EPC - Brak zapłonu
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
EPC - Brak zapłonu
Witam,
Dzisiaj zawiódł mnie moj celownik,
Zgasł silnik i jak próbowałem odpalić go to kręcił i nagle pojawiała się kontrolka EPC - ELECTRONIC POWER CONTROL i znowu gasł.
Z tego co się doczytałem to problemów może być wiele. czy ktoś miał podobny?? Jak tak to co było przyczyną i jaki koszt naprawy??
Posiadam E270 2000rok CDI
przebieg 210.000km
Jest po lifcie
pozdrawiam i dziękuję za informacje
Dzisiaj zawiódł mnie moj celownik,
Zgasł silnik i jak próbowałem odpalić go to kręcił i nagle pojawiała się kontrolka EPC - ELECTRONIC POWER CONTROL i znowu gasł.
Z tego co się doczytałem to problemów może być wiele. czy ktoś miał podobny?? Jak tak to co było przyczyną i jaki koszt naprawy??
Posiadam E270 2000rok CDI
przebieg 210.000km
Jest po lifcie
pozdrawiam i dziękuję za informacje
W210-E270 Avangarde po lifcie
ach te cdi...
sprawdz:
- bezpieczniki i aku (i klemy)
- czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza
- odepnij przeplywomierz i sprobuj odpalic
- podmien przeplywomierz od kogos na chwile
to, ze rozrusznik kreci to juz jest bardzo dobrze ;-)
wiec dzialaj i pisz co wymodziles.
sprawdz:
- bezpieczniki i aku (i klemy)
- czy w przewodach paliwowych nie ma powietrza
- odepnij przeplywomierz i sprobuj odpalic
- podmien przeplywomierz od kogos na chwile
to, ze rozrusznik kreci to juz jest bardzo dobrze ;-)
wiec dzialaj i pisz co wymodziles.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Na razie jak tylko mi zgasł i zobaczyłem komunikat to posprawdzałem bezpieczniki przy silniku i pod tylną kanapą. Klemry nie ruszałem ale wyglądały na normalne:) to znaczy nie było widać utlenienia i zeby siedziały luźno.fabek pisze:
sprawdz:
- bezpieczniki i aku (i klemy)
To fakt kręci i nawet zapala na sekunde lub 2sekundy po czym ponownie gaśnie.
Będę dalej sprawdzał ale to pewnie jutro.
A może podpowiesz mi czy warto też te bezpieczniki przy kierownicy sprawdzić bo z tego co się orientuje jest tam ich tylko kilka i ale nie pamietam za co odpowiadały
W210-E270 Avangarde po lifcie
tak tak sprawdz wszystkie, ktore sie da zeby wykluczyc te najprostsze usterki. stawiam na przeplywomierz, wyglada na to ze umarl. odlacz go, komputer podstawi sobie ostatnie dzialajace wartosci, powinien zagadac. jezeli sie uda to przeplywka do wymiany, od razu mowie kup oryginalna, bo bedzie problem z zamiennikami.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Na razie nie mówią "wymieniamy wtryski"
Na razie mówią "szukamy przyczyny"
A jakieś sugestie jeszcze?? Ten mój spec niby powiedział że dziwne że podczas jazdy mi się to zdarzyło. że samochód jechał i po prostu zgasł nie przechodząc w tryb awaryjny
[ Dodano: 2008-12-17, 19:54 ]
w końcu mam info co do wtrysków.
Wtryski są ok ale komputer miał problem z komunikacją z gdzieś na stykach.
Więc muszę powiedzieć że poleconych speców miałem dobrych.
przy okazji też znaleźli błąd z BAS/ESP
w każdym razie auto juz odpala i jeżdzi
Na razie mówią "szukamy przyczyny"
A jakieś sugestie jeszcze?? Ten mój spec niby powiedział że dziwne że podczas jazdy mi się to zdarzyło. że samochód jechał i po prostu zgasł nie przechodząc w tryb awaryjny
[ Dodano: 2008-12-17, 19:54 ]
w końcu mam info co do wtrysków.
Wtryski są ok ale komputer miał problem z komunikacją z gdzieś na stykach.
Więc muszę powiedzieć że poleconych speców miałem dobrych.
przy okazji też znaleźli błąd z BAS/ESP
w każdym razie auto juz odpala i jeżdzi
W210-E270 Avangarde po lifcie
Witam,
Mój CELOWNIK śmiga jak nowo narodzony Już kilometry znowu robi
Okazało się że jak i przy EPC tak i BAS/ESP/ABS wystąpił problem natury płynącego czasu Pomiędzy komputerem a czujnikami na stykach doszło do zanieczyszczenia.
Elektro-mechanik mądra głowa nic nie wymienia tylko przeczyszczał i śmigam moja grafitową strzałą
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Mój CELOWNIK śmiga jak nowo narodzony Już kilometry znowu robi
Okazało się że jak i przy EPC tak i BAS/ESP/ABS wystąpił problem natury płynącego czasu Pomiędzy komputerem a czujnikami na stykach doszło do zanieczyszczenia.
Elektro-mechanik mądra głowa nic nie wymienia tylko przeczyszczał i śmigam moja grafitową strzałą
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
W210-E270 Avangarde po lifcie
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
ja mam w124 90' i szczerze powiedziawszy niewiem co to znaczy "zasniedzialy styk" 8-) a auto ma juz 19 lat :-Pdutch pisze:Witam,
Mój CELOWNIK śmiga jak nowo narodzony Już kilometry znowu robi
Okazało się że jak i przy EPC tak i BAS/ESP/ABS wystąpił problem natury płynącego czasu Pomiędzy komputerem a czujnikami na stykach doszło do zanieczyszczenia.
Elektro-mechanik mądra głowa nic nie wymienia tylko przeczyszczał i śmigam moja grafitową strzałą
pozdrawiam i dziękuję za pomoc
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości