Biały dym w E200CDI
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Biały dym w E200CDI
Witam wszystkich, na początek chciałbym poinformować, że szukałem na forum, ale niczego nie znalazłem więc proszę o poradę. W mój MB od jakiegoś czasu zaczął dymic na biało, kiedyś mniej, teraz już prawie cały czas, czasami po odpaleniu jest ok jak go przygazuje to troszeczke puści czarnego, ale zpowrotem po jakims czasie dalej na biało. Nie jest to niebieski dym jak przy spalaniu oleju. Podejrzewam ze to uszczelka pod glowicą, ale jakie mogąbyć jeszcze objawy tej uszczelki? Prosze o porady Pozdrawiam
Zgaduję, że masz diesla pierwszą zimę Po prostu jak jest zimno to para wodna wydostaje się z rury wydechowej i ot cała zagadka. Jak wkręcisz na obroty to robi się porządny kłębek. Ponad to na ziemi będzie się osadzała w postaci wody i będzie morka plama. Na wysokich obrotach może dać trochę czarnego - takie już uroki tych silników.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Biały/szary dym ma trzy powody.
1.Zimny silnik para wodna z wydechu.
2.Spalana woda (najczęściej uszczelka głowicy) płyn ubywa ze zbiorniczka wyrównawczego.
3.Za uboga dawka paliwowa (dym szary). Przyczyn mnóstwo.
Szybką metodą diagnozy jest podpięcie pod dobry analizator spalin (co najmniej 4-gazowy).
Oczywiście "kumaty" diagnosta.
Opcję drugą przez obserwację poziomu płynu można zrobić samemu.
W zimę moja dama wytwarza tyle białego dymu co niszczyciel osłonowy.
Z tyłu powstaje mgła przez kilka minut.
W kombi jest wielki poprzeczny tłumik, musi się nagrzać.
1.Zimny silnik para wodna z wydechu.
2.Spalana woda (najczęściej uszczelka głowicy) płyn ubywa ze zbiorniczka wyrównawczego.
3.Za uboga dawka paliwowa (dym szary). Przyczyn mnóstwo.
Szybką metodą diagnozy jest podpięcie pod dobry analizator spalin (co najmniej 4-gazowy).
Oczywiście "kumaty" diagnosta.
Opcję drugą przez obserwację poziomu płynu można zrobić samemu.
W zimę moja dama wytwarza tyle białego dymu co niszczyciel osłonowy.
Z tyłu powstaje mgła przez kilka minut.
W kombi jest wielki poprzeczny tłumik, musi się nagrzać.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 25 gości