Strona 2 z 2
: 15 sty 2015, o 13:55
autor: zibi2210
nokian1919 pisze:Czy to zda egzamin ???
Ludzie.Nauczcie się czytać opisy!Przecież wyrażnie jest podane jakie auta ten interfejs obsłuży
sprzedawane po 1 stycznie 1996 w USA
sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej
sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce
auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
I kabel nic tu nie wniesie!
: 15 sty 2015, o 14:48
autor: nokian1919
Nie mam właśnie ;/ ubolewam nad tym że nie został wyposażony;/
Jeżeli chodzi o carsoft 7.4 to wiem że potrzeba wejścia COM a z przelotką na USB to nie zawsze się połączy;/
Czy ktoś próbował podłączać ten zestaw przez USB/RS-232???
http://allegro.pl/interfejs-mercedes-ca ... 68604.html
: 15 sty 2015, o 15:51
autor: stanleym210
nokian1919 pisze:
Jeżeli chodzi o carsoft 7.4 to wiem że potrzeba wejścia COM a z przelotką na USB to nie zawsze się połączy;/
Trzeba sobie sprawić laptopik używany za kilka złotych z wejściem COM. Sam kupiłem sobie taki IBM tzw. pancerny za 200 zet z wejściem COM do interfejsu LPG i innymi bajerami.
: 18 lut 2015, o 09:10
autor: IrekLubinPL
Witam podgrzeję trochę kotleta i i zapytam Was co sądzicie o tym produkcie:
http://allegro.pl/interfejs-diagnostycz ... 04408.html
Chcemy z kolegą sobie to kupić żeby kasować inspekcje i podstawowe błędy jakie wychodzą podczas eksploatacji, nie mamy zamiaru tym zarabiać, no chyba że browar wlicza się do dochodu. Żadne z nas mechaniki, chcemy po prostu wiedzieć co boli nasze gwiazdy, i z konkretnie zdiagnozowaną usterką udać się do specjalisty aby ten ją usunął. Czekam na rozsądne opinie
(kolegom sugerującym że ceny mają 4 cyfry już podziękuję
)
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 11 sie 2020, o 19:44
autor: Slimak
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 11 sie 2020, o 22:51
autor: Muniek
Obawiam się ze żaden do W210 się nie nada. My mamy jeszcze okrągłe gniazdo. Dodatkowo te wszystkie tanie interfejsy mam wrażenie ze czytają tylko EOBD czyli sterownik silnika i CHECK ENGINE. Poszukaj sobie Delphi ale to jedno zero trzeba dodać do ceny.
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 11 sie 2020, o 22:52
autor: SuperBuster11
Szkoda kasy. Masz auto z końca 96 roku, więc nie każdy interfejs zadziała. Do tego potrzebujesz przejściówki z OBD-2 na 38-pin.
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 11 sie 2020, o 23:29
autor: Slimak
Dzięki za rady, faktycznie inne wejście jest. Delphi odpada z racji kosztów, raczej rzadko będę używać drugie auto nie kompatybilne inne złącze (BMW). Przeglądałem Allegro i tam tylko przejściówki są, bezpośredniego kabla nie ma
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 12 sie 2020, o 06:35
autor: Muniek
Delphi czyta wszystkie marki i ma w komplecie przejściówki, w tym do BMW
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 10 lut 2021, o 09:48
autor: HolyCrom
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 10 lut 2021, o 11:03
autor: rr6
Ten drugi czyli Carsoft. A to dlatego, że trafienie działającej przejściówki do autocoma (klona, bo oryginał to inna bajka) graniczy niemal z cudem. Plus autocoma to że obsłuży wiele marek.
Jest jeszcze taki patent (legalny) - używam do kasowania błędów i podglądania parametrów:
https://allegro.pl/oferta/maxiecu-dla-m ... 0025516897
i działająca przejściówka (uwaga - ta przejściówka pasuje do maxiecu - nie będzie działać z autocomem):
https://allegro.pl/oferta/adapter-do-me ... 8438573719
można potem dokupić inne marki.
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 10 lut 2021, o 11:11
autor: HolyCrom
Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem o maxiecu ale czytałem gdzieś, że to do mojego, rok 98 przedlift się nie nada, a do Pańskiego jak najbardziej będzie w porządku. Czyli mówi Pan, żeby interesować się tym Carsoft
Re: Jaki interfejs diagnostyczny
: 10 lut 2021, o 11:25
autor: rr6
HolyCrom pisze: ↑10 lut 2021, o 11:11
Dziękuję za odpowiedź. Tak myślałem o maxiecu ale czytałem gdzieś, że to do mojego, rok 98 przedlift się nie nada, a do Pańskiego jak najbardziej będzie w porządku. Czyli mówi Pan, żeby interesować się tym Carsoft
Maxiecu z poliftem działa ok, łączy się ze wszystkim poza skrzynią (choć powinien bo ma taki wybór, ale może to kwestia mojego auta).
W modułach z którymi się łączy widzę silniki z przedlifta więc powinien się połączyć z każdym W210 - natomiast pewności nie mam.
Oczywiście to urządzenie do kasowania błędów, podglądania parametrów, ewentualnie aktywowania niektórych sprzętów (w sensie ich włączenia, np. może sobie uruchomić pompę ESP żeby sprawdzić czy działa) - tym nic nie zakodujemy, nie zmienimy raczej ustawień.
Z Carsoft używało parę osób na forum, może poczekajmy aż się wypowiedzą. Na pewno będzie lepszy niż autocom bez działającej przejściówki - chyba, że uda się taką trafić. Co ważne, do Carsoft'a w komputerze trzeba mieć port RS232 albo przejściówkę RS232->USB.
Wyżej cenowo to już za 2000zł można mieć głowicę C3 czyli starsze StarDiagnosis - też wymaga RS232 lub przejściówki USB żeby podłączyć ją do komputera ale na pewno dogada się z W210 i wszystkimi systemami - no i możliwości są potężne tutaj.