Strona 1 z 2

Race Day

: 1 lip 2009, o 00:11
autor: Aro87
Witam.

W imieniu klubu MB/8 mam zaszczyt zaprosić Was na I Race Day MB/8 Club Poland

Termin: niedziela 9.08.2009.
Lokalizacja: Lotnisko Ułęż-Ryki (woj. mazowieckie, pow. rycki) trasa dojazdowa z Ryk
Koszt uczestnictwa: 90 pln/samochód

Rozpoczęcie imprezy planujemy na godzinę 10.
Zakończenie około godziny 18:00

Próby sprawnościowe oraz klasy pojazdów zostaną ustalone pod koniec lipca, jednak ogólny zarys jest następujący:

3-4 próby sprawnościowe(wyścig/slalom)
oraz próba na 1/4 mili (z pomiarem stoperowym)

Do godziny 14:00 przewidujemy czas wolny na trening na poszczególnych próbach.

Po tej godzinie rozpoczniemy oficjalną klasyfikację.

Dla zwycięzców przewidziane są nagrody

Kierowcy i piloci powinni zabrać ze sobą kaski(nie jest to wymóg ale gorąca prośba) oraz grilla(i coś na niego ), leżaki i
koce piknikowe.
Lotnisko ma rewelacyjną nawierzchnie, żadnych dziur i dużo wolnej przestrzeni, jak to na lotnisku

Zgłoszenia proszę kierować do mnie na priva.
Informacje niezbędne do poprawnego zapisu:

Imię i nazwisko/nick name:
Telefon kontaktowy:
Dokładny model mercedesa:
Rok produkcji:
Numer rejestracyjny:
ilość członków załogi:

Na miejscu nie ma bankomatu,nie ma też prądu, ani bieżącej wody. Jest za to ładny, zadbany i wspaniały tojtoj, więc nie trzeba latać po krzakach.
5 minut drogi od lotniska jest stacja benzynowa BLISKA.

Wpłaty będą przyjmowane przy wjeździe na lotnisko.

wszystkie pytania prosze kierować tutaj :) kparczewski@o2.pl

: 4 lip 2009, o 00:48
autor: makus
Witam
Mam pytanie co do zlociku co jest najważniejsze
Imię i nazwisko/nick name: to rozumiem
Telefon kontaktowy: by mieć kontakt
Dokładny model mercedesa: no na to chyba masz kupca
Rok produkcji: a to dokładniejsze dane dla następnego właściciela
Numer rejestracyjny: po to by nie szukać w ciemno
ilość członków załogi: sam bym nie przyjechał

wybacz jeśli jestem wścipski ale tu chyba ktoś będzie wybierał które autka mają przyjechać jak sie pomyliłem to wyjaśnij mi to

: 4 lip 2009, o 03:29
autor: kichcio
Mnie np. interesuje jakie w ogole auta przyjada, czy wypada pojawic sie takim E 220 CDI, czy moze startuja w ogole jakies W107 itp.

: 17 lip 2009, o 21:27
autor: trocin
Kichcio wypada pokazac sie kazda gwiazda, nie mozna sie wstydzic Mercedesa ;-) Ja jade okiem a zona jak ja namowie celina przyjedzie ;-)
makus pisze:chyba ktoś będzie wybierał które autka mają przyjechać jak sie pomyliłem to wyjaśnij mi to
Nikt nic nie bedzie wybierał, chcesz startowac gwiazda placisz kase i jedziesz, chcesz popatrzec zostawiasz auto przed wjazdem na lotnisko i ogladasz za free, co tu jeszcze wyjaśniać :mrgreen:

: 18 lip 2009, o 15:47
autor: kubitus
makus pisze:Mam pytanie co do zlociku co jest najważniejsze
Imię i nazwisko/nick name: to rozumiem
Telefon kontaktowy: by mieć kontakt
Dokładny model mercedesa: no na to chyba masz kupca
Rok produkcji: a to dokładniejsze dane dla następnego właściciela
Numer rejestracyjny: po to by nie szukać w ciemno
ilość członków załogi: sam bym nie przyjechał

wybacz jeśli jestem wścipski ale tu chyba ktoś będzie wybierał które autka mają przyjechać jak sie pomyliłem to wyjaśnij mi to
Witam,

Jestem organizatorem tej miłej imprezy. Zarejestrowałem się specjalnie tu,bo chyba kolega nie był na żadnej z tego typu imprez i potrzebuje kilku słów wyjaśnień.
Oryginalny wątek znajdziecie tutaj:

I RACE DAY MB/8 CLUB

Co do twoich "wątpliwości":

Dokładny model mercedesa: na jakieś podstawie musisz zostać przydzielony do odpowiedniej grupy.....
Numer rejestracyjny: takie są wymogi właściciela terenu, rozliczamy się od ilości samochodów biorących udział w imprezie.
Ilość członków załogi - może sam nie przyjedziesz, ale może masz zamiar przyjechać w 3 samochody z rodziną i znajomymi ? :-D . Jest to ważna informacja przy organizowaniu strefy dla kibiców.

Poza tym nie prosze o podanie VIN'u, adresu gdzie parkujesz samochód i jeszcze może gdzie trzymasz kluczyki i jakie masz zabezpieczenia?
kichcio pisze:Mnie np. interesuje jakie w ogole auta przyjada, czy wypada pojawic sie takim E 220 CDI, czy moze startuja w ogole jakies W107 itp.
Pełna lista startujących obecnie załóg znajduje się w linku podanym powyżej. E 220 CDI jest także mile widziane :). Niestety żadne W107 dotychczas się nie zgłosiło :(. A nawet jeśli, będziecie w innych grupach.

Jeśli rozwiałem wasze wątpliowści....zapraszam do dokonywania zapisów na mojego maila :)

Pozdrawiam,

: 19 wrz 2009, o 16:22
autor: trocin
Oficjalne wyniki I Race Day ;-)
Obrazek

a tu na 1/4 mili
1 miejsce: Kawa1975 - W124 500E czas: 15,46 s
2 miejsce: Komornick - W107 560SL czas: 16,84 s
3 miejsce: adiLSM - W201 E 3.0 czas: 17,55 s
4 miejsce: Trocin - S210 E290 TD czas: 18,78 s
5 miejsce: Wojkek - W123 240D czas: 27,58 s

Jakby byl ktos zainteresowany nastepnym Race'm to ma byc prawdopodobnie w pazdzierniku w Radomiu, bede informowal ;-)

Jeszcze filmik z mojego przejazdu nakrecony aparatem kumpeli ;-)

I Race Day przejazd trocin E290TD

: 19 wrz 2009, o 21:36
autor: nonmaximus
trocin pisze: Jeszcze filmik z mojego przejazdu nakrecony aparatem kumpeli ;-)
Mierzyłeś kiedyś przyśpiechę jakimś profesjonalnym urządzeniem typu g-tech?

Pozdrawiam,

nonmaximus

: 20 wrz 2009, o 09:26
autor: trocin
Nie, tylko stoperem mi kolega mierzyl 2 razy i wyszlo raz 9s raz 9.2s

: 20 wrz 2009, o 13:56
autor: nonmaximus
trocin pisze:Nie, tylko stoperem mi kolega mierzyl 2 razy i wyszlo raz 9s raz 9.2s
Nie chcę mi się specjalnie wierzyć, że w porównaniu z serią czipowanie poprawiło Ci przyśpieszenie na poziomie ponad 3 s do setki... Dlatego pisałem o czymś profesjonalnym a nie stoperze ;-)

Pozdrawiam,

nonmaximus

: 20 wrz 2009, o 14:11
autor: trocin
E300TD w kombi ma 9,4s do setki, a ja objechalem 2 rozne auta z tym silnikiem ze startu zatrzymanego do setki, roznica byla raz pół dł. auta raz cała dł. więc przyspieszenie musi byc ponizej 9,4s, prawda :?: ;-)

: 20 wrz 2009, o 15:18
autor: nonmaximus
trocin pisze:E300TD w kombi ma 9,4s do setki, a ja objechalem 2 rozne auta z tym silnikiem ze startu zatrzymanego do setki, roznica byla raz pół dł. auta raz cała dł. więc przyspieszenie musi byc ponizej 9,4s, prawda :?: ;-)
Teoretycznie tak :mrgreen:

Pozdrawiam,

nonmaximus

: 20 wrz 2009, o 15:25
autor: czechoj
pod warunkiem że tamte dwa egzemplarze przyśpieszają jak przykazała fabryka :-P

: 20 wrz 2009, o 16:00
autor: trocin
Wiadomo, ze ponad 10 letnie auta z przebiegiem kilkaset kkm moga miec mniej mocy, Nm, gorzej przyspieszac i miec mniejsza Vmax od nowych, bo dla takich sa dane tech.
Znalem te 3.0TD i nie byly na pewno zajezdzone, ladnie chodzily. Nie sadze, zeby byly jakies zdecydowany roznice w przyspieszeniach pomiedzy danymi seryjnymi, 0,5s w te czy w te to blad pomiaru, przyspieszenie zalezy od umiejetnosci kierowcy, zaladowania auta, opon, ilosci i jakosci paliwa itp. itd. Zeby miec dokladne dane trzeba by jednak mierzyc g-techem czy czyms podobnym, a malo kto tak mierzy, przynajmniej przy amatorskiej jezdzie dieslem :mrgreen:

: 20 wrz 2009, o 20:43
autor: elspasoo
Połowa sukcesu to manual. Bo nasze automaty są przystosowane do jazdy kanapą.

: 20 wrz 2009, o 21:28
autor: trocin
To fakt ;-)
Ja w moim manualu po pewnym czasie nauczylem sie jak/kiedy/przy jakich obrotach zmieniac biegi zeby wycisnac z auta jak najwiecej ;-) Przeanalizowalem dane z hamowni (max.moment obr 370Nm przy 2260 obr./min) i probowalem przy roznych obrotach zmienac bieg na wyzszy - okazalo sie ze auto najlepiej przespiesza gdy zmieniam na kolejny bieg juz przy ok. 3,5 tys. obrotów... Eh, a jak jezdzilem benzyną to dopiero od 4 tys. dobrze szła... :mrgreen: