SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ

Wszytko o Mercedesie E W210

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

koojot
Posty: 41
Rejestracja: 3 wrz 2015, o 23:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: koojot »

Panowie, co to moze bys jesli auto po calej nocy ciezko zapala i na zimnym silniku cieknie skads ropa, po nagrzaniu wszystko ok nic nie cieknie..
E 220 CDI Avantgarde WDB2100061A917233
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Wyzłomować grata jak mawycieki , lub podwieśić miskę , lub miednicę jak kto woli
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Miednica koniecznie z korkiem, wygodniej potem rope do zbiornika wlewać :hyhy: Na te chwilę nic więcej nie poradzimy, dopóki nie ruszysz tyłka i nie sprawdzisz tego:
koojot pisze: cieknie skads ropa
Znając 220d to pewnie pompa się rozszczelniła.
:hyhy:
Obrazek
koojot
Posty: 41
Rejestracja: 3 wrz 2015, o 23:36
Lokalizacja: Lubin

Post autor: koojot »

Przy obecnym sniegu ciezko mi sie wturlac pod autko, w srode bede na kanale. Z tego co wyczytalem jesli pompa siada, auto gasnie zaswieca sie kontrolka itd. U mnie tylko problem wystepuje gdy silnik postoi okolo 10 godzin, wtedy sa problemy z odpaleniem, w trakcie krecenia i jak juz odpali to cieknie przez chwile ropa, jak sie nagrzeje wszystko ustepuje. Wyczytalem cos o uszczelnieniu oringow, uszczelnieniu pompy. Wykonam to sam w garazu czy musze oddawac do mechanika by mi ta pompe wykrecil, ewentualnie moze to byc jakis waz dochodzacy do pompy ?
E 220 CDI Avantgarde WDB2100061A917233
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

mesio14 pisze:Wyzłomować grata jak mawycieki , lub podwieśić miskę , lub miednicę jak kto woli
:rotfl: :rotfl:
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

Witam.
Moi drodzy czego dolać do ropy aby nie zamarzała?
Słyszałem że denaturatu ale wolę się upewnić.
Dzisiaj nie odpaliłem mojego oczka a w wężach paliwowych dostrzegłem lód :/
Przelałem po wężach gorącą wodą i po trudach zagadał.
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Dynksu podobno nie :D Piszą Skydd czy coś takiego.
brabus56
Posty: 114
Rejestracja: 19 sty 2015, o 21:21
Lokalizacja: Pszczew

Post autor: brabus56 »

WojtekS85, benzyne lej , mój bez najmniejszych problemów odpala :)
Eryk E300TD AVA /

E300TD ELEGANCE /

E240 AVA :)

E290TD AVA ( Zgniłek )

VDB2100251A825069

WDB2102251A703031

WDB2102611A922137

WDB2102171A350407
Awatar użytkownika
WojtekS85
Posty: 862
Rejestracja: 21 wrz 2013, o 18:20
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: WojtekS85 »

brabus56 w jakich proporcjach?
Ale z tego co wiem benzyna też zamarza :/
Chodzi ma bardziej aby pozbyć się cząsteczek wody z układu paliwowego.
HONDA CBR RR900
Kto ryzykuje, żyje krótko, kto nie ryzykuje, nie żyje wcale!
VIN: WDB2102251A692520
Obrazek
Awatar użytkownika
kichcio
Posty: 4069
Rejestracja: 19 lut 2008, o 21:19
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: kichcio »

Nafte;)
E 220 CDI '01 Elegance
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

Pb95 zamarza przy -150 C, więc nikomu u nas to nie grozi :P Jeżeli Ci zmrozi układ paliwowy w benzyniaku to znaczy, że masz wodę w zbiorniku.
O tym, że można dolać nafty w mrozy to jest nawet w ori instrukcji napisane.
:hyhy:
Obrazek
Rysiek
Posty: 398
Rejestracja: 18 maja 2008, o 21:24
Lokalizacja: prawie Koronowo

Post autor: Rysiek »

Max 10% mozna dodac benzyny gdzies kiedys czytalem, ja stosuje prawie caly rok xeramic diesel protector (mieszanie 1:1000) i nie mialem nigdy problemu z zamarzaniem paliwa.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest :)

"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Awatar użytkownika
Kucza
VIP
Posty: 753
Rejestracja: 27 maja 2010, o 21:08
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Kucza »

Ja tankuje Ultimate i problemów nie ma...


Zimowy olej napędowy BP Ultimate

Jednak w przypadku normalnego paliwa zimowego z dodatkiem MDFI problemy z wytrącaniem parafiny mogą nadal się pojawiać, szczególnie podczas silnych mrozów, gdy temperatura spada bardziej niż zwykle. Oznacza to, że wciąż mogą występować kłopoty z uruchomieniem silnika. Dlatego też zimowy olej napędowy BP Ultimate ma zimowy dodatek, poprawiający jego właściwości w niskiej temperaturze w porównaniu do zwykłego zimowego oleju napędowego.

Do zimowego oleju napędowego BP Ultimate dodajemy specjalne składniki, dzięki którym kryształki parafiny są jeszcze mniejsze, ich zagęszczenie w paliwie jest jednorodne i łatwiej przechodzą one przez filtry paliwa, co oznacza bardziej niezawodne funkcjonowanie silnika podczas mrozów. Nasze testy wykazały, że zimowy olej napędowy BP Ultimate działa w temperaturze dochodzącej nawet do –30ºC (Wynik średni, uzyskany w porównaniu ze zwykłym paliwem zimowym. Wynik maksymalny: –26ºC, wynik minimalny: –35ºC. Pomiar oparty na teście przepływu oleju napędowego w niskiej temperaturze (CFPP) zgodnie z normami UE).
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# => Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Kolis97
Posty: 330
Rejestracja: 31 paź 2014, o 21:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Kolis97 »

Nawet zwykły olej napędowy nie ma prawa zamarzać... Nie trzeba lać jakiegoś ultimate verva itd
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
jacekm7
Posty: 1211
Rejestracja: 5 cze 2012, o 21:02
Lokalizacja: Wrocław/Bolesławiec

Post autor: jacekm7 »

Poda mi ktoś nr gum stabilizatora :)
W210 '99
WDB2100061A949897
Obrazek 220CDi
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości