Tryb awaryjny a ASR
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Tryb awaryjny a ASR
Witam panowie mam taki problem.Auto jezdziło poprawnie i od pewnego momentu osłabło -czyli tryb awaryjny to wiem .Zastanawiające jest to iż po wejściu w tryb awaryjny gdy próbuje przyspieszać to na 3 biegu zaczyna migać trójkąt na liczniku ten od ASR (oczywiście przyczepność jest ,żadnych poślizgów kół) Co to mu się stało ktoś podpowie ?
Re: Tryb awaryjny a ASR
Trzeba podłączyć pod komputer. Na przykład może być problem z którymś czujnikiem ABS.Andre pisze:Witam panowie mam taki problem.Auto jezdziło poprawnie i od pewnego momentu osłabło -czyli tryb awaryjny to wiem .Zastanawiające jest to iż po wejściu w tryb awaryjny gdy próbuje przyspieszać to na 3 biegu zaczyna migać trójkąt na liczniku ten od ASR (oczywiście przyczepność jest ,żadnych poślizgów kół) Co to mu się stało ktoś podpowie ?
Re: Tryb awaryjny a ASR
Panowie czy to ze wymieniłem kola z tyłu na 205/60/15 a z przodu mam opony 205/65/15 ma wplyw na załączenie się trybu awaryjnego? Koła zmieniłem w poniedziałek wieczorem a we wtorek po przejechaniu kilku kilometrów załapał tryb awaryjny.Jakos dziwnie to sie zbiegło.No i ta mrugajaca kontrolka trakcji .Może wymiana kół na takie o roznych rozmiarach to spowodowało ?
Re: Tryb awaryjny a ASR
Tak,to jest przyczyną problemu z asr,różna średnica kół
S210 E300 TD automat 1998 r
WDB2102251A584732
_______________________________________
WDB2102251A584732
_______________________________________
Re: Tryb awaryjny a ASR
No to dobrze. Właśnie wymienilem koła i wszystkie rozmiary mam takie same ale nadal jestw trybie awaryjnym.Trzeba ten błąd wykasowac SD żeby zaczął pompowac ?
Re: Tryb awaryjny a ASR
Błąd powinien sam zniknąć, ale trzeba by trochę pojeździć. Możliwe też, że przy zmianie coś się naruszyło, np. kabelek od czujnika ABS. To wyjdzie oczywiście na kompie, ale spróbuj wcześniej pojeździć chwile, błąd powinien zniknąć jeśli jego powodem były tylko opony.Andre pisze:No to dobrze. Właśnie wymienilem koła i wszystkie rozmiary mam takie same ale nadal jestw trybie awaryjnym.Trzeba ten błąd wykasowac SD żeby zaczął pompowac ?
Na przyszłość polecam kalkulator - różnica niby do 3% jest akceptowalna (u Ciebie było ponad 3%), ale im mniejsza różnica tym lepiej.
http://www.1010tires.com/Tools/Tire-Siz ... /205-65R15
Re: Tryb awaryjny a ASR
Jestem na SD zobaczymy co pokaze
Nic nie pokazało auto dalej nie jedzie ale podszedl jeden mechanik i popatrzal podumał i wyciągnął wezyk podcisnienia przy serwo.Okazało sie ze krociec byl zapchany i to tyle auto działa bez zarzutu. Mam nadzieje ze to komus kiedys pomoże
Nic nie pokazało auto dalej nie jedzie ale podszedl jeden mechanik i popatrzal podumał i wyciągnął wezyk podcisnienia przy serwo.Okazało sie ze krociec byl zapchany i to tyle auto działa bez zarzutu. Mam nadzieje ze to komus kiedys pomoże
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości