Strona 1 z 1

Duże cisnienie w zbiorniczku wyrównawczym POMOCY

: 19 lip 2009, o 16:26
autor: kozdron
Witam mam taki problem z moim Oczkiem 2.3 z lpg (e230t) nagle jednego dnia dokładniej wczoraj zauważyłem że po odpaleniu auta na minute robi się bardzo wysokie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym, po delikatnym odkręceniu słychać bulgoty i syk powietrza, zaczyna wypływać woda a gdy odkręciłem mocniej wyrwało mi korek z ręki i zalało całe auto i mnie. Co mnie zaskoczyło nie zostałem poparzony bo woda ze zbiorniczka wylatuje zimna!?
Puchnie przewód łączący zbiorniczek wyrównawczy z silnikiem i górny przewód od chłodnicy natomiast reszta węzy jest pusta:( Również grzanie reduktora nie działa, po chwili jazdy cały jest oszroniony.
Zrobiłem doświadczenie z termostatem, wyjąłem wlałem wodę bezpośrednio do silnika i na jakiś czas zaczął działać, reduktor nie zamarzał, temperatura jednak podnosiła sie pod 100 stopni i spadała do prawie 90. Następnego dnia jednak po odpaleniu efekt jest taki sam:(
Nie ma wody w większości przewodów.
Moje pytanko jest czy to może być uszczelka pod chłodnicą ewentualnie jak ją wykluczyć albo definitywnie na nią wskazać. Mam drugi silnik na części więc większość części mam na podmiankę oczywiście po za uszczelka:P
Po odpaleniu auta bez korka woda z niego nie wypływa przynajmniej nie odrazu, sprawdzałem tylko przez chwilkę.
Silnik cały niedawno wymieniałem na używany ale bez instalacji lpg i z małym przebiegiem.

: 19 lip 2009, o 16:44
autor: fabek
usczelka pod glowica moim zdaniem.

odkrec korek i zobacz czy bable powietrza sie pojawiaja w zbiorniczku.

: 19 lip 2009, o 17:06
autor: windykatorek
bez watpliwości uszczelka pod głowca , kup oryginalna , lub uszkodzona głowica