NepaloV E320
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
NepaloV E320
Witam przedstawiam Merca E klass motor 3.2 R6 kupilem go kompletna seria
Co zmilem :
Front na czarno emblematy tak samo , felgi ala BRABUS efelk matu pol taki pol taki :P heheh ale bedzie malowany zawieszenie sprezyny byly z hondy -60 kit teraz jest amorek sportowy i -110 - 100 ktory zamontowalem na Cooliverach czyli gwincie na sprezynie zaadoptowalem z hondy troche przerobek ale dziala i mam gwint :)max w dol to -130 przod i -110 tyl .
Pobawiłem sie z wachaczami i zrobiłem mu negatywy . Co do silnika hmmm wyciągnąłem go zdjąłem ssący i wydechowy w ssącym zauważyłem "klapki" które miałem podobne w hondzie w silniku B18c4 zdemontowałem je frezowałem gniazda ssącego i wydechowego brak katalizatora od kolektora przelot bez żadnych "strumienic" środkowy od audi S3 i końcowy od 3.0 Diesla zmiany odczuwalne dla kierowcy wiec wydaje mi sie ze ok
PS . przy automacie zmiana z 1 na 2 na prostej drodze stawia bokiem wiec wydaje mi sie ze jest lepiej albo tak jak powinno byc na kapciach 265/45/17
Teraz wstawie kilka fot postaram sie poszukac tych jak kupilem i oceniajcie jak mozecie heheh
Pozniej zrobie ladniejszy opis ten na szybko jest
Tak wyglądał po kilku miesiącach mojego garazoiwania troche gleby gelga co zdjecie to inny kolor haha
A aktualnie wygląda tak : jestem w trakcie ściągania folii ze wszystkich szyb
Co zmilem :
Front na czarno emblematy tak samo , felgi ala BRABUS efelk matu pol taki pol taki :P heheh ale bedzie malowany zawieszenie sprezyny byly z hondy -60 kit teraz jest amorek sportowy i -110 - 100 ktory zamontowalem na Cooliverach czyli gwincie na sprezynie zaadoptowalem z hondy troche przerobek ale dziala i mam gwint :)max w dol to -130 przod i -110 tyl .
Pobawiłem sie z wachaczami i zrobiłem mu negatywy . Co do silnika hmmm wyciągnąłem go zdjąłem ssący i wydechowy w ssącym zauważyłem "klapki" które miałem podobne w hondzie w silniku B18c4 zdemontowałem je frezowałem gniazda ssącego i wydechowego brak katalizatora od kolektora przelot bez żadnych "strumienic" środkowy od audi S3 i końcowy od 3.0 Diesla zmiany odczuwalne dla kierowcy wiec wydaje mi sie ze ok
PS . przy automacie zmiana z 1 na 2 na prostej drodze stawia bokiem wiec wydaje mi sie ze jest lepiej albo tak jak powinno byc na kapciach 265/45/17
Teraz wstawie kilka fot postaram sie poszukac tych jak kupilem i oceniajcie jak mozecie heheh
Pozniej zrobie ladniejszy opis ten na szybko jest
Tak wyglądał po kilku miesiącach mojego garazoiwania troche gleby gelga co zdjecie to inny kolor haha
A aktualnie wygląda tak : jestem w trakcie ściągania folii ze wszystkich szyb
Ostatnio zmieniony 6 sie 2012, o 19:27 przez NepaloV, łącznie zmieniany 1 raz.
Kod: Zaznacz cały
. ,
Witamy na forum. Taka rzeźba w dostojnym aucie ?
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Uszanuj użytkowników forum i pisz po polsku
Części od Hondy, Audi i ten stożek...
Części od Hondy, Audi i ten stożek...
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Bo sa takie same kładę sprężynę z hondy i z merca i nie wiesz która która a wydech bo jest komorowy i podtrzymuje ciśnienie
Nie ląduje bo mam pod ręką albo bo taniej bo wcale nie jest tylko chodzi o efekt końcowy co chcesz osiągnąć bo ja do sety robie 7s jak nie ślizga kolami
A co do stożka leży inny Raid HP ale byl w praniu puszka czeka na wkładkę i będzie puszka na wkładce Simoty
Nie ląduje bo mam pod ręką albo bo taniej bo wcale nie jest tylko chodzi o efekt końcowy co chcesz osiągnąć bo ja do sety robie 7s jak nie ślizga kolami
A co do stożka leży inny Raid HP ale byl w praniu puszka czeka na wkładkę i będzie puszka na wkładce Simoty
NepaloV pisze:o chcesz osiągnąć bo ja do sety robie 7s jak nie ślizga kolami
Osiągnąć to już nie chce raczej nic więcej, starczy mi te 2s dłużej niż u Ciebie do 100, a to co cenie w tym aucie to wygoda i komfort. Robię np 300 km po mieście w ciszy i spokoju, bez pierdzenia wydechu niczym urwany tyłumik, świstu powietrza zasysanego przez mój super biały podświetlony na ulitrafiolet filtr stożkowy, bez czucia każdej dziury przez moje superwyglądajace niskoprofilowe oponki, bez pisków na każdym zakręcie.
Chyba już z tego wyrosłem a niby mam dopiero 30l Dla mnie ważne jest, że przy normalnej jeździe dzieci mi się nie budzą od hałasu i trubulencji a przede wszystkim jadą bezpiecznie.
PS. Fura na 4 dni u lakiernika i jeżdżę ten czas Fabią, po pierwszym km wymieniłem wszystkie zalety swojej gwiazdy
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
To są oryginalne koła MB wzór Sador .NepaloV pisze:felgi ala BRABUS efelk matu pol taki pol taki
Chętnie dowiedziałbym jak to zrobiłeś że tak ładnie leży na glebie i ile cię kosztowało ??NepaloV pisze: zaadoptowalem z hondy troche przerobek ale dziala i mam gwint :)max w dol to -130 przod i -110 tyl .
Oryginalny gwint TA-Technix do w210 kosztuje 2 tyś zł
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości