Ponieważ mój problem z zamkiem centralnym zdaje się jest bardziej skomplikowany niż myślałem, podszyje się pod ten temat. Może znajdzie się osoba, która ma wiedzę i zechce pomóc.
Problem jest taki że szwankuje otwieranie z kluczyka auta, czasem zupełny brak reakcji, a czasem opóźniona reakcja. Czasem otwiera normalnie nawet z daleka, ale dziś to już nawet nie zamyka z guzika na kokpicie. Często też jest problem z otwarciem bagażnika...
Kluczyk sprawny, baterie nowe.. Dzięki uprzejmości kolegi z forum, okazało się że moja pompka ma złe numery (niezgodne z vin?)
Kupiłem więc pompkę o numerach które zdawało się że będą pasowały do mojego auta, niestety nie pasuje.
Poniżej moja stara pompka;
Pompka firmy BOSH, data produkcji pasuje do daty produkcji auta. Przewody podciśnień po bliższych oględzinach nie wyglądają na kombinowane.
Kupiłem więc pompkę o numerach jakie podsunął mi ww kolega, czyli 210 800 1148 HELLA, niestety. Ma dwa porty za dużo, przełożyć płytki ze starej nie bardzo chciałem, jednak spróbowałem ale niestety to niemożliwe. Pompki chociaż podobne, bardzo się różnią konstrukcyjnie i niema mowy o przeszczepie podzespołów.. Tak wyglądają różnice;
Sprawa więc wygląda w ten sposób.. Mam już niepotrzebnie kupione dwie pompki, nie chcę dalej brnąć w niepotrzebne zakupy na chybił trafił..
Nie potrafię znaleźć potrzebnych mi informacji w sieci, nie mam żadnego EPC i nie znam rosyjskiego..
Czy ktoś ma wiedzę w tym temacie, jaka pompka powinna być u mnie w aucie. Tak, żeby wszystko współpracowało jak trzeba. I będzie na tyle życzliwy że poświęci mi chwile i pomoże ogarnąć ten problem?
Będę bardzo, naprawdę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam Dobrodziej