: 26 sie 2015, o 10:11
Wracam, aby zdać relację po 6 m-cach użytkowania W211.
Jak koledzy pisali... wcześniej czy później coś się posypie Miałem nadzieję, że trochę później ale cóż wyszło jak zawsze
Sytuacja po 2m-cach od zakupu:
-Jak co dzień odpalam rano, a tu hałas niemiłosierny, telepie, drży wszystko w środku, po wrzuceniu na R tragedia (dzwoni jakby blacha). Pomyślałem, no tak pewnie 7G-Tronic chce pójść na urlop
Na szczęście winne okazały się poduszki silnika, a przy okazji zmieniona została poduszka skrzyni więc temat ogarnięty.
Nie musiałem długo czekać na kolejne niespodzianki
ESP inoperative, run flat indicator inoperative, HOLD inoperative, Speedtronic inoperative-od tak pewnego wspaniałego poranka
SD prawdę Ci powie... Czujnik kąta skrętu w kierownicy uwalony. Temat ogarnięty.
Do wymiany pozostał jeden czujnik parkowania, złapał świra i uparcie "widzi" przeszkodę ale to już drobiazg przy wcześniejszych usterkach, które ostro podniosły mi ciśnienie
Poza tym ok Spalanie rzeczywiste, jak najbardziej pozytywne. Ustabilizowało się na poziomie 8,3-9l ON w mieście. Trasa do 150km/h około 7-7,5l. Skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć. Silnik V6 Cdi 224HP, jak szwajcarski zegarek, bardzo "mocny punkt programu". Świetnie sobie radzi nawet przy prawie maksymalnie załadowanym aucie.
Jak koledzy pisali... wcześniej czy później coś się posypie Miałem nadzieję, że trochę później ale cóż wyszło jak zawsze
Sytuacja po 2m-cach od zakupu:
-Jak co dzień odpalam rano, a tu hałas niemiłosierny, telepie, drży wszystko w środku, po wrzuceniu na R tragedia (dzwoni jakby blacha). Pomyślałem, no tak pewnie 7G-Tronic chce pójść na urlop
Na szczęście winne okazały się poduszki silnika, a przy okazji zmieniona została poduszka skrzyni więc temat ogarnięty.
Nie musiałem długo czekać na kolejne niespodzianki
ESP inoperative, run flat indicator inoperative, HOLD inoperative, Speedtronic inoperative-od tak pewnego wspaniałego poranka
SD prawdę Ci powie... Czujnik kąta skrętu w kierownicy uwalony. Temat ogarnięty.
Do wymiany pozostał jeden czujnik parkowania, złapał świra i uparcie "widzi" przeszkodę ale to już drobiazg przy wcześniejszych usterkach, które ostro podniosły mi ciśnienie
Poza tym ok Spalanie rzeczywiste, jak najbardziej pozytywne. Ustabilizowało się na poziomie 8,3-9l ON w mieście. Trasa do 150km/h około 7-7,5l. Skrzynia płynnie zmienia biegi, bez szarpnięć. Silnik V6 Cdi 224HP, jak szwajcarski zegarek, bardzo "mocny punkt programu". Świetnie sobie radzi nawet przy prawie maksymalnie załadowanym aucie.