E430 Ktoś coś więcej ???
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
430 ma przebieg pod pół bańki, klekota pomnóż razy dwa...
Nazywanie kogoś chorym bo woli benzynę... no żenada.
Każdy woli co innego, nie mam nic do diesli ale wolę benzynę i już, nie mam gazu i jeździ mi się bardzo dobrze, w zakładce "kupujemy e klasę" raczej chodzi o to aby omówić dany egzemplarz, a nie wytykać koszty paliwa, bo skoro założyciel tematu wkleił tu E430 to się z nimi liczy.
Tak więc proponuję nie zaglądać komuś do kieszeni namawiając go na kopciucha bo będzie mniej płacił na 100km, niektórzy tego nie potrzebują
Nazywanie kogoś chorym bo woli benzynę... no żenada.
Każdy woli co innego, nie mam nic do diesli ale wolę benzynę i już, nie mam gazu i jeździ mi się bardzo dobrze, w zakładce "kupujemy e klasę" raczej chodzi o to aby omówić dany egzemplarz, a nie wytykać koszty paliwa, bo skoro założyciel tematu wkleił tu E430 to się z nimi liczy.
Tak więc proponuję nie zaglądać komuś do kieszeni namawiając go na kopciucha bo będzie mniej płacił na 100km, niektórzy tego nie potrzebują
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Jak tam kto woli.
Ja nie kierowałem się argumentami z forum tylko sam dobrowolnie porzuciłem dizelka na rzecz LPG. Oczywiscie szukałem z zamontowanym gazem. Puki proporcje cen: LPG połowa ceny benzyny i ropa nie jest tansza nawet o 10 procent od benzyny Spalanie silnika LPG 16 litrów( plus benzyna 40zł na 450km) a CDI 10 litrów nie zacheci mnie do powrotu do diesla.
Reszte opowiesci o zajechanych wszystkich benzynaniakach drogich w naprawach z gazem i super trwałych dieslach tanich w naprawach uwazam za podkolorowanie. Po za tym disesle teraz są tansze niz to samo auto z LPG i to sie nie wzieło z powietrza.
Ja nie kierowałem się argumentami z forum tylko sam dobrowolnie porzuciłem dizelka na rzecz LPG. Oczywiscie szukałem z zamontowanym gazem. Puki proporcje cen: LPG połowa ceny benzyny i ropa nie jest tansza nawet o 10 procent od benzyny Spalanie silnika LPG 16 litrów( plus benzyna 40zł na 450km) a CDI 10 litrów nie zacheci mnie do powrotu do diesla.
Reszte opowiesci o zajechanych wszystkich benzynaniakach drogich w naprawach z gazem i super trwałych dieslach tanich w naprawach uwazam za podkolorowanie. Po za tym disesle teraz są tansze niz to samo auto z LPG i to sie nie wzieło z powietrza.
-
- Posty: 263
- Rejestracja: 8 cze 2011, o 15:58
- Lokalizacja: Kraków
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Jeżeli kierujesz się kosztem paliwa , to znaczy , że Cię nie stać na takie auto . Prawdziwy koszt . to naprawa auta !
Na pierwsze mam Marek na drugie Lucas
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
J1z.
zbyt powaznie potraktowales porownanie .
sa rozne powody kupowania aut z tymi v8 silnikami.
tak jak rozne byly powody dla ktorych nasze mercedesy byly w nie wyposazane na produkcji.
zwykle to byly pojazdy kupowane przez ludzi codziennie jezdzacych do pracy po kilkaset kilometrow.
dla tych silnikow szybki przejazd kilkuset kilometrow byla to bulka z maslem a dla mieszkanca zachodnich krajow zadne finansowe wyzwanie,
i tak przez kilka lat z rzedu, po czym auto trafia do polski gdzie juz stare i podniszczone jest traktowane jak ikona motoryzacji z racji posiadania v8.
A gaz to jest do gotowania zupy, bo w samochodzie predzej czy pozniej to tylko klopoty.
zbyt powaznie potraktowales porownanie .
sa rozne powody kupowania aut z tymi v8 silnikami.
tak jak rozne byly powody dla ktorych nasze mercedesy byly w nie wyposazane na produkcji.
zwykle to byly pojazdy kupowane przez ludzi codziennie jezdzacych do pracy po kilkaset kilometrow.
dla tych silnikow szybki przejazd kilkuset kilometrow byla to bulka z maslem a dla mieszkanca zachodnich krajow zadne finansowe wyzwanie,
i tak przez kilka lat z rzedu, po czym auto trafia do polski gdzie juz stare i podniszczone jest traktowane jak ikona motoryzacji z racji posiadania v8.
A gaz to jest do gotowania zupy, bo w samochodzie predzej czy pozniej to tylko klopoty.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
A mi się marzy wbrew złym opiniom znaleźć kiedyś V8 w dobrym stanie - jak finanse pozwolą na kolejne auto. Czy będzie to W210 czy może E500 w W211, kto wie... Wszystko zależy od kasy.
A diesel? Kiedyś myślałem nad 270 albo 320CDI. Jednak teraz, po dłuższym czasie jazdy tylko benzynami, gdy wsiadam w pracy czasami w XC70 z pięciocylindrowym dieslem to wiem, że z własnej woli diesla bym więcej nie kupił. Wiem, że charakterystyka diesla kusi, wysoki moment dość nisko, duży zasięg bez tankowania. Ale jednak wolę benzynę, szczególnie większą pojemność i wolnossącą - choć niezagazowana kosztuje sporo za każdy km.
Jak szukałem auta to oglądałem E430 parę sztuk i niestety były ostro zjechane. Oczywiście były też dobre egzemplarze, ale to powyżej 20 tysięcy. Więc opinia o tym, że to są mocno eksploatowane modele, podobnie jak diesle, potwierdza się.
A diesel? Kiedyś myślałem nad 270 albo 320CDI. Jednak teraz, po dłuższym czasie jazdy tylko benzynami, gdy wsiadam w pracy czasami w XC70 z pięciocylindrowym dieslem to wiem, że z własnej woli diesla bym więcej nie kupił. Wiem, że charakterystyka diesla kusi, wysoki moment dość nisko, duży zasięg bez tankowania. Ale jednak wolę benzynę, szczególnie większą pojemność i wolnossącą - choć niezagazowana kosztuje sporo za każdy km.
Jak szukałem auta to oglądałem E430 parę sztuk i niestety były ostro zjechane. Oczywiście były też dobre egzemplarze, ale to powyżej 20 tysięcy. Więc opinia o tym, że to są mocno eksploatowane modele, podobnie jak diesle, potwierdza się.
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
1JZ kolego ja moim 2.0k 192 spokojnie objechałem 3.2 cdi... nie wiem jak będzie to się działo powyżej 110, ale właśnie do tej prędkości cdi zostało w tyle potem zastopowałem więc z 4.3 nawet nie masz co się ustawiać, moment pewnie podobny waga tez ale moc sporo większa
tez nie mam nic do ropniaków, do tej pory tylko nimi jeździłem ale jak miałbym wypierać to biorę V8 zamiast cdi, przebiegi w tych autach będą podobne ale wydaje mi się żę v8 i tak będzie miało mniej nalatane niż cdi, koszty bardzo podobne, że ty kupiłeś używane turbo to twoja sprawa, ja bym dla siebie na pewno używki nie pchał, wolałbym oddać do regeneracji i wtedy koszt pewnie około 1000 jak nie lepiej, wtryski tez nie tanie
robić merca na używanych częściach... nie jestem zwolennikiem takich napraw, jak robić to porządnie, a jak nie stać to kupić coś z niższej klasy, bo potem na rynku są takie trupy jakie są...
tez nie mam nic do ropniaków, do tej pory tylko nimi jeździłem ale jak miałbym wypierać to biorę V8 zamiast cdi, przebiegi w tych autach będą podobne ale wydaje mi się żę v8 i tak będzie miało mniej nalatane niż cdi, koszty bardzo podobne, że ty kupiłeś używane turbo to twoja sprawa, ja bym dla siebie na pewno używki nie pchał, wolałbym oddać do regeneracji i wtedy koszt pewnie około 1000 jak nie lepiej, wtryski tez nie tanie
robić merca na używanych częściach... nie jestem zwolennikiem takich napraw, jak robić to porządnie, a jak nie stać to kupić coś z niższej klasy, bo potem na rynku są takie trupy jakie są...
Moja gwiazdka ====> mercedes-clk-w208-by-rataj-111-2-0k-vt31684.html
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Powyżej 100 benzyna deklasuje diesla Jak to mówią tam gdzie diesel kończy benzyna dopiero zaczyna.
Jak ktoś mówi że 3.2 cdi objechałby 4.3 to naprawdę musi kochać klekot
Jak ktoś mówi że 3.2 cdi objechałby 4.3 to naprawdę musi kochać klekot
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Ja sie chętnie wypowiem co do porównania przyspieszen diesel - benzyna a więc moj okular 3.2cdi w209 1.8k163km zjada na sniadanie 2.3k SLK połyka okulara bez najmniejszych prolemow. Jeśli chodzi o zestawianie 3.2cdi ze zdrowym 4.3 to nie ma to sensu bo 4.3 samym dźwiękiem to moje biedne cdi odstraszyło na prawdę zarówno od zera jak i od wyższych prędkości nie ma szans chyba zeby zaopatrzyć cdi w nową mocna mape silnika. 1JZ nie wiem co Ci przeszkasza w dźwięku starych V8 podejdź do Michała z naszego forum który ma założonego x pipe'a daleko nie masz.
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Kolega prosił o pomoc w ocenie konkretnego egzemplarza a wy naspamowaliście mu o tym, że V8 jest szybsze od diesla
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
No dokładnie tak. To są stare podkonczone samochody, obojętnie czy cdi czy pb. Zaczęło się od pisania, ze v8 z gazem bije kosztami utrzymania cdi co generalnie jest pół prawda.metody pisze:J1z.
zbyt powaznie potraktowales porownanie .
sa rozne powody kupowania aut z tymi v8 silnikami.
tak jak rozne byly powody dla ktorych nasze mercedesy byly w nie wyposazane na produkcji.
zwykle to byly pojazdy kupowane przez ludzi codziennie jezdzacych do pracy po kilkaset kilometrow.
dla tych silnikow szybki przejazd kilkuset kilometrow byla to bulka z maslem a dla mieszkanca zachodnich krajow zadne finansowe wyzwanie,
i tak przez kilka lat z rzedu, po czym auto trafia do polski gdzie juz stare i podniszczone jest traktowane jak ikona motoryzacji z racji posiadania v8.
A gaz to jest do gotowania zupy, bo w samochodzie predzej czy pozniej to tylko klopoty.
Ja mam zupełnie inne doświadczenia, bo dwa egzemplarze clk z kompresorem nie dały radyrataj_111 pisze:1JZ kolego ja moim 2.0k 192 spokojnie objechałem 3.2 cdi... nie wiem jak będzie to się działo powyżej 110, ale właśnie do tej prędkości cdi zostało w tyle potem zastopowałem więc z 4.3 nawet nie masz co się ustawiać, moment pewnie podobny waga tez ale moc sporo większa
tez nie mam nic do ropniaków, do tej pory tylko nimi jeździłem ale jak miałbym wypierać to biorę V8 zamiast cdi, przebiegi w tych autach będą podobne ale wydaje mi się żę v8 i tak będzie miało mniej nalatane niż cdi, koszty bardzo podobne, że ty kupiłeś używane turbo to twoja sprawa, ja bym dla siebie na pewno używki nie pchał, wolałbym oddać do regeneracji i wtedy koszt pewnie około 1000 jak nie lepiej, wtryski tez nie tanie
robić merca na używanych częściach... nie jestem zwolennikiem takich napraw, jak robić to porządnie, a jak nie stać to kupić coś z niższej klasy, bo potem na rynku są takie trupy jakie są...
Co do 4.3 - kaczmara na gazie jedzie tak https://youtube.com/watch?v=x4lq3ip06LU
Mój jedzie tak https://youtu.be/jSlAQILN29A
Wydaje mi się, ze jednak mogę sie ustawiać
Jeżeli tak jedzie dosyć ładnie zachowany egzemplarz z zainwestowana kupa pieniędzy, to boje się pomyśleć jak jadą te śmietniki z przebiegami pół banki i najtańszymi instalacjami lpg.
Tak realnie to te samochody są generatorami strat mocy - skrzynia, 4matic, gaz + dodatkowa nadwaga z tym wszystkim związana.
Co do turba - miałem kupić nowe w aso do 15letniego rympla czy może dać do super fachowej regeneracji?
Jeśli to drugie to poczytaj trochę na racingforum jak ludzie robią te regenerację i później jest płacz, ze gwizda, ze ma laga z dołu, ze nie jedzie, bo wszystko idzie na najtańszych zestawach z Chin. Wolałem kupić używana z ładnymi oryginalnymi łopatkami, niż po naszych rodzimych rzemieślnikami. Żeby uspokoić twoje obawy...chłodnicze klimy dzisiaj zamówiłem nowa niessens za 3,5stowki...także nie bój żaby jeszcze mnie stac na ten parniczek.
Heheherywal2000 pisze:Powyżej 100 benzyna deklasuje diesla Jak to mówią tam gdzie diesel kończy benzyna dopiero zaczyna.
Jak ktoś mówi że 3.2 cdi objechałby 4.3 to naprawdę musi kochać klekot
Ja lubię dzwiek v8, pisałem o perełkach z Allegro, które potem się krztuszą, prychają, stękają i z v8 to tam zostało tylko wspomnienie.JokeRq1337 pisze:Ja sie chętnie wypowiem co do porównania przyspieszen diesel - benzyna a więc moj okular 3.2cdi w209 1.8k163km zjada na sniadanie 2.3k SLK połyka okulara bez najmniejszych prolemow. Jeśli chodzi o zestawianie 3.2cdi ze zdrowym 4.3 to nie ma to sensu bo 4.3 samym dźwiękiem to moje biedne cdi odstraszyło na prawdę zarówno od zera jak i od wyższych prędkości nie ma szans chyba zeby zaopatrzyć cdi w nową mocna mape silnika. 1JZ nie wiem co Ci przeszkasza w dźwięku starych V8 podejdź do Michała z naszego forum który ma założonego x pipe'a daleko nie masz.
Przecież ocenilismy - sztrucel w cenie w211...perys92 pisze:Kolega prosił o pomoc w ocenie konkretnego egzemplarza a wy naspamowaliście mu o tym, że V8 jest szybsze od diesla
S210 320 CDI Avantgarde
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
rywal2000 pisze:Powyżej 100 benzyna deklasuje diesla Jak to mówią tam gdzie diesel kończy benzyna dopiero zaczyna.
Jak ktoś mówi że 3.2 cdi objechałby 4.3 to naprawdę musi kochać klekot
oj tu sie mylisz ;-) 320CDI naprawde potrafi i 4.3 V8 wcale nie jest demonem prędkosci , uwierz mi musiał bys sie nastarac zeby dojechac 320stke , mało tego z 320cdi V6 OM642 to 4.3 z W210 niema szans
mało tego 420CDI w W211 bierze i pozera twoje V8 4.3 na sniadanie a resztki wywala za kufer
ja w 420CDI mam okolo 6 sekund do setki a potem robi sie jeszcze ciekawiej
300TD S210 1998
W211 420CDI
W211 420CDI
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
no to pora lotki zakladac i rozporki bo moze odfrunac taki w kosmiczna przestrzen.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Juziu uważaj na aorty.
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
-
- Posty: 494
- Rejestracja: 19 paź 2015, o 21:10
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Jak pracujesz w Niemczech i masz w210 + w211 to sie lepiej nie odzywaj, sam siebie obrażaszJuziu pisze:Palnij się biedaku z polski w głowę
Re: E430 Ktoś coś więcej ???
Panowie , nie ma co drazyc tematu , nie przypuszczalem , ze mozna sie tak obruszyc , przepraszam Juzia niech mu bedzie jak najlepiej , pozdrawiam .RMP
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości