Wymiana tuleji stabilizatora przód ,przestroga
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
Wymiana tuleji stabilizatora przód ,przestroga
Witam wszystkich !
chciałem wszystkich przestrzec jeśli przyjdzie Wam do głowy wymieniać tuleje stabilizatora przedniego to koniecznie podgrzejcie śruby, którymi obejmy są przykręcone do podłużnicy,
ja niestety wyszedłem na chwile z warsztatu ( zawsze pilnuje mechanika) i urwali 3 śruby z 4 , jedna tylko wyszła , okazało się że są na klej wkręcane , a ten poje majster mi je pourywał zamiast podgrzać i wykręcic , masakra , na koniec dospawali mi szpilki do podłużnicy i przykręcili ten stabilizator, ale nie wiem ile to wytrzyma ,
Będę musiał chyba wyciąć w najbliższym czasie tą częśc podłużnicy z obu stron i wspawać blachę 2mm ze wspawanymi nakrętkami żeby to jakoś się trzymało :-(
chciałem wszystkich przestrzec jeśli przyjdzie Wam do głowy wymieniać tuleje stabilizatora przedniego to koniecznie podgrzejcie śruby, którymi obejmy są przykręcone do podłużnicy,
ja niestety wyszedłem na chwile z warsztatu ( zawsze pilnuje mechanika) i urwali 3 śruby z 4 , jedna tylko wyszła , okazało się że są na klej wkręcane , a ten poje majster mi je pourywał zamiast podgrzać i wykręcic , masakra , na koniec dospawali mi szpilki do podłużnicy i przykręcili ten stabilizator, ale nie wiem ile to wytrzyma ,
Będę musiał chyba wyciąć w najbliższym czasie tą częśc podłużnicy z obu stron i wspawać blachę 2mm ze wspawanymi nakrętkami żeby to jakoś się trzymało :-(
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
Pierwsze słysze, że na klej śruby skrecane !
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
wczesniej ? ja mam przebiegu - teraz - 118 000 MB az takie słabe :mrgreen:
[ Dodano: 2010-12-12, 14:34 ]
[ Dodano: 2010-12-12, 14:34 ]
to to zapamietaj - bo tak jest - tyle , ze nie wiem czy akurat te sruby i czy jest to klej (taki w dosłownym tego słowa znaczeniu ) to też bym sie kłócił - ale chyba wiekszosc wie co kolega miał na mysli .remigiusz pisze:Pierwsze słysze, że na klej śruby skrecane !
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
ok
Mieczysław Classic 2,7 01' WDB2102161B428276
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 9c72a.html
Opel Corsa 1,4/16V automat
maciek_strusiek, Za pomysł dospawania szpilek powinieneś oskarżyć "majstra" o usiłowanie morderstwa.Zrób to porządnie,tz jedź na warsztat,który wykręci pourywane śruby.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Na pewno tak było-i w dodatku u ,,zimnego kowala"(atut młot i przecinak)mesio14 pisze:Chyba byłeś u kowala
Masz rękojmię na naprawę-niech on się martwi jak spie..Powiedz,że jedziesz do rzeczoznawcy.maciek_strusiek pisze:Będę musiał chyba wyciąć w najbliższym czasie tą częśc podłużnicy z obu stron i wspawać blachę 2mm ze wspawanymi nakrętkami żeby to jakoś się trzymało :-(
W210 E290 TD 12.96' elegance
WDB2100171A323827
WDB2100171A323827
Poprzedni mechol zadal gwinty klejem beztlenowym typu Loctite a powinien daz uszczelniacz gwintów, słaby i demontowalny, antykorozyjny dla gwintu.
Dać chłopu chemię to bidy narobi.
Tylko precyzyjny palnik na to pomoże. Hej!
Dać chłopu chemię to bidy narobi.
Tylko precyzyjny palnik na to pomoże. Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
śrub sie nie wykręci bo zaspawane, :-( , jedyne co mozna zrobić to tak jak napisałem poprzednio, wyciąć kawałek podłużnicy ze starymi nakrętkami i wspawać nową część , odkręcic starych też się nie dało bo reszta śruby była schowana tak ze 2 mm że nawet nie sie nie dało dospawać ,
a śruby twarde (10,9) że nie dali rady rozwiercić, sam nie wiem jak takie twarde śruby mogły się urwac , masakra :-(
a ten klej to tak jak baca napisał to chyba Lockkit -niebieski był
a śruby twarde (10,9) że nie dali rady rozwiercić, sam nie wiem jak takie twarde śruby mogły się urwac , masakra :-(
a ten klej to tak jak baca napisał to chyba Lockkit -niebieski był
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
oczywiście, że da się rozwiercić. są dużo twardsze materiały, z których wykonuje się wiertła dużo twardsze niz norma 10.9.maciek_strusiek pisze:a śruby twarde (10,9) że nie dali rady rozwiercić, sam nie wiem jak takie twarde śruby mogły się urwac
Ostatnio zmieniony 13 gru 2010, o 09:58 przez fabek, łącznie zmieniany 1 raz.
twardosc materiału ... opisze tu przypadek kolegi ktory nabył samochód VW passat 1.9 tdi w niemczech .
Co tam sie stało ? otóż jak wielu tu zapewne wiadomo koło napedzajace pasek roarzadu te przykrecane do wału napedowego, a ktore jest na klinie podlega wymianie praktycznie co wymiana rozrzadu , albo co drugą . Jezeli dolne koło pasowe ktore jest przykrecane do owego mniejszego koła napedzajacego rozrzad ma bicia , to juz wiadomo ze dzieje sie tam coś złego . Tak też trafił kolega .
po oddaniu do mechanika samochodu by owe bicie koła zlikwidował okazało sie , ze jest problem . Ktoś wywiercił w tym mniejszym kole (od rozrzadu ) dwa otwory które przechodziły az do wału napedowego . Mechanik nasz w głowe zachodził jakim oni to wiertłem robili, ze w wale wywiertali dwa otwory i po co , czemu to miało sluzyc? Tak ze da sie wywiercic w tak twardym materiale jakim jest wał napedowy . Oczywiscie nic to nie dało . Zamysł kogos kto to robił był taki , ze owe wywieratane dwa otwory w które to wbito dwa stalowe prety majace robic za dodatkowe kliny i tak scieło . Wystarczyło kupic nowe to koło , ktore kosztuje u nas cos koło 40 zł i dać nowy klin , i było by po sprawie - dlaczego ktos w niemczech tak to zrobił ?? zagadką jest okrutną
Co tam sie stało ? otóż jak wielu tu zapewne wiadomo koło napedzajace pasek roarzadu te przykrecane do wału napedowego, a ktore jest na klinie podlega wymianie praktycznie co wymiana rozrzadu , albo co drugą . Jezeli dolne koło pasowe ktore jest przykrecane do owego mniejszego koła napedzajacego rozrzad ma bicia , to juz wiadomo ze dzieje sie tam coś złego . Tak też trafił kolega .
po oddaniu do mechanika samochodu by owe bicie koła zlikwidował okazało sie , ze jest problem . Ktoś wywiercił w tym mniejszym kole (od rozrzadu ) dwa otwory które przechodziły az do wału napedowego . Mechanik nasz w głowe zachodził jakim oni to wiertłem robili, ze w wale wywiertali dwa otwory i po co , czemu to miało sluzyc? Tak ze da sie wywiercic w tak twardym materiale jakim jest wał napedowy . Oczywiscie nic to nie dało . Zamysł kogos kto to robił był taki , ze owe wywieratane dwa otwory w które to wbito dwa stalowe prety majace robic za dodatkowe kliny i tak scieło . Wystarczyło kupic nowe to koło , ktore kosztuje u nas cos koło 40 zł i dać nowy klin , i było by po sprawie - dlaczego ktos w niemczech tak to zrobił ?? zagadką jest okrutną
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości