wyciek oleju
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wyciek oleju
witam
zauwazylem wyciek oleju(jakis czas temu) jakby z pod chlodnicy oleju na rysunku powyzej czerwonej lini i teraz pytanie skad moze byc ten wyciek i czy strasznie duzo roboty przytym ? niechce rozebrac auta iszukac po omacku bo niemam czasu,chcialbym rozebrac wieczorkiem a na drugi dzien zlozyc.
licze na jakiekolwiek sugestje
[ Dodano: 2011-08-07, 21:11 ]
rozumiem wakacje te sprawy ale nikt nic niedoradzi???
zauwazylem wyciek oleju(jakis czas temu) jakby z pod chlodnicy oleju na rysunku powyzej czerwonej lini i teraz pytanie skad moze byc ten wyciek i czy strasznie duzo roboty przytym ? niechce rozebrac auta iszukac po omacku bo niemam czasu,chcialbym rozebrac wieczorkiem a na drugi dzien zlozyc.
licze na jakiekolwiek sugestje
[ Dodano: 2011-08-07, 21:11 ]
rozumiem wakacje te sprawy ale nikt nic niedoradzi???
w210 240Tv6 automat
vin wdb 2102612a559275 sprzedany
obecnie peugot 407 2.0hdi automat 05r
vin wdb 2102612a559275 sprzedany
obecnie peugot 407 2.0hdi automat 05r
Witam mam ten sam problem wyciek w tym samym miejscu w tym samym silniku olej cieknie mi na pasek i chlapie po calym silniku zacieki byly widoczne spod korka filtra oleju wymienilem uszczelke to teraz zeczal sie wygobywać pomiedzy filtrem oleju a takim prostokatem przykreconym do niego (widoczne na rysunku nad czerwona kreska) po wytarciu i odpaleniu wystarczy 30 sek aby byla widoczna struga oleju czy tam jest jakas uszczelka i czy moge to odkrecic nie spuszczajac oleju i co to za prostokat jest przykrecony na 4 sruby torx i sa do niego doprowadzone 2 przewody z olejem z gory dziekuje pozdrawiam kamil
..odświeżam temat..mam podobny problem, zaczęło się po tych mrozach.. dużo z tym roboty i co mogło się zrypać w tym miejscu
[ Dodano: 2012-02-14, 20:10 ]
..no i już rozkminione... ..wyciek spod chłodniczki oleju, uszczelka w ASO niecałe 11 złociszy..dostęp kiepski..trzeba odkręcić filtr paliwa i przez przerwę w kolektorach odkręcić 4 śruby.. jutro może fotki wstawię
[ Dodano: 2012-02-14, 20:10 ]
..no i już rozkminione... ..wyciek spod chłodniczki oleju, uszczelka w ASO niecałe 11 złociszy..dostęp kiepski..trzeba odkręcić filtr paliwa i przez przerwę w kolektorach odkręcić 4 śruby.. jutro może fotki wstawię
VIN WDB210 2451A6110892 2.0 kompressor
- Tokarszczak1981
- Posty: 334
- Rejestracja: 8 paź 2011, o 12:15
- Lokalizacja: Legionowo
Kolego podpowiedz może numer części tej uszczelki w ASO to podjadę i kupię (proszę bo ostatnio jak uszczeleczke do turbo miałem kupić to oni mieli 5 i kupiłem i wymieniłem wszystkie bo nie wiedziałem o która chodzi )
Heh.... no tak sorki nie podałem silnika 320 cdi 2000r.
Heh.... no tak sorki nie podałem silnika 320 cdi 2000r.
