Ile prądu pobiera instalacja przy wyłączonym zapłonie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 15:37
- Lokalizacja: Zabrze
Ile prądu pobiera instalacja przy wyłączonym zapłonie
Czasem się zdarza że 2 tygodnie auto stoi w garażu. I wtedy często pada akumulator. Mam 100Ah. Instalacja pobiera 0.15A w stanie wyłaczonym, zmknięte drzwi etc.. Zmierzone amperomierzem. 0.15x24=3.6 Ah/dzień 3.6x14=50Ah. Czyli po 2-ch tygodniach nie do końca naładowany akumulator musi paść. Sprawdziłem że co najmniej na 5-ciu bezpiecznikach jest przepływ prądu. W innych autach (VW Pasaat, Audi A4) zmierzyłem że przy wyłaczonym zapłonie pobór prądu jest poniżej 0.01A czyli 15 razy mniejszy.
No więc jak macie pobór pradu mniejszy niż 0.15A to szukam przyczyny, a jak
macie podobnie to mogę iść na browar :-)
No więc jak macie pobór pradu mniejszy niż 0.15A to szukam przyczyny, a jak
macie podobnie to mogę iść na browar :-)
CLK 230 Kompresor Avantgarde 145KW
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 15 paź 2010, o 15:37
- Lokalizacja: Zabrze
Bez żartów. Auto stało w garażu. Odpiąłem klemę minusa. Między akumulator a klemę wpiąłem amperomierz (multimetr na zakresie 20A). W pierwszej chwili 15A, po kilku sekundach 2-3A, po minucie prąd spadł do 0.15A. Kolejne 15 minut nic się nie zmienia. Tak więc uważam że kiedy stoi sobie w garażu to ciągnie z akumulatora 0.15A.
CLK 230 Kompresor Avantgarde 145KW
Nie znam tych czasów z autopsji - znam z podręczników serwisowych. "Usypianie" sieci CAN może trwać nawet do pół godziny.Yellow2008 pisze:Bez żartów. Auto stało w garażu. Odpiąłem klemę minusa. Między akumulator a klemę wpiąłem amperomierz (multimetr na zakresie 20A). W pierwszej chwili 15A, po kilku sekundach 2-3A, po minucie prąd spadł do 0.15A. Kolejne 15 minut nic się nie zmienia. Tak więc uważam że kiedy stoi sobie w garażu to ciągnie z akumulatora 0.15A.
Mylisz się bardzo. Tak było w "Syrence" i "maluchu"mesio14 pisze:Powinna pobierać 0,00A
bajki mesio, bajki.mesio14 pisze:Powinna pobierać 0,00A
Yellow2008 kolego nie pamietam ile dokladnie ma byc w mercu, uzaleznione jest to od wyposazenia. jednak normalnie prad nie powinien przekraczac 0,02-0,05A. juz pobor wiecej od 0,1A powoduje rozladowanie slabego aku. odlacz radio, szczegolnie jak masz wybajerowane niefabryczne.
Temat klepany rok temu, Nocek podświetlił nasze łepetyny tym co ten grzyb Gerri , że po wyłączeniu stacyjki elektronika gada za soba jeszcze pół godziny. A potem zasypia.
Opowiedzcie który czynil pomiary [ale bez zdejmowania klemy, znajdźcie inna metodę] po godzinie od wyłączenia stacyjki??
I odpiąć pieprzone radyjka!
Wniosek ogólny : MB nie jest od tego by stało!!
Hej!
Opowiedzcie który czynil pomiary [ale bez zdejmowania klemy, znajdźcie inna metodę] po godzinie od wyłączenia stacyjki??
I odpiąć pieprzone radyjka!
Wniosek ogólny : MB nie jest od tego by stało!!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Dokładnie, najgorsze że cięzko sprawdzić np. po godzinie taki pomiar bo zawsze trzeba odłączyć kleme aby włozyc amperek
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
[quote="S.W.A.T"]Dokładnie, najgorsze że cięzko sprawdzić np. po godzinie taki pomiar bo zawsze trzeba odłączyć kleme aby włozyc amperek[/quote
Nie trzeba .Podłączasz amperomierz pod bolec +aku,i klemę.(amperomierz włączony i ustawiony prawidłowo).następnie odkręcasz klemę +z aku i to wszystko,wykonujesz pomiar.
Nie trzeba .Podłączasz amperomierz pod bolec +aku,i klemę.(amperomierz włączony i ustawiony prawidłowo).następnie odkręcasz klemę +z aku i to wszystko,wykonujesz pomiar.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Koledzy mam chyba potencjalnego złodzieja, otóz po wyjęciu w 190tce bezpiecznika nr 13 odpowiadającego za: "Swiatla awaryjne, przednia lampe oswietlenia wnetrza, zegar, oswietlenie bagaznika i złącze diagnostyczne" wskazania były 0.00 max 0.01.
Po ponownym wlozeniu bezpiecznika wzrosło do 0.35A.... :roll:
Niby nic ale lubie jak jest OK wszystko, czy poprostu to radio tak ma iż tyle pobiera prądu? Nie sprawdzałem w okularze tego niestety i nie bede juz miał możliwosci.
Może źle podłączone jest radio? Bo np na postoju nie miga dioda:
Link do tematu, KLiK
[ Dodano: 2010-11-14, 12:07 ]
Mam złodzieja prądu! Radio! Po odłączeniu pobór w instalacji 0.00-0.01A
Myśle, że jest źle podłączone i w tyg podjade to naprawic otóz po wyjęciu stacyjki nie miga diodka w radiu Audio10, a po wyjęciu radia po całej nocy jest ono lekko ciepłe
Po ponownym wlozeniu bezpiecznika wzrosło do 0.35A.... :roll:
Niby nic ale lubie jak jest OK wszystko, czy poprostu to radio tak ma iż tyle pobiera prądu? Nie sprawdzałem w okularze tego niestety i nie bede juz miał możliwosci.
Może źle podłączone jest radio? Bo np na postoju nie miga dioda:
Link do tematu, KLiK
[ Dodano: 2010-11-14, 12:07 ]
Mam złodzieja prądu! Radio! Po odłączeniu pobór w instalacji 0.00-0.01A
Myśle, że jest źle podłączone i w tyg podjade to naprawic otóz po wyjęciu stacyjki nie miga diodka w radiu Audio10, a po wyjęciu radia po całej nocy jest ono lekko ciepłe
W210 E300TD Avantgarde 99' Oo_oO face lifting zielona cyrkonia
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
W201 190D 2.5 91' niebieska perła metalik
exW201 190E 2.0 89' dymione srebro
Smart 600ccm Turbo Passion 99'
W463 G55 AMG 02'
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości