Zakup W211 Co myślicie

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

Jeśli wszystko jest ok, to za pierwszego mógłbym dać te 30k zł.
Drugiego bym nie kupił, bo goły i silnik dla mnie nieciekawy.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
przemekcrx
Posty: 166
Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
Lokalizacja: WLKP Stawiszyn

Post autor: przemekcrx »

A tam pitolisz bajki że nie kupisz...
Ja dam przykład,,, 8 lat temu z swoją Hondę bym musiał dać w granicach 12-15tys w pl
A w Niemczech od prywatnej osoby dałem bez opłat 4,6tys ........I mam ją do dziś bo wiem co mam....
Także ceny mogą być po 40tys... A kupisz za połowę tej sumy też dobre auto do opłat
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

A ja dałem za swojego ponad 10tyś. euro + opłaty, i co z tego?
Za dobre trzeba niestety płacić.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
maciekolo
Posty: 311
Rejestracja: 6 lis 2009, o 19:51
Lokalizacja: Radom

Post autor: maciekolo »

kowal755 pisze:A ja dałem za swojego ponad 10tyś. euro + opłaty, i co z tego?
Ano to z tego za nawkładałeś kasy a teraz Ci szkoda :mrgreen:
-Tato czy ten samochod jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel..... ;)
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

maciekolo pisze:
kowal755 pisze:A ja dałem za swojego ponad 10tyś. euro + opłaty, i co z tego?
Ano to z tego za nawkładałeś kasy a teraz Ci szkoda :mrgreen:
Absolutnie nie. To jest złoty samochód i ma u mnie dożywocie. Jak go kupowałem miał 2 lata.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kowal755 pisze:
maciekolo pisze:
kowal755 pisze:A ja dałem za swojego ponad 10tyś. euro + opłaty, i co z tego?
Ano to z tego za nawkładałeś kasy a teraz Ci szkoda :mrgreen:
Absolutnie nie. To jest złoty samochód i ma u mnie dożywocie. Jak go kupowałem miał 2 lata.
Teraz go sprzedasz za 5k dołożysz 80k i znowu kupisz dwuletniego :mrgreen:
Awatar użytkownika
Lookmal
VIP
Posty: 439
Rejestracja: 18 sie 2008, o 09:33
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój

Post autor: Lookmal »

Wszystkich optymistów z budżetem 30 tyś na w211 zapraszam do lektury forum w211.pl. Kolega kowal755 tam widzę siedzi na bieżąco - stąd Jego świadomość ile trzeba dać za jeżdżące W211.
Poczytajcie sobie też o kosztach typowych napraw tego modelu - w tym przypadku sprawdza się w 200% stwierdzenie, że czego nie zapłacisz przy zakupie to przepłacisz podwójnie w serwisie. :-/
W203 C270CDI WDB2030161F625560
W210 E200 Classic 97' - sprzedany
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 145
Rejestracja: 14 lut 2008, o 17:59
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: zmichal »

Lookmal pisze:Wszystkich optymistów z budżetem 30 tyś na w211 zapraszam do lektury forum w211.pl. Kolega kowal755 tam widzę siedzi na bieżąco - stąd Jego świadomość ile trzeba dać za jeżdżące W211.
Poczytajcie sobie też o kosztach typowych napraw tego modelu - w tym przypadku sprawdza się w 200% stwierdzenie, że czego nie zapłacisz przy zakupie to przepłacisz podwójnie w serwisie. :-/
Ot meritum całego wątku :idea:
Za niezamęczone i nieposklejane z kilku innych W211 trzeba dać min. 50tys. zł i to za egzemplarz z początku prod.
Ja wiem, że na allegro stoją tzw. igły po niecałe 40tys, ale temat osobiście przerobiłem i wiem, że to są jeżdżące skarbonki!!!

Ps.
I dajcie sobie spokój z W211, bo to straszny "plastik" i badziewie jest :lol: , a co się nie dotknie to tysiącami się płaci na naprawy.
Ja jeżdżę juz pół roku i już mi powoli przechodzi miłośc do marki bo z legendarnej jakości to już tylko opowieści dziadków zostały. Teraz to chińszczyzna z gwiazdą na masce.
Ostatnio zmieniony 6 lip 2011, o 14:41 przez zmichal, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Po lifcie podobno jest już prawdziwie mercedesowska jakość.
Awatar użytkownika
zmichal
Administrator
Posty: 145
Rejestracja: 14 lut 2008, o 17:59
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: zmichal »

tonidriver pisze:Po lifcie podobno jest już prawdziwie mercedesowska jakość.
podobno...

Ja tu mówię o jakości wielu poszczególnych elementów, np. odbarwiające się listwy podokienne na drzwiach w kilkuletnich egzemplarzach, mechacące się tapicerki na drzwiach, przecierające się materiałowe uszczelki na krawędziach otworów drzwiowych, wyrażnie cieńsza blacha (strach rękami naciskać za błotnik, np. w celu sprawdzenia zawieszenia - wszystko się wygina :!: ), mnóstwo odprysków na lakierze od kamyków, itp...
A do tego jak jeszcze dołożymy drogie części zamienne to juz całkiem mam dość tych nowszych Mercedesów.

Po przesiadce z W202 z 94r. naprawde widać, że producent mocno ograniczył fundusze na produkcję swoich aut. Dziś już mercedes nie różni się jakością od marek typu Opel czy VW niestety. Tylko pytanie jak długo można jechać na legendzie...
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

Pitolicie, przecież nie można całe życie w W124 przejeździć. Wole kosztowniejsze naprawy nowszej E-klasy, ale za to jeździć ze zdecydowanie większym komfortem.
Każdy samochód ma swoje wady, ale wg. mnie E-klasa jest najlepszym kompromisem. Miałem okazję przejechać się już jakiś czas temu W212 250CDI i bardzo mi się podobało.
Zresztą dziwię się, że zmichal takie coś pisze, bo z tego co widać na zdjęciach, posiada bardzo ładny egzemplarz z rzekomo niskim przebiegiem.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

kowal755 tzn co dziwisz się,że napisał prawde czy jak ? Skoro on takie coś napisał o zadbanym egzemplarzu to pomyśl co się dzieje z "okazjami" z allegro :mrgreen:
Awatar użytkownika
bonifacq
Posty: 2439
Rejestracja: 17 sty 2009, o 22:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: bonifacq »

zmichal pisze:Ot meritum całego wątku :idea:
Za niezamęczone i nieposklejane z kilku innych W211 trzeba dać min. 50tys. zł i to za egzemplarz z początku prod.
Ja wiem, że na allegro stoją tzw. igły po niecałe 40tys, ale temat osobiście przerobiłem i wiem, że to są jeżdżące skarbonki!!!
Znam takich co kupili po 30 tyś W211 majonezy jeżdżą i nie narzekają , ja nie dałbym za w211 z początku produkcji niż 35 tyś więcej bo on nie jest więcej wart , a to że ktoś chce 50 za swoją '"igiełkę "to chcieć może jak sie z nim pobujają pół roku - rok to sprzeda taniej , (przykład ; swego czasu kupowałem felgi do Audi Schmid space line kupiłem za 1400 zł w bdb stanie na innej aukcji gość sprzedawał tzn igły nie chciał opuścić nawet 100zł z ceny 3600 zł za kpl sprzedaje już je pond rok i dalej kupca niema ,,) z tego co tu czytam w211 potrafi ogołocić portfel i to niedługim czasie wiec trzeba będzie sie jeszcze trochę pobujać W210 do czasu aż części będą tyle kosztować co do okulara ,,
Mercedes W210 2.2D BMW E39 525i BMW E60 525i
Awatar użytkownika
kowal755
Doradca
Posty: 2490
Rejestracja: 16 lut 2010, o 16:49
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: kowal755 »

tonidriver pisze:kowal755 tzn co dziwisz się,że napisał prawde czy jak ? Skoro on takie coś napisał o zadbanym egzemplarzu to pomyśl co się dzieje z "okazjami" z allegro :mrgreen:
Bardziej bym to podsumował, co egzemplarz to inne problemy.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości