Strona 1 z 1

Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 17:50
autor: czak111
Witam. Wyciekal olej z przedniego dyfra w miejscu gdzie wychodzi polos. Zostalo zalozone nowe uszczelnienie oryginalne mercedesa jednak po przejechaniu okolo 400 km okazalo sie ze wyciek pojawil sie w tym samym miejscu. Czy to oznacza ze dyfer moze byc do wymiany? Czy jest firma ktora by sie podjela regeneracji tego i czy regeneracja bedzie skuteczna? Uzywany dyfer 1800 zl czyli troche sporo.

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 19:00
autor: benha
wyczyściłeś dokładnie miejsca przylegania uszczelniacza? Nie uszkodziłeś tego uszczelnienia przez przypadek podczas wbijania na miejsce ii czy na pewno dobry olej zalałeś?

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 19:14
autor: yellowstone2012
W takim aucie jak W210 E430 1800 zł. to może silnik kosztować a nie dyfer.
A znowu leci, bo pewnie ktoś sknocił to uszczelnianie.

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 20:08
autor: czak111
Ja tego nie robilem tylko warsztat. Jak auto tam bedzie na robienie uszczelki pod glowica sprawdza to ponownie. I masz racje ze tyle silnik kosztuje ale co poradzic jak jest jeden dostepny a o cene nowego boje sie pytac. Podobno lozyska dyfra moga byc zuzyte i dlatego uszczelnienie poszlo prawda to? Lub luz jest taki duzy ze poprostu wypada to uszczelnienie. Chociaz chyba przy takim luzie by bylo slychac cos a z polosi cisza.

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 20:34
autor: tonidriver
jak łożyska to kup łożyska a nie cały dyfer

Re: Cieknacy dyfer w210 e430 4matic

: 22 gru 2016, o 22:20
autor: Fidelis Car
Jeżeli półoś nie "chodzi" góra dół to łożyska masz dobre. Wjedź na kanał, złap za półoś i poruszaj. Jeżeli będzie miała luz przy dyfrze zauważysz to, wtedy faktycznie dyfer do naprawy. Jeżeli będzie sztywna oznacza to spapraną robotę lub felerny uszczelniacz.
Lepiej sam to sprawdź, albo przy nich, żeby ściemy nie wciskali.