Miras2020 pisze:Rozumiem po numerze ,,R......" patrzyłem i są ale skąd mam pewność że ten most jest z tego auta.. Kupiony nie dawno samochód a wg. vin wychodzi A2023502414 <<<< w takim układzie co to za numer po którym nie można znaleźć dyfra...
Na to A i R nie zwracaj uwagi. Tak występują numery w EPC, ale na części nieraz zaczyna się od cyfry.
Tak naprawdę to dyfry poza tymi do E55 różnią się przełożeniem (ten ma inne mocowanie napędu itp.). Jeśli trafisz inny numer ale z tym samym przełożeniem nie powinno być problemu. Ważne, żeby pochodził z W210, bo jak widzisz część ma numery od A202 (czyli domyślnie część do W202), a część A124 (czyli do W124), ale mimo tego były montowane w W210.
Mogę Ci podać numery "wnętrzności" ale żeby do sprawdzić trzeba by rozbierać.
Kup odpowiedni dyfer do Twojego silnika. Czyli E240 automat, tylko dopasuj od dawcy z odpowiednią pojemnością. E240 miały początkowo (piszę o V6) pojemność 2.4, potem 2.6. Kupując od takiego jak masz (nie pamiętam już jak Ci poprzednio sprawdzałem co wyszło) nie będziesz miał problemów nawet jak numer będzie inny.
Z tym, że nikt nie da gwarancji czy most który kupujesz ma swoje "bebechy", tak samo czy auto które jest rozbierane nie miało podmienionego mostu. Niestety mosty są awaryjne (a może nie tyle awaryjne, co mają tendencję do straty oleju i po pracy na sucho zaczynają wyć) więc są często zmieniane. A wiadomo jak to jest z druciarstwem, ludzie montują co się nawinie.
Jeśli będę dziś wieczorem przy kompie to sprawdzę Ci jeszcze raz te numery, z tym że od drugiej strony - podam Ci wszystkie które pasują do tego silnika, a nie koniecznie po VIN i zobaczymy. Tylko nie wiem czy będę miał dziś możliwość, ale może ktoś inny też pomoże.