722.699 W210 a W211
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
722.699 W210 a W211
Witam.
Czy skrzynia z W211 2.2cdi podpasuje do W210 2.2cdi?
Chodzi mi glownie o polaczenia elektryczne. Z tego co patrzylem w EWA'ie to wszystko jest takie samo jezeli chodzi o elektrozawory. W budowie natomiast roznice sa kosmetyczne.
Ktos przekladal taka skrzynie?
Czy skrzynia z W211 2.2cdi podpasuje do W210 2.2cdi?
Chodzi mi glownie o polaczenia elektryczne. Z tego co patrzylem w EWA'ie to wszystko jest takie samo jezeli chodzi o elektrozawory. W budowie natomiast roznice sa kosmetyczne.
Ktos przekladal taka skrzynie?
W210 2.2CDI 1999r
VIN: WDB2100061A985837
VIN: WDB2100061A985837
Bo mam okazje kupic skrzynie od W211 z minimalnym przebiegiem a moja umiera.
Ja rozumiem ze jedynymi slusznymi czesciami do W210 sa czesci tylko i wylacznei przeznaczone do W210 ale jak pewnie wiesz jest cala masa czesci ktore pasuja do/od innych modeli Mercedesa.
Z tego co sprawdzilem to elektrycznie wszystko jest takie samo, wybierak taki sam, dzwon skrzyni taki sam. wszystko wskazuje ze siadzie bez problemow jednak chcial bym miec 100% pewnosci ze tak bedzie.
Ja rozumiem ze jedynymi slusznymi czesciami do W210 sa czesci tylko i wylacznei przeznaczone do W210 ale jak pewnie wiesz jest cala masa czesci ktore pasuja do/od innych modeli Mercedesa.
Z tego co sprawdzilem to elektrycznie wszystko jest takie samo, wybierak taki sam, dzwon skrzyni taki sam. wszystko wskazuje ze siadzie bez problemow jednak chcial bym miec 100% pewnosci ze tak bedzie.
W210 2.2CDI 1999r
VIN: WDB2100061A985837
VIN: WDB2100061A985837
Musisz sprawdzić wszystkie dane geometryczne obu skrzyni, żeby nie było tak że lewarek będzie np. kilka cm w którąś stronę nie był przesunięty, nie mówiąc o złączu skrzyni i silnika.
Ja bym Ci to odradzał
jak znasz rosyjski to chyba na ich forach możesz szukać takich rzeczy, w Polsce takie przypadki są bardzo sporadyczne o ile się w ogóle zdarzają.
Ja bym Ci to odradzał
jak znasz rosyjski to chyba na ich forach możesz szukać takich rzeczy, w Polsce takie przypadki są bardzo sporadyczne o ile się w ogóle zdarzają.
W210 sedan czarna perła
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Elegance z beżowym środkiem
WDB2100041A669204
Skrzynia zalozona, wszystko dziala jak nalezy i wszystko pasowalo.
Skrzynia od CLC z 2010r a wiec wszystko co ma numer 722.699 bedzie pasowac. Jedyne roznice jakie moga wystapic to tylna flansza moze miec inny rozstaw otworow w zaleznosci od modelu ale nie ma problemow z przelozeniem samej planszy.
Skrzynia od CLC z 2010r a wiec wszystko co ma numer 722.699 bedzie pasowac. Jedyne roznice jakie moga wystapic to tylna flansza moze miec inny rozstaw otworow w zaleznosci od modelu ale nie ma problemow z przelozeniem samej planszy.
W210 2.2CDI 1999r
VIN: WDB2100061A985837
VIN: WDB2100061A985837
skrzynia 722.699 - korek w konwerterze w w211 po lifcie ?
w starym okularze z lutego 1999r byl korek w konwerterze. W warsztacie latwo go zlokalizowali. Kupujac oleje do skrzyni do nowszego MB z 2007 roku dostalem olej
236.14 bo tylko taki juz maja teraz zastepujac nim wszystkie starsze.
Z wielka pewnoscia pan w serwisie zagladajac w komputer oswiadczyl mi , ze potrzebuje 8l oleju do MB W211 z roku 2007 bo podobno jest tam korek w konwerterze i latwo spuszcza sie caly olej.
Czy to mozliwe zeby w poliftowych w211 zaczeli znowu wsadzac korki do konwerterow?
i drugie pytanie:
stary olej zarowno w okularze jak i w nowym w211 z pewnoscia nie byl zgodny 236.14
czy przy wymianie czesciowej nie nalezalo by kupic jednak starszego oleju 236.12 ?
Widzialem na roznych forach zagorzale dyskusje na temat mieszania olejow ATF ale wnioski koncowe byly takie zeby raczej przy wymianie czesciowej trzymac sie jednego oleju.
Ponoc ten 236.14 moze byc zbyt dobry jesli skrzynia dlugo nie miala swierzego oleju i moze tez wymagac zestrojenia na nowo komputera zeby biegi wchodzily gladko a nie chrupiaco.
236.14 bo tylko taki juz maja teraz zastepujac nim wszystkie starsze.
Z wielka pewnoscia pan w serwisie zagladajac w komputer oswiadczyl mi , ze potrzebuje 8l oleju do MB W211 z roku 2007 bo podobno jest tam korek w konwerterze i latwo spuszcza sie caly olej.
Czy to mozliwe zeby w poliftowych w211 zaczeli znowu wsadzac korki do konwerterow?
i drugie pytanie:
stary olej zarowno w okularze jak i w nowym w211 z pewnoscia nie byl zgodny 236.14
czy przy wymianie czesciowej nie nalezalo by kupic jednak starszego oleju 236.12 ?
Widzialem na roznych forach zagorzale dyskusje na temat mieszania olejow ATF ale wnioski koncowe byly takie zeby raczej przy wymianie czesciowej trzymac sie jednego oleju.
Ponoc ten 236.14 moze byc zbyt dobry jesli skrzynia dlugo nie miala swierzego oleju i moze tez wymagac zestrojenia na nowo komputera zeby biegi wchodzily gladko a nie chrupiaco.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
W211 E220 170KM -2007
To jest specyfikacja, jak chcesz ori to musisz wybrać się do ASO, ale i tak dostaniesz oila ze specyfikacją i nalepką MB ale w środku będzie to samo co kupisz w innym sklepiechris70 pisze:a czy ta 236.14 to oznacza oryginalny MB olej czy zwyczajnie olej jaki podejdzie zgodny z tym 236.14.
Tak bynajmniej jest tu gdzie mieszkam, w Polandii się ostatnio sporo słabych zamienników pojawiło podobno
No to moze sobie sam pomoge z tymi normami olejowymi
otoz sprawdzilem co mi nalewal pan z warsztatu w lodzi (zrobie mu reklame bo bylem tam 3 razy w tym 2x z okularem w210 - AUTOMERC czy jakos tak na radogoszczu)
Przyznal sie i widzialem beczki, ze leje shela i faktycznie namazane 236.14
Shell jest na liscie zaaprobowanych olejow zgodnych z MB do skrzyn 722.6xx i 722.9xx
Nie wiedzac o tym przelecialem ponad 150tys km w210 od roku 2010 dobijajac do ok 400tys km kiedy padl z rdzy ale nie problemow w skrzyni biegow.
Mialem troche stracha w w211 bo wydawalo mi sie , ze wszystko nowe ale jak sie okazuje bardzo niedaleko padlo od w210 jak idzie o plyny eksploatacyjne.
Zreszta pierwsze zalanie jest juz tym shellem i na razie 15tys km gladko wszystko chodzi.
Mam zamiar niedlugo znowu wymienic dla lepszego usuniecia starego oleju.
otoz sprawdzilem co mi nalewal pan z warsztatu w lodzi (zrobie mu reklame bo bylem tam 3 razy w tym 2x z okularem w210 - AUTOMERC czy jakos tak na radogoszczu)
Przyznal sie i widzialem beczki, ze leje shela i faktycznie namazane 236.14
Shell jest na liscie zaaprobowanych olejow zgodnych z MB do skrzyn 722.6xx i 722.9xx
Nie wiedzac o tym przelecialem ponad 150tys km w210 od roku 2010 dobijajac do ok 400tys km kiedy padl z rdzy ale nie problemow w skrzyni biegow.
Mialem troche stracha w w211 bo wydawalo mi sie , ze wszystko nowe ale jak sie okazuje bardzo niedaleko padlo od w210 jak idzie o plyny eksploatacyjne.
Zreszta pierwsze zalanie jest juz tym shellem i na razie 15tys km gladko wszystko chodzi.
Mam zamiar niedlugo znowu wymienic dla lepszego usuniecia starego oleju.
E220CDI 125KM - 1999
W211 E220 170KM -2007
W211 E220 170KM -2007
- lukasz1146
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lis 2014, o 12:14
- Lokalizacja: Kraków
- lukasz1146
- Posty: 8
- Rejestracja: 16 lis 2014, o 12:14
- Lokalizacja: Kraków
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości