Skrzynia generalnie chodzi dobrze, wcześniejsze kłopoty były sprawką czujnika pedału gazu.
Jest tylko problem z przeciąganiem, głównie przy jeździe z górki.
Wtedy praktycznie zawsze dociąga do 2500-2600 obr.i trochę zbyt gwałtownie zmienia się bieg.
Przy normalnej jeździe po płaskim jest różnie, zmienia od 1600 do 2500 obr., zależy kiedy.
W każdym razie z jakiegoś powodu bieg często załącza się zbyt późno.
Mogę zrobić 2 rzeczy, wymienić olej lub sterowanie.
Auto przygotowuję powoli do sprzedaży i nie chciałbym niepotrzebnie inwestować w ciemno.
Sterowanie na 100% sprawne mam z wcześniejszej skrzyni, koszt wymiany 250 zł.
Wymiana oleju 350 zł.
Pytanie którą opcję wybrać?
Albo jak przetestować auto, żeby stwierdzić czy to wina oleju/filtra czy płyty sterującej ?
Wiem że poleca się zacząć od wymiany oleju, ale akurat moje doświadczenia z szukaniem przyczyn usterek w starym oleju są nieciekawe.
Trzy razy miałem problemy ze skrzynią (w innych autach) i trzy razy wymiana oleju nic nie dała poza dodatkowymi kosztami.
Przy jakich obrotach powinna nastąpić zmiana biegów 1/2 i 2/3 ?
W210 2.7cdi - przeciąga przy jeździe z górki.
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W210 2.7cdi - przeciąga przy jeździe z górki.
WDB2102161b409381
Re: W210 2.7cdi - przeciąga przy jeździe z górki.
Czujniki prędkości w skrzyni można zdiagnozować na SD podczas jazdy.
Przy wymianie płyty i tak olej musisz wymienić.
Przy wymianie płyty i tak olej musisz wymienić.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości