W211 2,7CDI słabszy i dużo pali
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
W211 2,7CDI słabszy i dużo pali
Witam
Na codzień zamiennie jeżdżę w211 2,7CDI 177KM i w210 2,7CDI 170KM. Od jakiegoś czasu w211 zaczęło mi coraz więcej palic i wraz z tym robi się coraz słabszy, dusi się na niskich obrotach, ale nie jest to jakaś ogromna różnica. Spalanie w mieście to 12-14l/100km gdzie w210 na tych samych trasach spala max 8,5l/100km.. Byłem dwukrotnie na komputerze i nic nie wykazało, wtryski mają dobre korekcje, ogólnie wszystko jest dobrze. No i teraz moje pytanie, co może tak wpływac na ogromne spalanie i spadek mocy? Jakie parametry dotyczące ładowania turbiny i masy powietrza przepływomierza powinny byc? Ciśnienie doładowania w teście dynamicznym między 1850 do 2180 ale to przy max. obrotach (im większe obroty tym bardziej rośnie) przepływomierz 180 do max 210g/s. Dodam że na wyższych obrotach jest mocniejszy. I jeszcze jedna wskazówka- jak postoi niejeżdżony przez np. 2 tygodnie to potrafi lekko przerywac przez pierwszy moment po uruchomieniu. Podejrzewam, że przepływomierz ale podpowiedzcie proszę
Pozdr
Na codzień zamiennie jeżdżę w211 2,7CDI 177KM i w210 2,7CDI 170KM. Od jakiegoś czasu w211 zaczęło mi coraz więcej palic i wraz z tym robi się coraz słabszy, dusi się na niskich obrotach, ale nie jest to jakaś ogromna różnica. Spalanie w mieście to 12-14l/100km gdzie w210 na tych samych trasach spala max 8,5l/100km.. Byłem dwukrotnie na komputerze i nic nie wykazało, wtryski mają dobre korekcje, ogólnie wszystko jest dobrze. No i teraz moje pytanie, co może tak wpływac na ogromne spalanie i spadek mocy? Jakie parametry dotyczące ładowania turbiny i masy powietrza przepływomierza powinny byc? Ciśnienie doładowania w teście dynamicznym między 1850 do 2180 ale to przy max. obrotach (im większe obroty tym bardziej rośnie) przepływomierz 180 do max 210g/s. Dodam że na wyższych obrotach jest mocniejszy. I jeszcze jedna wskazówka- jak postoi niejeżdżony przez np. 2 tygodnie to potrafi lekko przerywac przez pierwszy moment po uruchomieniu. Podejrzewam, że przepływomierz ale podpowiedzcie proszę
Pozdr
WDB2100161B450683
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
to manual czy automat ? Jeśli automat to może lock-up? Kilka lat temu miałem uszkodzony i spalanie było masakryczne - około 14 litrów wychodziło
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Właśnie jeździliśmy i był mierzony i wyszły takie parametry jak wyżej wspominałem (Ciśnienie doładowania w teście dynamicznym między 1850 do 2180 ale to przy max. obrotach (im większe obroty tym bardziej rośnie) przepływomierz 180 do max 210g/s.)
Chyba że zapchany katalizator tak jak Tonidriver pisze?
Chyba że zapchany katalizator tak jak Tonidriver pisze?
Właśnie automat.. Mówisz że lock-up załatwił sprawę? Bo szczerze to u mnie występują typowe objawy dla padniętego lock-upa i już przymierzam się do jego wymiany w najbliższym czasie.. spalanie ogromne 12-14l mam a mocy aż tak bardzo nie brakuje, więc by się zgadzało--Arkadia-- pisze:to manual czy automat ? Jeśli automat to może lock-up? Kilka lat temu miałem uszkodzony i spalanie było masakryczne - około 14 litrów wychodziło
WDB2100161B450683
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
atal, na 80-90 % to jest przyczyną, koszt lock-up'a nie jest duży ...
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Pardą, nie doczytałem ze zrozumieniem.atal pisze:Właśnie jeździliśmy i był mierzony i wyszły takie parametry jak wyżej wspominałem (Ciśnienie doładowania w teście dynamicznym między 1850 do 2180 ale to przy max. obrotach (im większe obroty tym bardziej rośnie) przepływomierz 180 do max 210g/s.)
Atakuj jak piszą koledzy lock-up/olej.
Delta-P dla B200 !
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
spal go
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości