Silnik i osprzęt
Moderatorzy: SuperBuster11 , zibi2210
RobertsWalters
Posty: 35 Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa
Post
autor: RobertsWalters » 21 sie 2015, o 13:22
Witam ,koledzy ktoś może wie jakie powinny być świece do tego silnika.
Mam zamontowane nowe 3 elektrodowe NGK Nr.24 coś jakby silnik lekko przebierał na niskich obrotach i szarpał przy wciskaniu gazu.
W samochodzie nie ma instalacji LPG.
Dziękuję za podpowiedz
Paweł Cz.
Posty: 462 Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Paweł Cz. » 21 sie 2015, o 13:41
Ja do mercedesa zawsze kupuje Beru, u siebie wymieniam co 15tys km bo mam LPG a komplet "tych lepszych" kosztuje w granicach 60-70zł.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 21 sie 2015, o 14:02
Beru to najlepszy wybór. Sprawdź dodatkowo kable oraz wymień filtr paliwa jeżeli nie chce się wysoko kręcić.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
RobertsWalters
Posty: 35 Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa
Post
autor: RobertsWalters » 21 sie 2015, o 14:55
Dziękuję za radę ,ale do kompressora nie mogę namierzyć Beru
Podobno muszą mieć inną ciepłotę jak do silników bez kompresora.
fabek
Moderator
Posty: 9462 Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: fabek » 21 sie 2015, o 15:08
Szukaj po numerach, najpewnieszy dobór części.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Paweł Cz.
Posty: 462 Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Paweł Cz. » 21 sie 2015, o 17:51
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
RobertsWalters
Posty: 35 Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa
Post
autor: RobertsWalters » 21 sie 2015, o 18:42
Właśnie o takie info mi chodziło
Dziękuję Paweł
Paweł Cz.
Posty: 462 Rejestracja: 30 cze 2013, o 19:19
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: Paweł Cz. » 21 sie 2015, o 19:02
zerknij też czy przepustnica nie jest usyfiona, zobacz w jakim stanie są fajki na świecach.
MB W210 E320 4matic aquamarineblue '97
Ex: S123 230TE '82, W210 E230 '96
RobertsWalters
Posty: 35 Rejestracja: 30 maja 2015, o 19:54
Lokalizacja: Wschowa
Post
autor: RobertsWalters » 21 sie 2015, o 19:27
Wszystkie fajki nowe,oprócz kabli czyli dwie gumowe i 2 ebonitowo-gumowe.
Jak zobaczyć przepustnicę ,wystarczy zdjąć dolot ??
Piasek
Posty: 5725 Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA
Post
autor: Piasek » 22 sie 2015, o 09:16
Beru, tylko Beru. Zapłonowe czy żarowe - od lat niczego innego nie montowałem.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości