Dzien dobry,
troszkę "pociła" mi sie pompa wtryskowa, nie lalo sie z niej...ale smierdzialo.
Trzeba bylo uszczelnic.
W serwisie wymienili uszczelki pod pokrywką/pokrywkami i jest sucho.
Ale
po tej naprawie ASB zaczęła dziwnie załączać biegi, tzn:
bieg 2 przy 20km/h, 3 przy 30km/h, 4 przy 50km/h i 5 przy 70km/h
Poprzednio biegi od 3 do 5 wchodzily przy predkosciach o okolo 10km/h wyzszych.
Dzisiaj byl podlaczony do kompa i nie udalo sie wrocic do poprzedniej konfiguracji biegow.
Pytania:
1. Martwic sie tym czy nie?
2. Jakies opinie/porada co sie moglo stac ?
Pozdrawiam,
JB
ASB a uszczelnienie pompy wtryskowej BOSH
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
ASB a uszczelnienie pompy wtryskowej BOSH
W210, E290 TD, 97 rok
WDB2102171A431323
WDB2102171A431323
Re: ASB a uszczelnienie pompy wtryskowej BOSH
Nie przestawili Ci trybu ASB na zimowy?
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: ASB a uszczelnienie pompy wtryskowej BOSH
Nie, nie przestawili.
Dzisiaj podczas jazdy trzeci bieg zalacza przy okolo 1400 - 1500 obrotach.
Przed uszczelnieniem biegi załączały się przy okolo 2000 obrotow przy spokojnej jezdzie.
Dzisiaj podczas jazdy trzeci bieg zalacza przy okolo 1400 - 1500 obrotach.
Przed uszczelnieniem biegi załączały się przy okolo 2000 obrotow przy spokojnej jezdzie.
W210, E290 TD, 97 rok
WDB2102171A431323
WDB2102171A431323
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości