Strona 6 z 11

: 4 gru 2008, o 19:13
autor: windykatorek
jakie swiece ? ile przerwy?

: 4 gru 2008, o 20:54
autor: neonblue
windykatorek pisze:jakie swiece ? ile przerwy?
ngk v-line16
przerwa 0,8

(gosciu w sklepie mi takie dobral)

: 4 gru 2008, o 21:34
autor: windykatorek
bardzo dobre swiece zawsze je kupuje stosunkowo tanie , ale sprawdz przerwy , trafił do mnie mesiu kulejacy an gazie podczas dania w trombe strzelał na sekencji , gosc miał własnie te swiece wstawione i mowi z enowe , cos mnie pokusiło i je wykreciłem je i miały przerwe od 09 do 11 po ustawieniu prawid lowej auto jakby sie na nowo narodziło :), cisnienie benzyny sprawdziłes w koncu?

: 5 gru 2008, o 10:46
autor: neonblue
Nie, nie cisnienia nie sprawdzalem. sprawdzilem i wyczyscilem to sitko przed listwa co piosales na wczesniejszym forum ( redukcja, wkretka ) zaraz za wezem paliwowym... najgorsze jest to ze na zimnym silniku idzie wszystko ok.

: 5 gru 2008, o 13:45
autor: windykatorek
na zimnym mieszanka jest bogatsza i dłuzsze czasy wtrysku

: 5 gru 2008, o 19:26
autor: kichcio
Otwieram ponownie.

: 5 gru 2008, o 23:41
autor: darek0473
Witam ponownie u mnie po wymianie przeplywki troszke obroty wichruja, spada do okolo 4tys i podnosi sie do 7tys wczesniej mialem ciut jakby wyzsze, na postoju czuc delikatne drgania silnika prawie nie widoczne na obrotomierzu.
Windykatorek pisalem o tym zaworze wczesniej to moze byc przyczyna?
Nie jest to bardzo uciazliwe, ale zeby nie poszlo dalej bo bedzie znowu motka
Dzieki Pozdrawiam

: 6 gru 2008, o 09:16
autor: windykatorek
darek0473, 400 nie 4 tys;d popraw odłaczyłes aku po wymianie przepływki odłacz pojezdzij kilka dni i powinie sie sam ustabilizowac:) zawor cisnienia sprawdz ten na listwie :)

: 6 gru 2008, o 10:32
autor: darek0473
windykatorek pisze:darek0473, 400 nie 4 tys;d popraw odłaczyłes aku po wymianie przepływki odłacz pojezdzij kilka dni i powinie sie sam ustabilizowac:) zawor cisnienia sprawdz ten na listwie :)
aku wymienialem tydzien po przeplywce bo se pold

: 6 gru 2008, o 14:28
autor: neonblue
Witam kolegow, dzisiaj nareszcie moge napisac na forum z usmiechem na twarzy :-D
Mercedes odzyskal swoje przyspieszenie i rowna prace silnika...
A przyczyna byla dosc prosta. SWIECE ZAPLONOWE
Mercedes jest bardzo dokladnym autem i nawet minimalny odstep na swiecy moze powodowac zamieszanie. :?:

Podsumowujac:

Przeplywomierz ktory wyczyscilem- moglem pozniej tylko wyrzucic.
Trzeba bylo kupic nowy z allegro za 200zl (narazie chodzi).

Swiece zaplonowe, dwa komplety 40 i 60zl ( a okazalo sie ze jedna swieca byla cos nie tego) a wiec ze nowe nie znaczy ze dokladne i sprawne w 100%.

Wymiana filtra powietrza i paliwa 60 i 30zl.

Czyszczenie ukladu paliwowego ( to sam robilem).

Auto ma przyspieszenie oraz rowna prace silnika...
czasami po wcisnieciu pedalu w podloge sie zaksztusi, tylko na poczatku ale mysle ze jest to sprawa przeplywomierza- zamiennika. Z czasem bedzie oryginalny 8-)

: 6 gru 2008, o 14:39
autor: windykatorek
neonblue, wiesz komu sie flaszka nalezy;d

: 6 gru 2008, o 17:29
autor: neonblue
windykatorek pisze:neonblue, wiesz komu sie flaszka nalezy;d

wiem wiem...
szkoda tylko ze popsulem sobie oryginalny przeplywomierz :-(
ale ze swiecami faktycznie miales racje, musi byc wszystko bardzo dokladnie :!:
wiem ze ty masz jakies przeplywki ale chyba masz z innymi kostkami bo ja mam okragla :idea:

: 6 gru 2008, o 19:36
autor: darek0473
No to problem z glowy :lol: poczekajmy jeszcze na monkey8 :-/

: 6 gru 2008, o 21:57
autor: windykatorek
ja mam same prostokatne

[ Dodano: 2008-12-06, 21:58 ]
neonblue, jesli jeszcze ci szarpie to sprawz kable spryskiwaczem , sprawdz przewody napieciowe co zasilaja cewki one tam sie krusza w tej tem czy czasem na nich nie ma za niskiego naoiecia

: 7 gru 2008, o 00:04
autor: criswrock
aha...