Strona 6 z 7

: 23 mar 2015, o 12:58
autor: mchali
znajomy zasugerował że gdzieś coś może być po prostu nie podłączone bo może ktoś kiedyś przy czymś grzebał. Nie wiecie może jak wygląda droga kabelkowa od przełącznika do skrzyni? może jakaś kostka nie łączy czy coś, zaczął bym od najprostszych rzeczy...

: 24 mar 2015, o 02:31
autor: metody
A czy wyjales juz kasete wybieraka?
Moim zdaniem powinienes zaczac od tego , jesli nie masz pod reka SD.
Pracy z wyjeciem nie jest zbyt duzo , ocenisz sam czy moze faktycznie jakies polaczenie nie robi.

: 1 lis 2015, o 11:08
autor: masterek
Witam,
Panowie a gdzie szukac przyczyny takiego zjawiska.
Odpalam auto, nie ma znaczenia czy zimne czy cieple, wrzucam D i musze chwile odczekac zanim wrzuci bieg. To samo jest na R ale nie zawsze. Jak przelaczam z R na D wrzuca bieg od razu. Skrzynia poza tym chodzi dobrze, plynnie zmienia biegi.
Pomozecie?

Pozdrawiam

MERCEDES E320 CDI 2001r automat.

: 1 lis 2015, o 11:57
autor: hammond24
masterek, poziom mierzyłeś?

: 1 lis 2015, o 12:01
autor: masterek
Hammond24 no wlasnie nie, tez o tym pomyslalem. Mam tez jakis blad ASB z SD, tylko teraz jestem poza domem a wydruk mam w domu.
Ogolnie jestem od niedawna (nie)szczesliwym posiadaczem.
Troche jest do zrobienia jak sie okazalo.
Ale moze przy pomocy forum da sie zminimalizowac koszty. Sam mam troche pojecia wiec wiele moge zrobic sam

: 1 lis 2015, o 17:33
autor: Putek55
hammond24 pisze:masterek, poziom mierzyłeś?
Kumpel miał to samo w 3.2 Cdi. Okazało się że skrzynia prawie na sucho chodziła ;)

Dolej jej Płynu, sprawdź gdzie może lecieć (często na kości elektrycznej wchodzącej do skrzyni) lub między silnikiem a samą skrzynią.

Podłącz pod kompa jak masz możliwość i skasuj adaptacje skrzyni. Kolejne 5oo.ooo km przelecisz :hyhy:

: 1 lis 2015, o 17:59
autor: hammond24
skasuj adaptacje skrzyni

!!!!!!!!!!!! w żadnym wypadku!!!!!!!!!

: 1 lis 2015, o 18:23
autor: masterek
Putek55 pisze:
hammond24 pisze:masterek, poziom mierzyłeś?
Kumpel miał to samo w 3.2 Cdi. Okazało się że skrzynia prawie na sucho chodziła ;)

Dolej jej Płynu, sprawdź gdzie może lecieć (często na kości elektrycznej wchodzącej do skrzyni) lub między silnikiem a samą skrzynią.

Podłącz pod kompa jak masz możliwość i skasuj adaptacje skrzyni. Kolejne 5oo.ooo km przelecisz :hyhy:
Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.

Odnośnie mojego wcześniejszego wpisu dot błędu z SD, to błąd EGS-elektryczne sterowanie pracą skrzyni biegów
kod 132 o kod 135

: 1 lis 2015, o 20:46
autor: Putek55
hammond24 pisze:skasuj adaptacje skrzyni

!!!!!!!!!!!! w żadnym wypadku!!!!!!!!!
dlaczego?!

: 1 lis 2015, o 21:14
autor: WojtekS85
masterek pisze: Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.
Kup sobie bagnet/miarkę na Allegro za 17zł czy tam 60zł przejedź 20km i na włączonym silniku bieg P sprawdź stan oleju i po sprawie.
Taka miarka zawsze się przyda :)

: 1 lis 2015, o 22:31
autor: Przemek
masterek pisze: Podjadę na dniach na sprawdzenie oleju w ASB, bo samemu podobno ciężko.
Chyba jest jakiś sposób?!
Skrzynia sucha, wycieków nie widać.

Odnośnie mojego wcześniejszego wpisu dot błędu z SD, to błąd EGS-elektryczne sterowanie pracą skrzyni biegów
kod 132 o kod 135
masterek, przy pomocy SD można sprawdzić poziom oleju w skrzyni, jak również "mechanicznie" bagnetem (w w211 poziom oleju mierzy się już tylko przy pomocy SD).
zdejmowałeś osłonę skrzyni pod autem, że twierdzisz, że nie ma wycieków - ona bardzo dobrze wchłania wszelakie płyny.

co do EGSa to sprawdź czy po przewodach nie doszedł do niego olej.
EGS znajdziesz w prawej skrzynce przy podszybiu.

: 2 lis 2015, o 00:35
autor: tonidriver
Przemek pisze:w w211 poziom oleju mierzy się już tylko przy pomocy SD
a mi mierzyli bagnetem :)

: 2 lis 2015, o 11:41
autor: Przemek
tonidriver, no to mnie zdziwiłeś, w :niepewny: .
U kolegi szukałem rurki do bagnetu i nie znalazłem.
Może zdradzisz tajemnicę gdzie on jest :padam:

: 2 lis 2015, o 12:22
autor: denis071
Bo patrzyles na w211 z 722.9 a tam nie ma bagnetu

Re: Przełącznik W i S

: 19 maja 2016, o 14:40
autor: mchali
Krótko i na temat dla mających problem z ruszaniem z dwójki i długim słabym wstecznym. Zdejmujemy ramkę plastikową wokół wybieraka, delikatnie zrywamy plastik z literkami i cyferkami PND4321, na różne sposoby próbujemy podważyć przełącznik i go wyciągnąć. I tam będzie cała przyczyna, wciśnięty i zapieczony/zabrudzony przełącznik, teraz czymś wyciągnąć go do góry i po ptokach, tryb lato aktywny. Pozdrawiam ;)