrz jest solidna i temat został przemyślany przez konstruktorów, dlatego nie ma fizycznej możliwości, żeby powietrze dostawało się tędy. Miejsce nieszczelności było na kołnierzu górnym, który przykrywa termostat (zaznaczone na zdjęciu). Te dwa elementy są ze sobą zgrzane - nie podjąłem się próby rozłączenia ich ze względu na starość. Jedyne co zrobiłem to nadtopiłem plastik i wypełniłem spaw. Dodatkowo nałożyłem na zewnątrz masę uszczelniającą. Niemniej jednak myślę, że to rozwiązanie niezbyt skuteczne i tymczasowe i w niedalekiej przyszłości będę zmuszony kupić nowy podgrzewacz. To tyle, po odpowietrzeniu układu zapala na dotyk, jednak zobaczę po kilku godzinach czy to w ogóle coś dało - miejmy nadzieję, że tak. :)

P.S. Moim zdaniem uszczelnienie podgrzewacza to strata czasu i lepiej zainwestować w nowy element jeśli już ktoś się nad tym zastanawia. ;)

Po demontażu:
Obrazek

Sekcja:
Obrazek

"Kołnierz":
Obrazek

Miejsce nieszczelności:
Obrazek

Gotowe:
Obrazek

Przepraszam za jakość zdjęć, jednak mój telefon nie potrafi więcej ;)
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2015, o 21:29 przez Rusty_Cherry, łącznie zmieniany 2 razy.
W210 '95 300D
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Super zdjęcia ;)
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Dla niewidomych :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

chłopacy,użyjcie wyobraźni. :P
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Aż tak źle to chyba nie jest :D Problem nierozwiązany nadal. Fakt - nie ma już pęcherzyków w przewodzie za podgrzewaczem, nieszczelność podgrzewacza rozwiązana. Szybka diagnoza - spalona świeca żarowa i prawdopodobnie pompa wstępna nie trzyma i cofa paliwo. Jutro będę miał zajęcie w takim razie... ;)

Pomocni jesteście... ;) Domyśliłem się po czasie, usunąłem cookies i nic nie ma. Zaraz poprawię.

Poprawione.
W210 '95 300D
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

Rusty_Cherry pisze: prawdopodobnie pompa wstępna nie trzyma i cofa paliwo.
najtańsze rozwiązanie

Obrazek

w każdym motoryzacyjnym za ok 15zł
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Ostatecznie tak zrobię, nie lubię dokładać czegoś co już w sumie jest i powinno działać. Dzisiaj zmieniam zawór zwrotny, ale w pompce wstępnej - zobaczymy jaki będzie efekt :)
W210 '95 300D
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

Hej,
wpadło nowe koło od polifta, wcześniejsze zupełnie nie pasowało. Trochę dużo dałem, ale stan perfekcyjny. ;)

Obrazek

Okazyjnie kupiłem też kierownicę. Od Classica co prawda:
Obrazek

, ale na pewno lepsza niż wcześniejsza (może dam do obszycia) :) :

Obrazek

P.S. No i licznikowe 300 000 km ;)
W210 '95 300D
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Rusty_Cherry, ja takie do skupu złomu oddałem w styczniu :D 175 zeta dali :D
Awatar użytkownika
Sebekw208
Posty: 848
Rejestracja: 15 lip 2010, o 19:34
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Sebekw208 »

Gratulacje przebiegu.
Co się stało ze starą kierownicą? Koło oderwało się od ramion? Tak dla mnie to wygląda :P
Mercedes-Benz

W210 E220 CDI Elegance '02
WDB2100061B480925

W124 E200 '95
WDB1240191J071953
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

tonidriver pisze:Rusty_Cherry, ja takie do skupu złomu oddałem w styczniu 175 zeta dali
Tyle dałem za sztukę :D
Sebekw208 pisze:Gratulacje przebiegu.
Nie wiem czy jest wiarygodny, raczej nie. Będzie ze 100-150 tys. więcej :)
Sebekw208 pisze:Co się stało ze starą kierownicą? Koło oderwało się od ramion?
Już tak było jak kupiłem samochód. Ktoś obrał ją z mięsa i został sam ogumowany pałąk. Nie denerwowało mnie to aż do dziś :P
W210 '95 300D
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Rusty, może chcesz jeszcze taką felge na zapas? Zalega takie koło u mnie. :)
vin WDB2100101A153256
Rusty_Cherry
Posty: 320
Rejestracja: 25 cze 2013, o 22:29
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rusty_Cherry »

d1tomas pisze:Rusty, może chcesz jeszcze taką felge na zapas? Zalega takie koło u mnie. :)
Z chęcią, ale widzisz kurde - miałem już do Ciebie przyjechać i nie mogę się zebrać... :/
W210 '95 300D
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości