Meczy silnik po 3 tys obrotów...

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Misialek21
Posty: 144
Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice

Meczy silnik po 3 tys obrotów...

Post autor: Misialek21 »

Witam ! Mam kolejny klopot z moim 220 cdi. Sprawa wyglada tak ze do 3 tys obrotów idzie elegancko az w fotel wciaga a potem tak od 3 tys do 4 tys czy nawet 4.5 tys strasznie go zamula i slychac jak silnik az jeczy bo wejsc na obroty nie moze. Niewiem w czym problem ;/ Pomozcie
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
Awatar użytkownika
delan
VIP
Posty: 270
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:29
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: delan »

Zacząłbym od filtra paliwa ;-)
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Awatar użytkownika
Misialek21
Posty: 144
Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice

Post autor: Misialek21 »

Filtr paliwa bosh wymieniony i zrobione jest na nim ponad 3 tys km, wtryski tez mam wszystkie nowe, turbina jest w porzadku a on dalej niehcec jechac ...
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
fikogo
Posty: 29
Rejestracja: 26 paź 2008, o 09:55
Lokalizacja: Bieruń/Niestkowo

Post autor: fikogo »

Misialek21 pisze:wtryski tez mam wszystkie nowe
apropos wtrysków można wiedzieć gdzie regenerowałeś i za ile? no chyba, że nowe zakładałeś...
W210 E200 CDI 1999r Classic
Awatar użytkownika
delan
VIP
Posty: 270
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:29
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: delan »

Nie piszesz czy na trasie wchodzi w tryb awaryjny (jedzie tylko do ok. 120 km/h).
Może być wina zaworu EGR. W moim poprzednim 220 cdi (przebieg 300000) musiałem wymienić ten zawór - wyszło na komputerze. Ciąg miał ale powyżej 110 wchodził w tryb awaryjny i szybciej jechać się nie dało.
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

tryb awaryjny, najprosciej i najlepiej to podjechac na diagnoze i odczytac bledy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Awatar użytkownika
Misialek21
Posty: 144
Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice

Post autor: Misialek21 »

Wtryski kupilem nowe, aa jesli chodzi o predkosc to jedzie napewno wiecej niz 120 km/h. Bo na jedynce jak sie go pociagnie to bez problemu idze do 4 - 4.5 tys, problem sie objawia na 2,3 biegu na 4,5 juz sie tak tego nieodczuwa, przynajmniej ja mam takie wrazenie, na luzie tez sie kreci bez problemu do 4.5 tys. Sprawdzilem wszystkie przewody od turbo i niema nieszczelnosci tylko jeszcze obawiam sie o intercooler ze moze gdzies puszcza i niema dobrego cisnienia ;/
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
Awatar użytkownika
delan
VIP
Posty: 270
Rejestracja: 6 gru 2008, o 23:29
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: delan »

fabek pisze:tryb awaryjny, najprosciej i najlepiej to podjechac na diagnoze i odczytac bledy.
Popieram :-/
E320 CDI Elegance 2000 r.
VIN: WDB2100261B163172
C220 CDI Classic 1998 r. (sprzedany)
more power - more fun
Awatar użytkownika
Misialek21
Posty: 144
Rejestracja: 10 sty 2009, o 15:28
Lokalizacja: Kraków / Niepołomice

Post autor: Misialek21 »

I problem sie rozwiazam, tryb awaryjny. Intercooler sie rozszczelnil i niebylo prawidlowego cisnienia.
E220 CDI TAXI CAR :)
VIN WDB2100061A842004
Ford Mondeo MK4 TITANIUM
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości