Strona 1 z 1

Kody błędów

: 12 maja 2018, o 15:48
autor: alosław13
Witam! Rozkoduje mi ktoś te kody? B1010 i B1000. Dziękuję

Re: Kody błędów

: 12 maja 2018, o 19:41
autor: zibi2210
alosław13 pisze:Witam! Rozkoduje mi ktoś te kody? B1010 i B1000. Dziękuję
B1010 to spadek napiecia modułu sterowania
B1000 Brak regulacji zasięgu reflektorów HRA: Napięcie zasilania jednostki sterującej jest zbyt niskie (obniżenie napięcia)

Re: Kody błędów

: 12 maja 2018, o 22:20
autor: alosław13
Aha. A tak dla przeciętnego szaraka? :D Ogólnie zaświeciło mi się SRS i takie odczyty błędów były

Re: Kody błędów

: 12 maja 2018, o 22:24
autor: zibi2210
alosław13 pisze:Aha. A tak dla przeciętnego szaraka? :D Ogólnie zaświeciło mi się SRS i takie odczyty błędów były
Powodem może być uszkodzona taśma zwijaka pod poduszką lub połączenia pod fotelami maty lub poduszki siedzeń.Błędy dały się skasować?

Re: Kody błędów

: 12 maja 2018, o 22:49
autor: alosław13
Generalnie zostały usunięte, ale z braku czasu nie łączyłem się ponownie. A o co chodzi z tą regulacją świateł?

Re: Kody błędów

: 1 maja 2019, o 17:47
autor: Avantgarde
Odkurzę temat, bo mi również wyskoczył błąd B1010. Kontrolka SRS normalnie gasła po przekręceniu kluczyka, nie było żadnych oznak, że coś jest nie tak. Zauważyłem ten błąd przy okazji, jak robiłem diagnostykę komputerową. Kiedy próbowałem skasować błąd, program nie mógł się połączyć i od tego czasu nie sterownik nie odpowiada - przy próbie czytania błędów pojawia się komunikat "Module is not built in, or does not respond".

Re: Kody błędów

: 7 maja 2019, o 07:47
autor: marcin-gno
Witam wszystkich pomóżcie mi rozszyfrować ten błąd jeszcze przy okazji wyskoczyła mi taką informacja jakiś miesiąc temu miałem wymieniony olej będzie to miało coś wspólnego?....z góry dziękuję

Re: Kody błędów

: 7 maja 2019, o 21:30
autor: Muniek
444 dni temu powinienes miec wymiane oleju wg komputera pokladowego. Poszukaj na forum instrukcji i skasuj sobie inspekcje. Pilnuj by robic to po serwisie olejowym i miec aktualne informacje w komputerze. Serwisy nieautoryzowane raczej tego nie robia.

Re: Kody błędów

: 8 maja 2019, o 06:53
autor: marcin-gno
Dziękuję bardzo za podpowiedź...ogarnę to jak najszybciej pozdrawiam serdecznie

Re: Kody błędów

: 9 maja 2019, o 00:17
autor: kompressor
To pierwsze to się pyta czy zrobić pomiar stanu oleju to nie błąd tylko po prostu taka funkcja.

Błędy

: 16 cze 2019, o 23:08
autor: Apatryda
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Od dwóch dni podczas uruchamiania silnika, na tablicy wyskakuje mi ikonka klucza (płaskiego do śrub) i -100 w tym czasie wygaszone są zegarek i licznik przejechanych kilometrów. Po około 40 sekundach klucz z błędem? gaśnie i wszystko wraca do normy (zapala się zegarek i licznik przejechanych kilometrów). To było wczoraj, dziś natomiast podczas uruchamiania silnika (rano) ponownie wyskoczył klucz i błąd ale już 200, popołudniu gdy wracałem z weekendu do domu podczas uruchamiania silnika ponownie wyskoczył klucz i błąd lecz już 300, dodatkowo zaczął grzać fotel kierowcy (był nie włączony). Dodatkowo zauważyłem że obroty silnika na postoju spadły o około 100 silnik stał się trochę słabszy i głośniejszy (tak jakby tłumik środkowy zaczął padać). Przejechałem tak (ciurkiem) 300 km. z prędkością 110-120/godz. Spalanie ekonomiczne, brak kopcenia lub dymu, równa praca silnika. Nie wiem czy to istotne ale dwa dni temu podczas uruchamiania silnika usłyszałem i poczułem pod podłogą od strony kierowcy zgrzyt głośny (niby metalu) ale nie wiem czy to może być przyczyna w/w błędów, (dużo napisałem lecz chciałem dokładnie przedstawić problem).
Dziękuję za ewentualną pomoc.

Re: Błędy

: 17 cze 2019, o 10:52
autor: rr6
Apatryda pisze: 16 cze 2019, o 23:08 Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Od dwóch dni podczas uruchamiania silnika, na tablicy wyskakuje mi ikonka klucza (płaskiego do śrub) i -100 w tym czasie wygaszone są zegarek i licznik przejechanych kilometrów. Po około 40 sekundach klucz z błędem? gaśnie i wszystko wraca do normy (zapala się zegarek i licznik przejechanych kilometrów). To było wczoraj, dziś natomiast podczas uruchamiania silnika (rano) ponownie wyskoczył klucz i błąd ale już 200, popołudniu gdy wracałem z weekendu do domu podczas uruchamiania silnika ponownie wyskoczył klucz i błąd lecz już 300, dodatkowo zaczął grzać fotel kierowcy (był nie włączony). Dodatkowo zauważyłem że obroty silnika na postoju spadły o około 100 silnik stał się trochę słabszy i głośniejszy (tak jakby tłumik środkowy zaczął padać). Przejechałem tak (ciurkiem) 300 km. z prędkością 110-120/godz. Spalanie ekonomiczne, brak kopcenia lub dymu, równa praca silnika. Nie wiem czy to istotne ale dwa dni temu podczas uruchamiania silnika usłyszałem i poczułem pod podłogą od strony kierowcy zgrzyt głośny (niby metalu) ale nie wiem czy to może być przyczyna w/w błędów, (dużo napisałem lecz chciałem dokładnie przedstawić problem).
Dziękuję za ewentualną pomoc.
To jest o ile się nie mylę interwał serwisowy. Miałeś serwis za 100km, teraz masz 300km po terminie. Zapewne przy ostatniej wymianie oleju nikt nie wykasował albo po prostu już czas zmiany nadszedł.
Co do pozostałych objawów to może rozrusznik nie odbija? Trzeba przeserwisować.

Re: Błędy

: 18 cze 2019, o 20:48
autor: Apatryda
To jest o ile się nie mylę interwał serwisowy. Miałeś serwis za 100km, teraz masz 300km po terminie. Zapewne przy ostatniej wymianie oleju nikt nie wykasował albo po prostu już czas zmiany nadszedł.
Co do pozostałych objawów to może rozrusznik nie odbija? Trzeba przeserwisować.

Dzięki za pomoc... Pomogło.