Strona 1 z 1

Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 19:46
autor: staszek-h
Witam ponieważ temat trybu awaryjnego był maglowany już wielokrotnie proszę o pomoc. Otóż kilka razy trafiło się że mój motorek wchodził w tryb awaryjny podjechałem do mechanika i podpieliśmy się pod SD . Pokazało błędy 1470 ciśnienie doładowania i 140e recyrkulacji spalin EGR. Jak się okazało przy czujniki ciśnienia doładowania był uwalony wężyk. Po naprawie i wykasowaniu błędów motorek zaczął łapać pełną piersią powietrze i nie miał błędów. Po dwóch dniach problem znowu powrócił, więc co znowu SD i ta sama diagnoza 1470 i 1403 zaczęliśmy od EGR i sprawdzenia jego stanu i działania. Wszystko było ok. Więc w dalszym etapie podmieniłem miejscami korektory podciśnienia obydwa ten sam nrA0005450427 ale nie przyniosło to żadnej zmiany. Po odłączeniu od korektorów przewodów vac na końcówkach po zatkaniu było czuć jak wytwarza się podciśnienie. I teraz pytanie czy czujnik ciśnienia doładowania ma jakiś wpływ na działanie systemu podciśnienia EGR i Turbo ? A jeszcze do samego początku nie działało mi podciśnieniowa regulacja świateł ale nie miało to wpływu na pracę silnika być może jest gdzieś zaślepka i nie miało to wpływu na pracę silnika. Proszę po pomoc i schemat układu podciśnienia. A i jeszcze oczywiście dla jasności o jakim modelu rozmowa
Mercedes Benz E klasa W210 E300 td 177KM rok produkcji.1998
Vin : WDB2100251A715263

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 20:05
autor: Gawra
Proszę uprzejmie; na tym foto znajdziesz potrzebne info.
(zwróć uwagę na element 20.01 Map sensor, lubi spaść wężyk idący do EGR i silnik traci
moc)

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 20:38
autor: staszek-h
Dzięki jak by dało rady bardziej wyraziste to foto to z góry dziękuję.

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 20:42
autor: fabek
staszek-h pisze:A jeszcze do samego początku nie działało mi podciśnieniowa regulacja świateł ale nie miało to wpływu na pracę silnika być może jest gdzieś zaślepka i nie miało to wpływu na pracę silnika.
To to samo podciśnienie i na oczywisty wpływ na całość.

Trzeba przejrzeć całą instalację, najlepiej z użyciem wakuometru, bo gdzieś ucieka podciśnienie.

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 21:06
autor: Gawra
staszek-h pisze:Dzięki jak by dało rady bardziej wyraziste to foto to z góry dziękuję.
Lo matko, kliknij na foto i się powiekszy :kwasny:

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 24 sie 2017, o 21:44
autor: staszek-h
Ten wężyk od EGR do map sensora był pęknięty i wymienionej na nowy już po pierwszej wizycie i podłączeniu do SD więc pozostaje tylko podciśnienie sprawdzić gdzie ucieka.

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 23 gru 2017, o 09:03
autor: staszek-h
Problem podciśnieniem turbo i EGR rozwiązany, ale jeszcze pozostał układ podciśnienia sterowania klap nawiewu. A dokładniej to klapy nadmuchu na nogi. Jeśli ktoś ma taki schemat instalacji i jeszcze jakieś foto gdzie i jak się dostać do siłownika sterowania klapy nawiewu na nogi to byłbym zobowiązany za takową pomoc.

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 23 gru 2017, o 09:44
autor: Gawra
:zabawa:

Re: Pilnie szukam schematu podciśnienia W210 E300TD

: 28 gru 2017, o 17:03
autor: staszek-h
Gawra pisze: :zabawa:

Może coś jaśniej chodzi o brak nawiewu powietrza na nogi. Lub jaka może być przyczyna. Ewentualnie jak sprawdzić sam siłownik klapy nawiewu? A może jeszcze inaczej czy klapy nawiewu są może sterowane przez pompkę powietrza i rozdzielacz pod tylnym siedzeniem obok akumulatora?