sprężyny przód 300TD T

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

S210WRO
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wrocław

sprężyny przód 300TD T

Post autor: S210WRO »

Witam,
Właśnie wymieniłem sprężyny z przodu na nowe w 300TD T '97. Moje auto wygląda jak MZ Trophy (zwana także jaskółką). Przód wydaje mi się za wysoki względem całej karoserii - między przednim kołem a nadkolem jest strasznie dużo miejsca (stąd porównanie do MZ).
Czy ktoś wie jaka może być przyczyna - błąd w montażu, za długa sprężyna (mam Eleganca więc raczej nie powinny być za długie) czy może jeszcze coś innego. Proszę o wskazówki.
WDB2102251A581774
300 TDT
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Z skąd wziąłeś te sprężyny i co to znaczy strasznie dużo?i jaki jest stan sprężyn z tyłu?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

hammond24 pisze:Z skąd wziąłeś te sprężyny i co to znaczy strasznie dużo?i jaki jest stan sprężyn z tyłu?
Dokładnie! Producent, dystrybutor, ilość zwojów? Czy dostosowane do wyposażenia/wersji?
Dobierane pod VIN czy pierwsze lepsze uniwersalne (a takie nie istnieją)?

Porównując je do tyłu trzeba wziąć też poprawkę, że tylne sprężyny mogły również "usiąść". Jak działa NIVO? Podnosi auto bez problemu? Z rana nie leży tył?
Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
S210WRO
Posty: 8
Rejestracja: 13 sie 2010, o 08:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: S210WRO »

Rzeczywiście jest kilka możliwych odpowiedzi. W tej sytuacji nie pozostaje nic innego jak podjechać do kogoś kto "siedzi w mercedesach".
Dzięki za podpowiedzi.
WDB2102251A581774
300 TDT
Awatar użytkownika
jjankiello
Doradca
Posty: 2114
Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
Lokalizacja: Szczecin, PL

Post autor: jjankiello »

S210WRO pisze:Przód wydaje mi się za wysoki względem całej karoserii - między przednim kołem a nadkolem jest strasznie dużo miejsca
Często właśnie tak bywa po dłuższym odprężeniu zawieszenia w uniesionym na podnośniku aucie, a co dopiero po wymianie sprężyn...
Poza tym nie porównuj odległości opony od nadkola w pionie miedzy przodem a tyłem, bo tylne nadkole jest płytsze...
Patrzy się na równoległość progów względem poziomego podłoża...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości