Strona 3 z 5
: 24 gru 2015, o 20:51
autor: gepardcheester
tonidriver pisze:Przecież to taksówka
Heh... coraz bardziej się napalam, na Mercedesa W211, ale coraz więcej mam obaw, co nie znajdę, to bity, to taksówka, ostatnio znajomy mówił, że typ kupił auto za 14kk Ojro i okazało się że miał na blacie ponad 600kk, weź i znajdź porządne auto, skąd wy to wiece, że to taxi, że bite? Podzielcie się tą wiedzą...
: 24 gru 2015, o 21:01
autor: tonidriver
gepardcheester pisze:weź i znajdź porządne auto
prosze bardzo
http://www.beforward.jp/mercedes-benz/e ... id/566089/
: 24 gru 2015, o 21:13
autor: kakadu
Budyń z 400 tyś przelotu i Twój z 190 tyś. Spójrz na lampy.
: 24 gru 2015, o 21:25
autor: gepardcheester
Coś bardziej realnego, żeby można było ściągnąć autko
takie coś?
http://otomoto.pl/oferta/mercedes-benz- ... yeNoJ.html
http://www.vindecoderz.com/EN/check-loo ... 081B349707#
http://vin-decoder.pl/WDB2110081B349707
[ Dodano: 2015-12-25, 10:49 ]
perzu126 pisze:Ostatnio Matka na w211 miał fajnego na sprzedaż
widziałem, kombiak - nie podoba mi się...
: 12 sty 2016, o 20:09
autor: Kucza
Witam
A co sądzicie o micie AirMatic'a ?
Naprawde często siada i koszta naprawy kosmiczne!?
A jak z komfortem jazdy z i bez AirMatica>?
A jak w ogłoszeniu piszą że AirMatic "działa", albo był robiony , ale FV nie ma bo coś tam , to jak poznać że faktycznie ktoś regenerował czy naprawiał to?
No i jeśli oglądamy zdjęcia w ogłoszeniu i nie ma podanego Vinu to opcje z AirMaticiem można poznac po przycisku z odwróconym wykrzyknikiem pod dzwignią zmiany biegów tylko?
pozd.
: 12 sty 2016, o 20:50
autor: tonidriver
To amortyzator a nie wykrzyknik
: 12 sty 2016, o 21:11
autor: kakadu
tonidriver pisze:To amortyzator a nie wykrzyknik
: 12 sty 2016, o 21:25
autor: Kucza
kakadu pisze:tonidriver pisze:To amortyzator a nie wykrzyknik
Nie miałem okazji widzieć LIVE
To w takim razie co z reszta moich pytań , jakie macie zdania , może ktoś posiada bądź posiadał AirMatica ?
: 12 sty 2016, o 21:42
autor: Sylwek_S
Ja aktualnie posiadam 2 W211 z Airmaticiem. Z pierwszym (2004) niedługo sie pozegnam, przesiadam sie na kombi (2007). Dla mnie warunkiem koniecznym zakupu kombi był airmatic na pokładzie. Sedanem w 3 lata zrobiłem ponad 90kkm, wymieniłem kompresor po 190, amory tył po 210, a przednie miechy po 240kkm. Na poprzednich podzespołach auto wyjechało ze Stuttgartu, a mój egzemplarz pochodzi z polskiego salonu. Komfort bajka, niespodziewanych awarii brak, po wymianie na nowe/regenerowane podzespoły auto genialnie się prowadzi i doskonale resoruje. Osobiscie polecam.
: 12 sty 2016, o 22:01
autor: kakadu
Kucza pisze: jakie macie zdania , może ktoś posiada bądź posiadał AirMatica ?
Może się już przyzwyczaiłem do niego ale za dużej różnicy nie widzę na poszczególnych trybach. Może to wynika z tego że mam wersję AVA ze sportowym pakietem.
: 12 sty 2016, o 23:25
autor: --Arkadia--
Sylwek_S, ile taki serwis kompresor + amory kosztuje?
: 13 sty 2016, o 06:06
autor: Sylwek_S
Kompresor 1200 Wabco. Tylne amory Bilstein 1100 sztuka, przednie miechy regenerowane też po 1200. U mnie tylne miechy wciąż żyją, szczelne, nie wymagają wymiany.
Sumaryczny koszt niby spory w odniesieniu do wartości samochodu, ale chyba nikt nie spodziewa się kosztot utrzymania na poziomie golfa/Octavii?
: 13 sty 2016, o 10:03
autor: kakadu
Sylwek_S pisze:Kompresor 1200 Wabco
To drożej niż w Niemczech.
: 13 sty 2016, o 21:24
autor: Sylwek_S
Taniej sie nie znajdzie. Można pomarzyć...
: 21 sty 2016, o 17:38
autor: Kucza
kakadu pisze:Sylwek_S pisze:Kompresor 1200 Wabco
To drożej niż w Niemczech.
Ale taniej niż komplet opon
To podsumowując od jakiego rocznika brać żeby dziurawiec nie był ? od 2005? od jakiego miesiąca produkcji?
pozd.