Strona 6 z 8

: 17 lut 2015, o 19:06
autor: RadekMBCLK270
Czy ja muszę mieć zawsze pod górkę...
Wszedłem w to "engineering menu" finalnie. Okazało się, że muszę to zrobić bez kluczyka w stacyjce. Rejestrowałem moją damę w wydź.komunikacji, była taka kolejka w urzędzie, numerek odległy więc bawiłem się navi. Zapomniałem włożyć kluczyka do stacyjki i odpalił tryb inżynieryjny (sekwencja którą podał tonidriver w linku powyżej). Jak mam przekręcony klucz w pozycję 1 to nie zadziała-dziwne... Pozostaje tylko problem jak dostać się do tego menu odblokowania DVD (# + * + lewy kursor) nie działa.

: 17 lut 2015, o 19:09
autor: tonidriver
RadekMBCLK270, a jakbyś podjechał do aso i zapytał ? daj im dwie dychy i niech odblokują :D

: 18 lut 2015, o 14:32
autor: RadekMBCLK270
Ale mojego staruszka odpicowali, zostawiłem go w rozliczeniu...hheehe. Car Spa jak nic..
CLK 270cdi

Trochę przekłamania w opisie (ISOFIX, bluetooth i tłumik sportowy), chyba, że gdzieś zahaczyli podwoziem i tłumik stał się sportowy :hyhy:

: 18 lut 2015, o 14:57
autor: Januszek
Ale masła nałożyli na wszystko :rotfl:

: 18 lut 2015, o 20:44
autor: tonidriver
RadekMBCLK270, a jaki miałeś przebieg przy zamianie w tym starym ?

: 19 lut 2015, o 09:45
autor: RadekMBCLK270
tonidriver hehe.. nie nie nic nie skręcili, 188tyś z hakiem jak go odstawiałem. W 2008r miał 91tyś, jak go sprowadzałem. Mieszkając w Holandii miałem Civica na blachach NL, tym jeździłem tylko do PL i na dłuższe trasy więc nie robiłem dużo km rocznie.

Ogólnie nie był zmęczony ale parę rzeczy do naprawy/wymiany już się nadawało: (tarcze tył żyletki, przetwornica xenona czasem nie łapała, odprysk na przedniej szybie do "zatamowania", kierunkowskaz prawy nie trzymał-odbijał, z Vin-u wynika, że miał fabrycznie Commanda ale właścicielka od której go kupowałem gdzieś go "przepiła" i wstawiła JVC-a (niesterowalnego z kierownicy).
Więcej grzechów nie pamiętam...

Pewnie gdyby nie drugie dziecko to bym go nie oddał i gdybym nie przejechał się E-klasą też bym go nie oddał. Wiem, że jestem świeżo po zakupie i ekscytacja jeszcze nie zmalała ale mogę powiedzieć, że Clk i E-klasa to zupełnie inne auta. Nie ta bajka.
Sporo robi też skrzynia biegów, Clk jest w manualu więc po mieście trzeba było się "namieszać" ale z drugiej strony spalanie było śmieszne jak na 2,7l pojemności.
Jak patrzę na wskaźnik w obecnej V6 to kreseczki znikają w mgnieniu oka, mimo że bak 80litrów. Jednak wrażenia z jazdy wszystko rekompensują :rotfl:

: 19 lut 2015, o 12:24
autor: tonidriver
RadekMBCLK270, w moim w211 tez miałem zbiornik 80L i gdy ropa była po 5,80 to każda kreseczka to 20 pln :D

: 25 lut 2015, o 16:40
autor: crasch
Szybkie pytanie - czy E320CDI 3.2 CDI 204KM 2003r ma DPF (filtr cząstek stałych)?
Z góry dzięki za odpowiedź :padam:

: 25 lut 2015, o 17:02
autor: tonidriver
DPF od 2005r

: 25 lut 2015, o 17:18
autor: ralfi89
co lepsze? SBC czy DPF?

: 25 lut 2015, o 17:37
autor: kakadu
ralfi89 pisze:co lepsze? SBC czy DPF?
Obydwa są de best. :hyhy:

: 25 lut 2015, o 18:11
autor: tonidriver
ralfi89 pisze:co lepsze? SBC czy DPF?
Co lepsze żyrandol czy taboret ?

: 25 lut 2015, o 18:45
autor: ralfi89
pójdziesz do tesco to, to i to wyrwiesz na promocji za 9,99. dpf czy sbc, na to nie ma promocji raczej. a napewno nie w tiesto.

: 25 lut 2015, o 19:04
autor: crasch
Łohoho, no nic dzięki Toni :D
A czy w ogóle był 3.2 CDI z DPF? Czy dopiero zaczął się w momencie gdy 3.2CDI zastąpił 3.0CDI V6? :hyhy:

: 25 lut 2015, o 20:17
autor: elspasoo
crasch, nie - 3,2 nie miał dpf.