Strona 2 z 6

: 20 mar 2011, o 12:55
autor: ZGi
A w bagazniku nic CI nie lata? Jablka na dole sprawdzane? Poduszki podbelka tez?

: 20 mar 2011, o 13:11
autor: AvangardeE270
jeżeli mógłbyś wytłumaczyć co oznaczają jabłka?, w bagażniku nic nie lata, a poza tym gdy auto jest obciążone to nie stuka. i pytanko z innej beczki może ktoś będzie wiedział jak zaglądnąć po podłoge w bagażniku czy tam czegoś nie ma?

: 20 mar 2011, o 14:52
autor: ZGi
Chodzi o dolne mocowanie amortyzatora, mialem tak samo, ze pod obciazeniem byla cisza. Wymiana pomogla

: 24 mar 2011, o 19:00
autor: f1boat
noc, gdzie znajde twoj warsztat

: 24 mar 2011, o 22:54
autor: sensej0s
U mnie ta sama historia a przynajmniej tak podejrzewam. Z prawej strony pukanie identyczne jak przy wyrobionych łącznikach stabilizatora. Pukanie jakby w karton i pojawia się po najechaniu na nierówności typu "beczka" albo małe łączenia. Mechanicy oglądali i dupa pewnie nie mechanicy. A do warszawy daleko :) Noc ty to chyba nie spisz tylko myślisz jakby tu naprawić gwiazde.

: 25 mar 2011, o 11:18
autor: romerol
f1boat, masz tu namiary na warsztat NOC-ka:

AUTO-ELEKTRO-CENTRUM (Elektronika elektryka klimatyzacja mechanika przeglądy)
Star Diagnosis , KTS, 30 lat pracy przy gwiazdach, własny magazyn części
13 certyfikatów Mercedesa
W-wa Ursus Regulska 56a (022) 6626890 0602397204 0602622605 pon.-pt. 8:30-16:30
Polecam.Fachowcy. Tadeusz Markiewicz Jacek Kucharczyk

: 20 kwie 2011, o 00:46
autor: radeczek
AvangardeE270 mam chyba coś podobnego. Jazda po nierównościach przy prędkości ok. 70 km/h, ale nie po progach czy torach tramwajowych tylko po nierównościach takich bujających autem na boki. Z tyłu auta dochodzą stuki ale takie jakby metaliczne bardziej i słyszalne są przy otwartych oknach ale nie sposób powiedzieć z której strony dochodzi dźwięk, po prostu gdzieś z tyłu jakby spod podłogi auta. jak ktoś przerabiał temat to niech da znać, żeby nie wybijać otwartych drzwi. Oczywiście wizyty u dwóch mechaników plus szarpaki na stacji diagnostycznej były i nic nie wykazały - żadnych luzów!

: 20 kwie 2011, o 01:48
autor: jarecki500
odpowiedzi masz wyżej

: 20 kwie 2011, o 19:56
autor: mesio14
A jeszcze założył nowy temat o tym samym,chyba się zapomniał :mrgreen:

: 20 kwie 2011, o 22:06
autor: radeczek
Czytałem wszystkie 12 stron i nie znalazłem mojego przypadku. Odpowiedzi wyżej niestety nie ma bo wszystkie propozycje już przerobiłem i dlatego pytam czy i dlatego nowy temat. Po prostu u mnie jest inna sytuacja, ale Koledzy nie chcą się wczytać bo nie mają takiego problemu.

nivo

: 30 maja 2011, o 11:39
autor: arek_slupsk
sprawdzic gorne mocowanie amorka - u mnei sie po prostu urwalo - widac dopiero po podniesionym aucie

: 4 lis 2011, o 02:24
autor: Daimler_WAWA
A u mnie tez stuka bez obciazenia a pod kompletem czyli 5 osob na pokladzie (facetow) cisza albo prawie cisza.W dwoch warsztatach sprawdzalem i zaden o jablkach nic nie mowil tylko o poduszkach belki i plywajacych a dama sie prowadzi sztywno ,zwarcie i stabilnie.Bez plywania i bujania

Pomocy :zdziwko:

: 4 lis 2011, o 06:10
autor: BoriaGodunoff
Miałem podobny objaw w tylnym prawym amorku.
Pomogła regeneracja amorka i wymiana tych "gumowych poduszek" (mocowanie amortyzatora do karoserii).

: 4 lis 2011, o 11:50
autor: Daimler_WAWA
tez tak sadze ze to sa jablka tylko zastanawia mnie skad wzieli sobie poduszki pod belka i plywajace

: 4 lis 2011, o 21:43
autor: Batory
Ja mam z kolei inny problem, ale również związany z nivo'em (chyba), więc się tu podłączę. Autko kombi, w awangardzie, jeździ na taxi od prawie roku, w związku z tym prawa strona bardziej sfatygowana - to oczywiste. Niedawno usłyszałem hałasy dochodzące z prawego tyłu zawieszenia które bym określił jako "dobijanie", czy też zgrzytanie jakby koło po wpadnięciu w dziurę przycierało o nadkole. Powtórzyło się to już parę razy. Za każdym razem gdy z prawej strony z tyłu miałem pasażera.
Nie bardzo wiem gdzie zacząć poszukiwania usterki. Czy stawiać na pękniętą lub osłabioną sprężynę, czy raczej na zużyty siłownik - amortyzator. Doradźcie proszę, czy miała by sens zamiana stronami siłowników, i obserwacja czy hałas przeniesie się na lewą stronę, czy może ktoś się z tym już spotkał, i może mi coś zasugerować? A przy okazji PROŚBA. podrzućcie mi proszę jakie sprężyny i jakie podkładki dobrać na tył, i na przód mojej gwiazdy, aby "zmiękczyć" zawieszenie z awangardy na clasic'a lub elegant'a, z uwzględnieniem że jest to taxi. sam nie jestem w stanie tego wyliczyć.