Strona 7 z 8

: 25 lut 2015, o 22:55
autor: Sylwek_S
elspasoo pisze:crasch, nie - 3,2 nie miał dpf.
3,2 R6 mógł mieć DPF, ale była to opcja. Były wersje silnika 3222 cm3 R6 o oznaczeniu 280CDI i mocy 177KM(nie mylić z 2.7 R5 CDI o tej samej mocy) które STANDARDOWO wyposażone były w filtr cząstek stałych.

: 26 lut 2015, o 03:20
autor: tonidriver
Sylwek_S, zapytanie jest o 3,2 204 ps ,które nie miały dpf

: 26 lut 2015, o 05:47
autor: elspasoo
Sylwek_S pisze: 3,2 R6 mógł mieć DPF, ale była to opcja. Były wersje silnika 3222 cm3 R6 o oznaczeniu 280CDI i mocy 177KM(nie mylić z 2.7 R5 CDI o tej samej mocy) które STANDARDOWO wyposażone były w filtr cząstek stałych.
Silnik o którym piszesz, nie istnieje - 280 cdi to 2987cm3 V6, czyli OM942 ze zmienionymi mapami.

: 26 lut 2015, o 05:50
autor: tonidriver
elspasoo, jest taki silnik i nawet jeździłem

: 26 lut 2015, o 05:54
autor: elspasoo
Jest coś takiego jak 280 CDI R6 3222cm? .......Dobra sprawdziłem , faktycznie był taki twór, ciekawe bo nigdy na takiego nie trafiłem.

: 26 lut 2015, o 06:00
autor: tonidriver
http://www.autoplenum.at/Auto/MERCEDES- ... d7727.html

Kiedyś takim jeździłem bo kolega chciał kupić.

: 26 lut 2015, o 06:07
autor: elspasoo
Dzięki Toni, ...ciekawe info

: 26 lut 2015, o 10:53
autor: crasch
Dzięki, reasumując ciężko raczej trafić na 3.2CDI 204KM z DPFem jeśli był on w opcji, no chyba, że ktoś chciał być pro eko :hyhy:

: 26 lut 2015, o 11:00
autor: RadekMBCLK270
Wczoraj zalałem bak do pełna. Przeliczyłem i wyszło 9,28l/100km przy wskazaniach licznika 9,0l/100km (średnie). Jak na jazdę po mieście to i tak dobrze moim zdaniem. Do pracy mam 15km w jedną stronę więc praktycznie na zimnym jadę połowę trasy.

Mój stary "dupowóz" sprzedali. Dzwonił jakiś gość aby podpytać i zaliczkował. Dobry przemiał mają (ani 2tygonie nie stał w tym komisie).

: 26 lut 2015, o 15:25
autor: crasch
Radek z ciekawości ile wzięli za Twoje CLK i jaki to był rok, wypas?

: 26 lut 2015, o 20:40
autor: Sylwek_S
tonidriver pisze:Sylwek_S, zapytanie jest o 3,2 204 ps ,które nie miały dpf
Mogły mieć. Sam użytkuje taki oto motor i sporo czytałem na jego temat.
Jak pisał kolega wyżej, ciężko trafic na takowy z DPFem. Bez filtra auta spełniały normę Euro 3 z filtrem Euro 4, wiec jeśli ktoś z zza zachodniej granicy w 2004-2005r myślał o tym by być eco i płacić niższy podatek to pewnie wybierał filtr.

Co do 280 R6 CDI to też takowym jeździłem. Szału nie było. Wbrew pozorom całkiem często pojawiaja sie na rynku wtórnym.

: 27 lut 2015, o 09:25
autor: RadekMBCLK270
crasch pisze:Radek z ciekawości ile wzięli za Twoje CLK i jaki to był rok, wypas?
Wzięli 29tyś, rocznik 2003, avantgarde. Ja oddałem za 25tyś. Próbowałem go sprzedać prywatnie ale cóż każdy woli "odpicowaną brykę". Nie miałem czasu, żeby się bawić z każdym odpryskiem na masce, czy ryską na błotniku itd.. Dzwonili do mnie większości handlarze, których interesowała cena poniżej 20tyś. Jeden poważny klient prywatny, który chciał zmienić Clk W208 na W209 ale chciał w automacie.
Po moim Clk zostały mi alufelgi zimowe tylko :/

: 4 mar 2015, o 11:09
autor: crasch
Hm, dużo wygodniejsza jest W211 od W209? Myślałem nad tymi dwoma modelami.
Aktualnie śmigam BMW i jest spoko ale ciągnie mnie dalej do MB :hyhy:

: 7 mar 2015, o 12:41
autor: RadekMBCLK270
Hm, dużo wygodniejsza jest W211 od W209? Myślałem nad tymi dwoma modelami.
Aktualnie śmigam BMW i jest spoko ale ciągnie mnie dalej do MB
Już tak bez emocji powiem... W211 jest duuuużo wygodniejsze. W209 na płycie podłogowej C-klasy, sztywne, nie płynie tak po drodze jak W211.
Poza tym W209 ciasnota w środku.. kiedyś mi to nie przeszkadzało, bo jeździłem sam. Po przesiadce do W211 nie zmieniłbym już na Clk-ę. Inna bajka. Zupełnie inaczej się prowadzi, bardziej "dostojnie".
Musisz wiedzieć, że w Clka miałem manualną skrzynię i w mieście się "naszarpałem" sporo, gdy trzeba było b.dynamicznie przyspieszać. Teraz 7G tronic więc to też wpływa na komfort i ogólne odczucie jazdy. :oczami:
Jedyne co chciałbym z powrotem z Clk-i to spalanie :hyhy:

: 7 mar 2015, o 13:49
autor: Piasek
No odczujesz jak ceny ON wrócą do "normy" czyli 5,50zł +...