Nie zamyka się klapka wlewu paliwa
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem nieco podobny to dopisuję:
Przy otwieraniu auta z pilota w drzwiach wszystkie guziki idą w górę natychmiast, klapa bagażnika też od razu odblokowana a klapka wlewu paliwa zostaje zamknięta. Pompka pracuje dalej i po ok. 9 sekundach siłownik od klapki otwiera się i pompka przestaje pracować.
Przy zamykania z pilota czas pracy pompki to niecałe 3 sekundy i co najdziwniejsze klapka wlewu paliwa też błyskawicznie się zamyka.
Zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu sygnalizacja kierunkami jest prawidłowa. Trzepień siłownika od klapki przesmarowałem olejem syntetycznym w sprayu.
Żadnego syczenia nie usłyszałem ani z okolic siłownika klapki ani nigdzie indziej.
Przy otwieraniu auta z pilota w drzwiach wszystkie guziki idą w górę natychmiast, klapa bagażnika też od razu odblokowana a klapka wlewu paliwa zostaje zamknięta. Pompka pracuje dalej i po ok. 9 sekundach siłownik od klapki otwiera się i pompka przestaje pracować.
Przy zamykania z pilota czas pracy pompki to niecałe 3 sekundy i co najdziwniejsze klapka wlewu paliwa też błyskawicznie się zamyka.
Zarówno przy otwieraniu jak i zamykaniu sygnalizacja kierunkami jest prawidłowa. Trzepień siłownika od klapki przesmarowałem olejem syntetycznym w sprayu.
Żadnego syczenia nie usłyszałem ani z okolic siłownika klapki ani nigdzie indziej.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Albo brudny trzpień i siłownik, albo nieszczelność przy siłowniku klapki lub wewnątrz samej pompki.
Jest w niej niewielka membranka reagująca na nad/podciśnienie w całym układzie (w zależności od tego czy otwieramy, czy zamykamy auto), która wychylając się, powoduje zadziałanie stycznika wyłączającego silnik pompki.
Generalnie przy występowaniu nieszczelności w pneumatyce, najpierw objawia się ona przy nadciśnieniu, stąd opisane objawy mogą występować tylko w jedną stronę (przy otwieraniu).
Jest w niej niewielka membranka reagująca na nad/podciśnienie w całym układzie (w zależności od tego czy otwieramy, czy zamykamy auto), która wychylając się, powoduje zadziałanie stycznika wyłączającego silnik pompki.
Generalnie przy występowaniu nieszczelności w pneumatyce, najpierw objawia się ona przy nadciśnieniu, stąd opisane objawy mogą występować tylko w jedną stronę (przy otwieraniu).
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:27
- Lokalizacja: Gdynia
jak zamyka inne drzwi to nie jest wina pompki. Zobacz czy po otwarciu zamka pilotem pompka (znajduje się pod tylnym siedzeniem) buczy. Jeśli tak to znaczy że padł siłowniczek od klamki wlewu. Nie ma opcji żeby był to bezpiecznik . Może tylko się zabrudził? Spróbuj go troche rozruszać. Dojście do niego masz dość łatwe od bagażnika, odsuwasz tapicerke wsadzasz ręke i możesz otworzyć lub zamknąć to ręką. Może też być to nieszczelny przewód, do klapki od pompki idzie osobny przewód tylko do tej klapki. ALe wtedy też pomkpa będzie buczeć.
Całe życie jeżdżę E-klassą:
1986-1988 - W114 - Trapez
1988-1991 - W115 - Przejściówka
1991-1995 - W123 - Beczka
1995-2010 - W124 - Klin
2005- W210
2010- W211
1986-1988 - W114 - Trapez
1988-1991 - W115 - Przejściówka
1991-1995 - W123 - Beczka
1995-2010 - W124 - Klin
2005- W210
2010- W211
Na Allegro zobaczyłem jak wygląda i jest nie rozbieralny. Ja też podejrzewam że to coś z siłownikiem, bo pompka pracuje a syków nie słyszę. Spróbuję go jeszcze przesmarwoać od strony wewnętrznej tzn. tam gdzie jest ta czerwona rączka do manualnego otwierania.MercedesGdynia pisze: padł siłowniczek od klamki wlewu. Nie ma opcji żeby był to bezpiecznik . Może tylko się zabrudził?
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:27
- Lokalizacja: Gdynia
Siłownik nie jest rozbieralny, ale jak jest zabrudzony to można go troche rozruszać mechanicznie. Choć moim zdanie jeśli pompka nie syczy to ten siłowniczek padł, one mają to do siebie że nie są trwałe, i po kilku latach każdy się zepsuje. Jeśli autko parkuje w garażu to można to otworzyć na stałe, jak nie to lepiej zrobić żeby nikt się tam nie dobrał. Pozdrawiam
Całe życie jeżdżę E-klassą:
1986-1988 - W114 - Trapez
1988-1991 - W115 - Przejściówka
1991-1995 - W123 - Beczka
1995-2010 - W124 - Klin
2005- W210
2010- W211
1986-1988 - W114 - Trapez
1988-1991 - W115 - Przejściówka
1991-1995 - W123 - Beczka
1995-2010 - W124 - Klin
2005- W210
2010- W211
U mnie pompka chodziła, wyciągnąłem cały mechanizm, przy którym mamy czerwony plastik, który powinien być w środku, a był na zewnątrz. Włożyłem, smar w sprayu, poruszać, spray, poruszać, spray i tak kilka razy, włożyć i śmiga. Zobacz czy jak zamykasz drzwi to czy tam coś syczy, jeśli tak to zrób tak jak napisałem.
Mercedes-Benz W210 E290TD 1997r. Automat Kombi Elegance x 2
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
Na GG często niewidoczny
viewtopic.php?t=10309
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 wrz 2013, o 16:23
- Lokalizacja: Ostróda
Może miałeś złą lub uszkodzoną pompę. U mnie wystarczyło dojść do mechanizmu od strony bagażnika, prysnąć czymś, ręcznie zamknąć, otworzyć i już śmigało automatycznie.
PS. Trochę odgrzebałeś temat.
PS. Trochę odgrzebałeś temat.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 7 wrz 2013, o 16:23
- Lokalizacja: Ostróda
Tylko pamietaj ze sa rozne modele tych pompek. Po VINie mozna dojsc ktora bedzie pasowala. Maja rozne oznaczenia.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości