Gaśnie po pierwszym odpaleniu

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Qrius
Posty: 265
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 23:42
Lokalizacja: Tarnów

Gaśnie po pierwszym odpaleniu

Post autor: Qrius »

Mój problem szybko zniknął w "szybkich pytaniach i szybkich odpowiedziach" wśród zapytań innych userów a niestety problem nie ustąpił, stąd moje pytanie w nowym temacie. Otóż odkąd zrobiło się zimniej, rano po nocy przy pierwszej próbie odpalenia silnik kręci bez problemu, łapie obroty i od razu gaśnie. I tak każdego dnia. Gdy wyjmę kluczyk i wsadzę do ponownego kręcenia dosłownie po kilku sekundach, odpala i już nie ma problemu - trzyma obroty i można jechać. Później przez cały dzień problem się nie pojawia aż do rana dnia następnego. Nagrałem na telefon jak to wygląda (niestety lepsza ponoć połowa musiała zacząć coś klechać na początku nagrania...): http://www.youtube.com/watch?v=oPt2TkSBn9I
Spotkał się ktoś z Was z takim przypadkiem? Ja nie wiem co może być przyczyną. Od razu jechać na SD?
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Tak,zaoszczędzisz czas i pieniądze.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 467
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US

Post autor: Michal200 »

Mialem to samo winna okazala sie byc przepływka ;)
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Witam.

Ja spotkałem się dwa razy z tym problemem w w124
Za pierwszym razem wymieniłem filtr paliwa i przez rok było ok.
Potem przewód paliwowy sparciał i zapowietrzał się bądź paliwo cofało się do zbiornika, działo sie dokładnie to samo co u ciebie.
W pierwszej kolejności bym te rzeczy sprawdził.

Pozdrawiam!
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 467
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US

Post autor: Michal200 »

WojtekS85, tylko pytanie czy w w124 miales przeplywke?
Ja mialem przypadek jak kolega kropka w kropke i po wymianienprzeplywki jak reka odjal
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Michal200 pisze:WojtekS85, tylko pytanie czy w w124 miales przeplywke?
Ja mialem przypadek jak kolega kropka w kropke i po wymianienprzeplywki jak reka odjal
Ja bym zaczoł od sprawdzenia przewodów i filtra.
Niskie koszty niby co a i tak przyda zawsze się wymiana filtra.
Przepływka zawsze wyższe koszty a może byc ta co ma sprawna i pieniądze w błoto.
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
Michal200
Posty: 467
Rejestracja: 10 lis 2009, o 23:43
Lokalizacja: US

Post autor: Michal200 »

Najlepiej jakby odpial na noc i sprawdzil jaki bedzie efekt. Albo najlepiej od kogos podpiac i sprawdzic.
W202 C 180 1999r. Jaspis blau Classic Selection -> Sport DTM USA
WDB2020181A823149
http://www.w202.pl/viewtopic.php?t=19013
EX: W202 C180 1997r. ,
Obrazek
Qrius
Posty: 265
Rejestracja: 20 wrz 2012, o 23:42
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Qrius »

Koledzy więc tak. Na SD byłem. Żadnych błędów nie pokazał. Kupiłem dzisiaj filtr paliwa Kagera. No i mam teraz problem konkretny, bo na rano potrzebuję gwiazdy, a ta nie chodzi po wymianie prawie w ogóle. Tak jakby ledwo co dostawała tego paliwa.
Pytanie pierwsze i głupie prawdopodobnie. Jeżeli na na starym filtrze miałem strzałkę na zasazdzie "=======>", a na nowym filtrze mam oznaczenia tylko "in" i "out" to rozumiem, że "in" odpowiada początkowi strzałki, a "out" jej grotowi, tak? Tak jak pisałem pytanie głupie, ale wolę zapytać, bo gwiazda w ogóle się teraz się nie wkręca na obroty i ledwo sapie, a nie wiem, co mogłem zrobić źle :/. Jeszcze nie próbowałem nią jeździć - na razie opisuję pracę na biegu jałowym. Mam jej dać trochę pochodzić? Pogazować? Przecież nie powinno się nic zapowietrzyć.... Kuźwa do dupy. Taka prosta sprawa, a ja nie mogę sobie poradzić :wstyd:

[Edit]
Panowie przepraszam za niepotrzebne zawracanie tyłka. Kilkanaście odpaleń, pomowanie gazem i się wkręcił. Obroty trzymają, odpala też bez trudu. Znowu wychodzi, że dużo większa ze mnie trzęsidupa o gwiazdę niż mechanik. O to nie trudno, bo mechanik ze mnie żaden ;).
Co śmieszniejsze samochód dostał odczuwalnego kopa - nawet jak na 2.0 w budzie kombii :P. Nie wiem w związku z tym kiedy filtr był wcześniej wymieniany. Zobaczymy też czy w związku z wymianą ustąpi poranne przygasanie po zimnych nocach. Dam znać jak coś.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości