Kody błędów
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Kody błędów
Witam! Rozkoduje mi ktoś te kody? B1010 i B1000. Dziękuję
Re: Kody błędów
B1010 to spadek napiecia modułu sterowaniaalosław13 pisze:Witam! Rozkoduje mi ktoś te kody? B1010 i B1000. Dziękuję
B1000 Brak regulacji zasięgu reflektorów HRA: Napięcie zasilania jednostki sterującej jest zbyt niskie (obniżenie napięcia)
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Re: Kody błędów
Aha. A tak dla przeciętnego szaraka? Ogólnie zaświeciło mi się SRS i takie odczyty błędów były
Re: Kody błędów
Powodem może być uszkodzona taśma zwijaka pod poduszką lub połączenia pod fotelami maty lub poduszki siedzeń.Błędy dały się skasować?alosław13 pisze:Aha. A tak dla przeciętnego szaraka? Ogólnie zaświeciło mi się SRS i takie odczyty błędów były
Nie dyskutuj z debilem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem. E 200 cdi 2001 rok sedan.WDB2100071B230181
Re: Kody błędów
Generalnie zostały usunięte, ale z braku czasu nie łączyłem się ponownie. A o co chodzi z tą regulacją świateł?
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 12 lip 2018, o 21:32
Re: Kody błędów
Odkurzę temat, bo mi również wyskoczył błąd B1010. Kontrolka SRS normalnie gasła po przekręceniu kluczyka, nie było żadnych oznak, że coś jest nie tak. Zauważyłem ten błąd przy okazji, jak robiłem diagnostykę komputerową. Kiedy próbowałem skasować błąd, program nie mógł się połączyć i od tego czasu nie sterownik nie odpowiada - przy próbie czytania błędów pojawia się komunikat "Module is not built in, or does not respond".
____________________________________
Mercedes-Benz E240T Avantgarde 2000 r.
2.6 bez LPG
Mercedes-Benz E240T Avantgarde 2000 r.
2.6 bez LPG
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2019, o 09:13
Re: Kody błędów
Witam wszystkich pomóżcie mi rozszyfrować ten błąd jeszcze przy okazji wyskoczyła mi taką informacja jakiś miesiąc temu miałem wymieniony olej będzie to miało coś wspólnego?....z góry dziękuję
W210/ELEGANANCE/1998r/2,4 BENZYNA/AUTOMAT/VIN WDB2100611A673073
Re: Kody błędów
444 dni temu powinienes miec wymiane oleju wg komputera pokladowego. Poszukaj na forum instrukcji i skasuj sobie inspekcje. Pilnuj by robic to po serwisie olejowym i miec aktualne informacje w komputerze. Serwisy nieautoryzowane raczej tego nie robia.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 6 kwie 2019, o 09:13
Re: Kody błędów
Dziękuję bardzo za podpowiedź...ogarnę to jak najszybciej pozdrawiam serdecznie
W210/ELEGANANCE/1998r/2,4 BENZYNA/AUTOMAT/VIN WDB2100611A673073
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Re: Kody błędów
To pierwsze to się pyta czy zrobić pomiar stanu oleju to nie błąd tylko po prostu taka funkcja.
S280 4 Matik
Błędy
Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Od dwóch dni podczas uruchamiania silnika, na tablicy wyskakuje mi ikonka klucza (płaskiego do śrub) i -100 w tym czasie wygaszone są zegarek i licznik przejechanych kilometrów. Po około 40 sekundach klucz z błędem? gaśnie i wszystko wraca do normy (zapala się zegarek i licznik przejechanych kilometrów). To było wczoraj, dziś natomiast podczas uruchamiania silnika (rano) ponownie wyskoczył klucz i błąd ale już 200, popołudniu gdy wracałem z weekendu do domu podczas uruchamiania silnika ponownie wyskoczył klucz i błąd lecz już 300, dodatkowo zaczął grzać fotel kierowcy (był nie włączony). Dodatkowo zauważyłem że obroty silnika na postoju spadły o około 100 silnik stał się trochę słabszy i głośniejszy (tak jakby tłumik środkowy zaczął padać). Przejechałem tak (ciurkiem) 300 km. z prędkością 110-120/godz. Spalanie ekonomiczne, brak kopcenia lub dymu, równa praca silnika. Nie wiem czy to istotne ale dwa dni temu podczas uruchamiania silnika usłyszałem i poczułem pod podłogą od strony kierowcy zgrzyt głośny (niby metalu) ale nie wiem czy to może być przyczyna w/w błędów, (dużo napisałem lecz chciałem dokładnie przedstawić problem).
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Od dwóch dni podczas uruchamiania silnika, na tablicy wyskakuje mi ikonka klucza (płaskiego do śrub) i -100 w tym czasie wygaszone są zegarek i licznik przejechanych kilometrów. Po około 40 sekundach klucz z błędem? gaśnie i wszystko wraca do normy (zapala się zegarek i licznik przejechanych kilometrów). To było wczoraj, dziś natomiast podczas uruchamiania silnika (rano) ponownie wyskoczył klucz i błąd ale już 200, popołudniu gdy wracałem z weekendu do domu podczas uruchamiania silnika ponownie wyskoczył klucz i błąd lecz już 300, dodatkowo zaczął grzać fotel kierowcy (był nie włączony). Dodatkowo zauważyłem że obroty silnika na postoju spadły o około 100 silnik stał się trochę słabszy i głośniejszy (tak jakby tłumik środkowy zaczął padać). Przejechałem tak (ciurkiem) 300 km. z prędkością 110-120/godz. Spalanie ekonomiczne, brak kopcenia lub dymu, równa praca silnika. Nie wiem czy to istotne ale dwa dni temu podczas uruchamiania silnika usłyszałem i poczułem pod podłogą od strony kierowcy zgrzyt głośny (niby metalu) ale nie wiem czy to może być przyczyna w/w błędów, (dużo napisałem lecz chciałem dokładnie przedstawić problem).
Dziękuję za ewentualną pomoc.
WDB2100041A622404
Re: Błędy
To jest o ile się nie mylę interwał serwisowy. Miałeś serwis za 100km, teraz masz 300km po terminie. Zapewne przy ostatniej wymianie oleju nikt nie wykasował albo po prostu już czas zmiany nadszedł.Apatryda pisze: ↑16 cze 2019, o 23:08 Witam
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Od dwóch dni podczas uruchamiania silnika, na tablicy wyskakuje mi ikonka klucza (płaskiego do śrub) i -100 w tym czasie wygaszone są zegarek i licznik przejechanych kilometrów. Po około 40 sekundach klucz z błędem? gaśnie i wszystko wraca do normy (zapala się zegarek i licznik przejechanych kilometrów). To było wczoraj, dziś natomiast podczas uruchamiania silnika (rano) ponownie wyskoczył klucz i błąd ale już 200, popołudniu gdy wracałem z weekendu do domu podczas uruchamiania silnika ponownie wyskoczył klucz i błąd lecz już 300, dodatkowo zaczął grzać fotel kierowcy (był nie włączony). Dodatkowo zauważyłem że obroty silnika na postoju spadły o około 100 silnik stał się trochę słabszy i głośniejszy (tak jakby tłumik środkowy zaczął padać). Przejechałem tak (ciurkiem) 300 km. z prędkością 110-120/godz. Spalanie ekonomiczne, brak kopcenia lub dymu, równa praca silnika. Nie wiem czy to istotne ale dwa dni temu podczas uruchamiania silnika usłyszałem i poczułem pod podłogą od strony kierowcy zgrzyt głośny (niby metalu) ale nie wiem czy to może być przyczyna w/w błędów, (dużo napisałem lecz chciałem dokładnie przedstawić problem).
Dziękuję za ewentualną pomoc.
Co do pozostałych objawów to może rozrusznik nie odbija? Trzeba przeserwisować.
Re: Błędy
To jest o ile się nie mylę interwał serwisowy. Miałeś serwis za 100km, teraz masz 300km po terminie. Zapewne przy ostatniej wymianie oleju nikt nie wykasował albo po prostu już czas zmiany nadszedł.
Co do pozostałych objawów to może rozrusznik nie odbija? Trzeba przeserwisować.
Dzięki za pomoc... Pomogło.
Co do pozostałych objawów to może rozrusznik nie odbija? Trzeba przeserwisować.
Dzięki za pomoc... Pomogło.
WDB2100041A622404
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości