Strona 11 z 16

: 4 lut 2015, o 09:55
autor: kid
używka w nie wiadomo jakim stanie za 40 zeta VS nówka orginał za 70 w aso, ... bez zniżek :looka:

: 4 lut 2015, o 10:23
autor: stike
nie wiem do ktorego TY aso dzwoniles , ze masz taka cene !

a jesli chodzi o numery zamienne to znalazlem cos takiego

Numery współzamienne
Marka Numer
Mercedes 000 545 99 09
Mercedes 000 545 86 09
Mercedes 001 545 01 09
Topran 400 681
FEBI 36134

: 4 lut 2015, o 11:07
autor: ralfi89
stike pisze: ale zamowilem identyczny uzywany oryginal z innego auta za 40 zl
po co jak nowy w Aso ok 65zł.

: 4 lut 2015, o 12:13
autor: kid
stike pisze:nie wiem do ktorego TY aso dzwoniles , ze masz taka cene !
w każdym jednym taka sama cena, nie sądzę, żebyś tam dzwonił bo byś się dowiedział, właśnie sprawdziłem :hyhy: dokładnie 64,87 PLN kosztuje nowy - a po zwykłym rabacie dla kogoś kto przyjdzie i powie, że jest kurierem albo taxówkarzem będzie cena 55 zeta :P

: 6 lut 2015, o 13:56
autor: stike
dobra
sprawdzilem nowy czujnik miernikiem, jest git , a wiec podlaczylem go i wlozylem do gniazda , zresetowalem auto wylaczajac zasilanie z akumulatora , po podlaczeniu akumulatora , przsekreceniu kluczyka , dalej swieci sie blas BAS ASR , co to moze byc ??

p.s. sprawdzilem stary czujnik rowniez miernikiem a wiec stary czujnik byl walniety , jedno miejsce awari zostalo na pewno zlokalizowane , co to moze byc w takim razie ??

aha , jeszcze jedno , sprawdzilem skrzynke bezpiecznikow pod maska , i nie bylo zadnego bezpiecznika w "15 gniezdzie" na szybko wlozylem bezpiecznik z "7" przekrecilem kluczyk i wszsytkie kotrolki zgasly , a wlaczyl sie od razu wiatrak . zostawilem bezpiecznik w 15 , dodalem bezpiecznik do "7" i w takiej konfiguracji wiatrak zostal wylaczony a dalej swiecil blad BAS ASR , dodam ze temperatura silnika byla w okolicach 40 stopni , a wiec nie bylo potrzeby zeby wlaczal sie wiatrak , jakie macie pomysly , co to moze byc ??

: 6 lut 2015, o 18:39
autor: BoriaGodunoff
Stike
Może ja pomogę.
Długo nie mogłem dojść z tymi błędami u szwagra w mercu.
Wymienione 3 czujniki stopu.
Byłem podirytowany. Mówię daj swój do mojego , a masz mój oryginał.
I wszystko do dziś hula.
Ale nie to odniosło sukces.
Przed wymianą czujników, coś mnie tknęło i wymieniłem mu żarówki stopu i przeczyściłem styki. Żarówki były czarne, a jedna w oprawce się kręciła ( ale paliły się obie).
Od tego czasu zapomnieliśmy o problemie. Nota bene jeden jeździ na podróbce czujnika i wszystko gra.
Może tu jest problem.
Pozdrawiam

: 7 lut 2015, o 17:38
autor: stike
to nie jest przyczyna , zarowki sa dobre , nowe , pozycja dziala , stop nie dziala , bo wyswietla blad BAS ASR , a czujnik jak juz pisalem wczeniej jest w porzadku , sprawddzony miernikiem

: 7 lut 2015, o 18:02
autor: kid
Jaki jest problem, żeby podjechać na diagnostyke i sprawdzić co jest przyczyną?? Te modele nie są już stodołonaprawialne, można wymienić połowę gratów i przyczyny nie znaleźć... a po jednym podłączeniu pod kompa - właściwie zdiagnozować usterkę...

Twoją metodą to czasu i kasy może zabraknąć na nowe podzespoły - bo używane nie dają żadnej pewności... czujniki, sterowniki, moduły, wiązki, połączenia... sporo pozycji tu można wymienić, dotyczących tego problemu...

: 9 lut 2015, o 15:16
autor: stike
za takie rady gdzie mam podjechac to ja dziekkuje , ale nie sa mi one potrzebne ,
dzisiaj troche popadalo sniegiem, bylo slizgo i zauwazylem , ze zanim nie wcisne hamulca , to ASR dziala , jesli tylko wcisne hamuleczaraz zapala sie blad BAS ASR , nieu dzialaja hamulce stop i tak jak juz wyzej napisalem, co to moze byc ? macie jakies pomysly , oprocz pomocy typu , podjedz tu , albo tam dzieki z gory

: 9 lut 2015, o 15:23
autor: tonidriver
stike, więc jeśli się upierasz,że zrobisz to bez kompa to zakładaj chociaż nowe części o prawidłowych numerach,ta używka może być też uszkodzona

: 9 lut 2015, o 15:33
autor: kid
Przecież on ma pewnie czujnik uwalony, przeczytaj wyżej - ten co ma sprawdził "miernikiem" i wg niego jest ok... dobrze, że żarówką nie sprawdzał :] Musi zrozumieć, że to nie wartburg.

: 9 lut 2015, o 17:34
autor: wojak
Witam,
No i mi coś "pierdykło", a w zasadzie mojej gwieździe. :looka: Jadę sobie z pracki, przyhamowuję, by dekielka na pas wpuścić i zapala się bas, abs asr. Za kilka sekund info o braku ładowania i od tego momentu nie działają kierunkowskazy i wycieraczki a autem buja jak na morzu. Po zatrzymaniu i wyłączeniu auta okazało się, że opony całe, na postoju wycieraczki działały, lecz w momencie ruszenia przestały (jednak info o braku ładowania już nie pojawiło się), no i znów dyskoteka z bas, abs ars. Jeszcze jedna rzecz. Kontroli zapalały się podczas jazdy, a znikały podczas hamowania. OCK?

: 9 lut 2015, o 18:37
autor: Rusty_Cherry
Jak dla mnie albo włącznik stopu, albo czujnik koła, albo sterownik. Jedź do mechanika i sprawdź, co tu mówić... ;)

: 9 lut 2015, o 18:44
autor: mesio14
A pasek alternatora cały

: 9 lut 2015, o 18:51
autor: jabu
Na bank tą całą elektronikę diabeł produkuje, rozumiem postęp , ułatwianie wielu rzeczy w czasie jazdy, ale kurde, nie każdego stać na wymianę auta na nowe co 3 lata, a jazda paroletnim samochodem z tą całą masą czujniczków, komputerków , to `rosyjska ruletka`, lubię gadżety , ale jednak starsze wersje były pewniejsze, jak technicznie działały , to można było na `koniec świata` jechać i z powrotem.
Tak sobie marudzę pod nosem, wiem że zaraz odezwą się głosy mówiące że jak się dba... , tylko ori części , tylko ASO itd., ale gdybym mógł kupić fabrycznie nową 123 lub 124 z początków produkcji, to żadne nowe modele nie miały by u mnie szans.