Ostatnio zmieniony 18 lut 2012, o 12:33 przez Tokarszczak1981, łącznie zmieniany 1 raz.
ma ktoś może jakiś schemat i nr do tych uszczelek mój silnik E320 benzyna.zna ktoś może koszty tych uszczelek.może wymieniał już ktoś to i coś podpowie już 2 dzień szukam i nic konkretnego nie mogę znaleźć.z góry dziękuje
Motocyklisto, patrz do przodu, myśl do przodu, samochody są jeszcze wszędziej
WDB2100651A838902
WDB2100651A838902
Było już na forum. Mogą ci ciec uszczelki pomiędzy chłodniczką a obudową filtra. Ja miałem ten problem w E280 Nie trzeba spuszczać oleju do wymiany. Odkręcić trzeba 4 śruby. Od chłodniczki. Najgorszy jest koszt uszczeleke w ASO Bielsko zapłaciłem 140zł za komplet... Dwa małe gumowe nie powiem co...
Nie musisz znać numerów zadzwoń sobie do ASO i wytłumacz gdzie to ci dobierze. W Bielsku mieli na miejscu czyżby chodliwy towar??
Nie musisz znać numerów zadzwoń sobie do ASO i wytłumacz gdzie to ci dobierze. W Bielsku mieli na miejscu czyżby chodliwy towar??
WDB2100631A818970
właśnie wiem, że one nie są tanie i temu pytałem czy ktoś nie znalazł na to jakiegoś innego sposoby.no, a teraz mi się już z tam tąd strasznie leje i muszę to zrobić zaraz po nowym roku.dzięki za podpowiedz.jak wykręcę te 4 śruby to bez problemu to wymienię, czy jeszcze coś trzeba.ile ci to zajęło czasu.
Motocyklisto, patrz do przodu, myśl do przodu, samochody są jeszcze wszędziej
WDB2100651A838902
WDB2100651A838902
Prawidłowo powinieneś pewnie spuścić olej potem spuścić wodę no i odpiąć najpierw węże wodne od chłodniczki potem odkręcić ją. Ja nie odpinałem tych węży ani nie spuszczałem oleju.
Jak nie odepniesz węży wodnych to trochę będziesz mieć ograniczone miejsce bo nie odsuniesz całkiem chłodniczki ale da się to zrobić ;-) Przynajmniej ja tak zrobiłem. W zasadzie trzeba odkręcić tylko te 4 śruby. Czas to może 30min na spokojnie;-) Poziom trudności minimalny.
W innym temacie czytałem na temat dorabiania tych uszczelniaczy. Jednak kolega który je dorobił po założeniu stracił 2 litry oleju i musiał kupić oryginalne bo lało mu strasznie ;-)
Nie wiem skąd taka cena tych uszczelniaczy. Pan w serwisie też nie wie, wiem bo pytałem:D
Jak nie odepniesz węży wodnych to trochę będziesz mieć ograniczone miejsce bo nie odsuniesz całkiem chłodniczki ale da się to zrobić ;-) Przynajmniej ja tak zrobiłem. W zasadzie trzeba odkręcić tylko te 4 śruby. Czas to może 30min na spokojnie;-) Poziom trudności minimalny.
W innym temacie czytałem na temat dorabiania tych uszczelniaczy. Jednak kolega który je dorobił po założeniu stracił 2 litry oleju i musiał kupić oryginalne bo lało mu strasznie ;-)
Nie wiem skąd taka cena tych uszczelniaczy. Pan w serwisie też nie wie, wiem bo pytałem:D
WDB2100631A818970
temu też tam kiedyś co pytałem o te uszczelniacze to sprzedawca się zdziwił i powiedział, że w życiu by takich drogich nie kupił.no ale z tego co widzę nie ma wyjścia.nie wiadomo co tam jeszcze będzie jak odkręcę tą chłodniczkę bo jak go rok temu kupiłem to tam już się lekko pociło.może już coś jest pokombinowane.no i najważniejsze pytanie czy to na pewno tam.ok dziękuje i pozdrawiam
Motocyklisto, patrz do przodu, myśl do przodu, samochody są jeszcze wszędziej
WDB2100651A838902
WDB2100651A838902
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości