ESP, ABS/BAS + krzywa kierownica

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Drabciuu
Posty: 7
Rejestracja: 27 maja 2023, o 23:24
Lokalizacja: Opolskie

ESP, ABS/BAS + krzywa kierownica

Post autor: Drabciuu »

Witam forumowiczów. Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem swojego problemu w tematach na forum. Mianowicie, zabrałem się za sprawdzenie dlaczego obudowa w której jest przełącznik zespolony + dźwigienka tempomatu rusza się podczas skręcania (3 śrub nie było które powinny trzymać ten plastik) oraz dlaczego choć słychać że kierownica się blokuje to można nią kręcić po wyjęciu kluczyka (sugerując się informacjami w tematach na forum obstawiam że kiedyś ktoś odkręcał kierownicę i złamał blokadę) . Do demontażu kierownicy musiałem ją przekręcić max w lewo (kluczyk wyciągnięty ze stacyjki i akumulator odpięty) i nie pomyślałem zdejmując żeby po tym wrócić do ustawienia kół prosto więc ściągnąłem kółko w tej pozycji. Znalazłem przyczynę latania plastiku jak napisałem wyżej wkręcając 3 śruby w miejsce gdzie ich nie było po czym wyprostowałem koła, ustawiłem zwijak po środku lekko kręcąc od prawej do lewej licząc liczbę pełnych obrotów i dzieląc ją na pół (wyszło 6). Założyłem zwijak na miejsce patrząc żeby dobrze wskoczyły kostki oraz zgodnie ze znakami i złożyłem całość do kupy ustawiając kierownicę również na znaki. I tu zaczyna się problem. Po odpaleniu zaświeciły się kontrolki ESP,ABS/BAS które powinny się skasować poprzez kręcenie w lewo i w prawo do oporu lecz błędy nie znikają a na dodatek kierownica podczas jazdy na wprost jest przekrzywiona w prawo tak że zasłania zegary. Pytanie brzmi czy jest możliwe że rozkalibrowałem czujnik położenia kierownicy bądź uszkodziłem taśmę w zwijaku? (Błąd SRS nie świeci) Czy muszę jechać na SD żeby go zaprogramować? Pozdrawiam wszystkich. Miłego wieczoru ;)
S210 3.2CDI 197km Avangatde 2000r.

WDB2102161B180736

Star Diagnosis C3, chętnie pomagam ;)

woj.Opolskie/Wielkopolskie

Pozdrawiam Mateusz :super:
Awatar użytkownika
Drabciuu
Posty: 7
Rejestracja: 27 maja 2023, o 23:24
Lokalizacja: Opolskie

Re: ESP, ABS/BAS + krzywa kierownica

Post autor: Drabciuu »

Zamykam temat. W miejscu gdzie w obudowie z przełącznikiem zespolonym jest napis <ABS> nie powinno być żadnej śrubki oraz 2 śrubki które trzymają zwijak taśmy muszą być przykręcone z wyczuciem . Po wykręceniu z otworu ( napis <ABS> na dole ) i właściwym dokręceniu zwijaka błędy zniknęły
S210 3.2CDI 197km Avangatde 2000r.

WDB2102161B180736

Star Diagnosis C3, chętnie pomagam ;)

woj.Opolskie/Wielkopolskie

Pozdrawiam Mateusz :super:
Awatar użytkownika
Drabciuu
Posty: 7
Rejestracja: 27 maja 2023, o 23:24
Lokalizacja: Opolskie

Re: ESP, ABS/BAS + krzywa kierownica

Post autor: Drabciuu »

Zamykam temat. W miejscu gdzie w obudowie z przełącznikiem zespolonym jest napis <ABS> nie powinno być żadnej śrubki oraz 2 śrubki które trzymają zwijak taśmy muszą być przykręcone z wyczuciem . Po wykręceniu z otworu ( napis <ABS> na dole ) i właściwym dokręceniu zwijaka błędy zniknęły


Wysłane z mojego M2101K7BNY przy użyciu Tapatalka

S210 3.2CDI 197km Avangatde 2000r.

WDB2102161B180736

Star Diagnosis C3, chętnie pomagam ;)

woj.Opolskie/Wielkopolskie

Pozdrawiam Mateusz :super:
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości