W210 4.2 97' prośba o opinie

Znajdziesz tu informację, które pomogą Ci w zakupie E klasy.
Tu wrzucamy również ogłoszenia do oceny.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

GPablo
Posty: 2
Rejestracja: 24 maja 2014, o 13:41
Lokalizacja: Śląsk

W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: GPablo »

Cześć ekipa. Znalazłem ogłoszenie do którego link poniżej. Silnik 4.2 z LPG. Pozdrowienia

https://www.otomoto.pl/oferta/mercedes- ... yXVwT.html
JokeRq1337
Posty: 494
Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: JokeRq1337 »

Przedni zderzak od polifta - brak spryskiwaczy do lamp. Pewnie był jakiś dzwon i komuś nie starczyło na zderzak AMG
VIN by sie przydał
Przebieg ... Myśle, że nikt nie zakładał LPG żeby auto stało w garażu
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: rr6 »

Trochę pokombinowane, byłbym ostrożny z takimi autami. Oczywiście podstawa to sprawdzenie stanu spodu auta, bo to że "ładnie wygląda" nie znaczy, że spód jest ok.
Ciekawe ile wart jest ten most do E50 który dokłada sprzedający? Bo do E55 coraz ciężej dostępne i cenę trzymają.
1JZ
Posty: 158
Rejestracja: 8 lip 2014, o 00:31
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: 1JZ »

To w e55 jest specjalny most? Ja myślałem, ze to tam jest to samo co w 2.7cdi. I czy w ogóle w e50 była szpera? Bo w e55 nie ma..
S210 320 CDI Avantgarde
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: rr6 »

1JZ pisze:To w e55 jest specjalny most? Ja myślałem, ze to tam jest to samo co w 2.7cdi. I czy w ogóle w e50 była szpera? Bo w e55 nie ma..
Poza przełożeniem to różnica jest w mocowaniu wału. E55 ma przecież o jedną śrubę na mocowaniu wału więcej.

Obrazek Obrazek

(E55 z lewej)

Jak jest w e50 nie mam pojęcia (przełożenie podobno 1:3,06), ale rzadki model to i pewnie cena części spora.

update: fakt, w 270 są dwa przełożenia 1:2,65 i 1:2,82 - to drugie jest tożsame z tym w e55, ale numery części są inne, no i to nieszczęsne mocowanie wału też.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: Piasek »

Straszny składak... do tego most ze szperą... a na co komu szpera w RWD jeżeli nie do driftu.
Auto z pewnością po dzwonie, przód poliftowy (czyli nie tylko zderzak ale i maska i atrapa inne a wszystkie trzy razem więcej potrafią kosztować niż całe W210)
Pozamieniane miejscami panel klimatronika... generalnie śmietnik taki: ani to AMG ani przedlift ani polift.
Nie zawracałbym sobie głowy.
Chcesz Merca - szukaj fabrycznego bo z takim potem do ładu nie dojdziesz.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 2270
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: rr6 »

Piasek pisze:do tego most ze szperą... a na co komu szpera w RWD jeżeli nie do driftu.
Nie przesadzajmy, szpera bardzo się przydaje przy większej mocy - zarówno w FWD jak i RWD. Zamiast mielić jednym kołem jak trafi np. piach to jedziesz pięknie do przodu. Tego nigdy nie uzyska się samą elektroniką (bo ta działa tak, że albo tnie zapłon albo przyhamowuje koło).
Do driftu to się stosuje tzw. "elektroszperę" czyli zwyczajne, "ordynarne" zespawanie dyfra na sztywno (są tacy co potrafią z tym jeździć na co dzień, tylko na mniejszych rondach pokonywanych powoli zaczyna być wesoło).

Co nie zmienia faktu, że to konkretne auto to duża szansa na minę.
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: maskek »

Jak trzy lata temu szukałem swojego to wszystkie poniżej 12.000 nadawały się na złom. Albo ulep, skundlone, bez podłogi albo połowa rzeczy nie działAła lub była nie niekompletna
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: Piasek »

Czyli oglądałeś podręcznikowe przykłady W210 jakie u nas są oferowane do sprzedaży.
Znaleźć wartościowy egzemplarz, i nie mam tutaj na myśli igła perfect, bez jednego purchla tylko taki max zbliżony do oryginału gdzie wszystko działa a to co nie działa to typowe bolączki modelu, to na prawdę wielkie wyzwanie.
A już najbardziej wkur... ta pieprzona "zaradność" Mirasów i innych:
- poci się gdzieś tam, wystarczy oring albo uszczelkę za 5zł z Febiego albo za 15 z ASO wymienić - gdzie tam, silikonu albo poxipolu napier**li
- tuleja jakaś wybita - 30-40zł nowa - gdzie tam. Starej dętki natną i nawtyka, naupycha żeby cicho było
Normalnie, kawał rurki metalowej i tak od razu zaku**ić w łeb żeby się kopytami nakrył przy tym samochodzie
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Re: W210 4.2 97' prośba o opinie

Post autor: maskek »

No właśnie o tym mówię. Przez telefon malina, a na żywo patent na patencie. Mój był jedynym który się przyjechałem :-)
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości