brak synschronizacji wału z wałkiem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 cze 2012, o 20:14
- Lokalizacja: wrocław
brak synschronizacji wału z wałkiem
Witam w piątek jechałem po swego Syna i na obwodnicy Wrocławia zobaczyłem ze mój mesiek 3.2 cdi przy prędkości 80 kl. spada z obrotów i ma jakąś dziwna dziurę. i tak parę razy się stało a 2 tyg. temu robiłem wtryski. wiec w sobotę podłączyłem go pod C3 i wyszły błędy czujnik położenia wał, brak synchronizacji wału z wałkiem rozrządu. silnik odpala i dziwnie cyka na wolnych obrotach. Czy to jest uszkodzony któryś z tych czujników czy łańcuch?
e300 1998r AWANGARDE WDB2102251A629700
e270 2000r AWANGARDE WDB2102161B136919
e270 2000r AWANGARDE WDB2102161B136919
Mam podobny problem, też mi wywala ten błąd. W dodatku auto słabe, falowanie obrotów podczas jazdy, szarpanie przy kick-downie, problem z odpaleniem
Mechanik wymienił oba czujniki na nowe, błąd nie zniknął, założył stare, błąd nie znika ale za to auto odpala przyzwoicie i falowanie obrotów zniknęło.
Sprawdź czy kabelki wszędzie dobrze stykają, bądź może zimny lut gdzieś.
Proponował mi sprawdzić czy rozrząd nie rozregulował się tzn nie przeskoczył o 1 ząbek( aczkolwiek w to nie wierzę, bo jeżeli rozrząd by się przedstawił to chyba silnik zaraz by zrobił "kaput" no i było po nim).
Wina może też stać przy winie elektroniki, jak już wcześniej wspomniałem, zimny lut, coś nie styka, komputer pada, bądź np dokładany alarm robi gdzieś zwarę. Ja na chwilę obecną tego nie ruszam, bo powiedział, że jeżeli nie przyjdę z tysiakiem to nie będzie się bawić
Chłopaki z BOSH serwis z terenowej powiedzieli mi, że mogą poszukać usterki w elektryce, ale na dzień dobry za szukanie płaci się 150 zł + to co zrobią, może naprawią. ewentualnie sprawdzenie rozrządu coś koło 300zł + ewentualne 500zł za każdy wtryskiwacz(regeneracja), jeżeli się uszkodzi podczas wyjmowania .
Chwilowo nie ma mnie we Wrocku ale planuję podjechać tam i zobaczyć co mi powiedzą
elektromechanik
Mechanik wymienił oba czujniki na nowe, błąd nie zniknął, założył stare, błąd nie znika ale za to auto odpala przyzwoicie i falowanie obrotów zniknęło.
Sprawdź czy kabelki wszędzie dobrze stykają, bądź może zimny lut gdzieś.
Proponował mi sprawdzić czy rozrząd nie rozregulował się tzn nie przeskoczył o 1 ząbek( aczkolwiek w to nie wierzę, bo jeżeli rozrząd by się przedstawił to chyba silnik zaraz by zrobił "kaput" no i było po nim).
Wina może też stać przy winie elektroniki, jak już wcześniej wspomniałem, zimny lut, coś nie styka, komputer pada, bądź np dokładany alarm robi gdzieś zwarę. Ja na chwilę obecną tego nie ruszam, bo powiedział, że jeżeli nie przyjdę z tysiakiem to nie będzie się bawić
Chłopaki z BOSH serwis z terenowej powiedzieli mi, że mogą poszukać usterki w elektryce, ale na dzień dobry za szukanie płaci się 150 zł + to co zrobią, może naprawią. ewentualnie sprawdzenie rozrządu coś koło 300zł + ewentualne 500zł za każdy wtryskiwacz(regeneracja), jeżeli się uszkodzi podczas wyjmowania .
Chwilowo nie ma mnie we Wrocku ale planuję podjechać tam i zobaczyć co mi powiedzą
elektromechanik
Z drogi śledzie, bo michasss w w210 jedzie !
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 cze 2012, o 20:14
- Lokalizacja: wrocław
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 8 cze 2012, o 20:14
- Lokalizacja: wrocław
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 17 gości