SZYBKIE PYTANIE - SZYBKA ODPOWIEDŹ
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Przy obecnym sniegu ciezko mi sie wturlac pod autko, w srode bede na kanale. Z tego co wyczytalem jesli pompa siada, auto gasnie zaswieca sie kontrolka itd. U mnie tylko problem wystepuje gdy silnik postoi okolo 10 godzin, wtedy sa problemy z odpaleniem, w trakcie krecenia i jak juz odpali to cieknie przez chwile ropa, jak sie nagrzeje wszystko ustepuje. Wyczytalem cos o uszczelnieniu oringow, uszczelnieniu pompy. Wykonam to sam w garazu czy musze oddawac do mechanika by mi ta pompe wykrecil, ewentualnie moze to byc jakis waz dochodzacy do pompy ?
E 220 CDI Avantgarde WDB2100061A917233
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Max 10% mozna dodac benzyny gdzies kiedys czytalem, ja stosuje prawie caly rok xeramic diesel protector (mieszanie 1:1000) i nie mialem nigdy problemu z zamarzaniem paliwa.
E290 automat WDB2100171A221935 - ex
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
E290 manual WDB2100171A177516 - ex
E320 CDI WDB2100261B159881 - jest
"BIEDNYŚ, BOŚ GŁUPI - GŁUPIŚ, BOŚ BIEDNY"
Ja tankuje Ultimate i problemów nie ma...
Zimowy olej napędowy BP Ultimate
Jednak w przypadku normalnego paliwa zimowego z dodatkiem MDFI problemy z wytrącaniem parafiny mogą nadal się pojawiać, szczególnie podczas silnych mrozów, gdy temperatura spada bardziej niż zwykle. Oznacza to, że wciąż mogą występować kłopoty z uruchomieniem silnika. Dlatego też zimowy olej napędowy BP Ultimate ma zimowy dodatek, poprawiający jego właściwości w niskiej temperaturze w porównaniu do zwykłego zimowego oleju napędowego.
Do zimowego oleju napędowego BP Ultimate dodajemy specjalne składniki, dzięki którym kryształki parafiny są jeszcze mniejsze, ich zagęszczenie w paliwie jest jednorodne i łatwiej przechodzą one przez filtry paliwa, co oznacza bardziej niezawodne funkcjonowanie silnika podczas mrozów. Nasze testy wykazały, że zimowy olej napędowy BP Ultimate działa w temperaturze dochodzącej nawet do –30ºC (Wynik średni, uzyskany w porównaniu ze zwykłym paliwem zimowym. Wynik maksymalny: –26ºC, wynik minimalny: –35ºC. Pomiar oparty na teście przepływu oleju napędowego w niskiej temperaturze (CFPP) zgodnie z normami UE).
pozd.
Zimowy olej napędowy BP Ultimate
Jednak w przypadku normalnego paliwa zimowego z dodatkiem MDFI problemy z wytrącaniem parafiny mogą nadal się pojawiać, szczególnie podczas silnych mrozów, gdy temperatura spada bardziej niż zwykle. Oznacza to, że wciąż mogą występować kłopoty z uruchomieniem silnika. Dlatego też zimowy olej napędowy BP Ultimate ma zimowy dodatek, poprawiający jego właściwości w niskiej temperaturze w porównaniu do zwykłego zimowego oleju napędowego.
Do zimowego oleju napędowego BP Ultimate dodajemy specjalne składniki, dzięki którym kryształki parafiny są jeszcze mniejsze, ich zagęszczenie w paliwie jest jednorodne i łatwiej przechodzą one przez filtry paliwa, co oznacza bardziej niezawodne funkcjonowanie silnika podczas mrozów. Nasze testy wykazały, że zimowy olej napędowy BP Ultimate działa w temperaturze dochodzącej nawet do –30ºC (Wynik średni, uzyskany w porównaniu ze zwykłym paliwem zimowym. Wynik maksymalny: –26ºC, wynik minimalny: –35ºC. Pomiar oparty na teście przepływu oleju napędowego w niskiej temperaturze (CFPP) zgodnie z normami UE).
pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości