Sterowanie przekaźnika świec żarowych 320cdi
: 22 gru 2016, o 22:00
Witam
Potrzebuje pomocy przy ustaleniu w jaki sposób jest sterowany przekaźnik (moduł) zasilania świec żarowych w W210 E320CDI ?
Świece ładnie, równo pobierają po około 14A (wszystkie 6szt.) zmierzyłem amperomierzem, jest zakupiony i zamontowany nowy przekaźnik (moduł) zasilania świec żarowych a przy temperaturze około 2stC i poniżej trzeba kręcić silnik kilkanaście sekund aby zaskoczył (oczywiście tylko rano jak całkiem zimny). Wydaje mi się, że światełko nie przygasa w kabinie a przekaźnik nie wydaje charakterystycznego dźwięku przełączenia.
Może ktoś miał podobny problem.
Słyszałem kilka hipotez - "że czujnik temperatury", że "czujnik ciśnienia paliwa" ale wolę pozyskać opinię doświadczonych specjalistów.
Dodatkowo na pinie małej wtyczki od modułu świec jest dziane napięcie około 7-9V (tak sobie "lata") przy włączeniu stacyjki.
Potrzebuje pomocy przy ustaleniu w jaki sposób jest sterowany przekaźnik (moduł) zasilania świec żarowych w W210 E320CDI ?
Świece ładnie, równo pobierają po około 14A (wszystkie 6szt.) zmierzyłem amperomierzem, jest zakupiony i zamontowany nowy przekaźnik (moduł) zasilania świec żarowych a przy temperaturze około 2stC i poniżej trzeba kręcić silnik kilkanaście sekund aby zaskoczył (oczywiście tylko rano jak całkiem zimny). Wydaje mi się, że światełko nie przygasa w kabinie a przekaźnik nie wydaje charakterystycznego dźwięku przełączenia.
Może ktoś miał podobny problem.
Słyszałem kilka hipotez - "że czujnik temperatury", że "czujnik ciśnienia paliwa" ale wolę pozyskać opinię doświadczonych specjalistów.
Dodatkowo na pinie małej wtyczki od modułu świec jest dziane napięcie około 7-9V (tak sobie "lata") przy włączeniu stacyjki.